• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf voor mijn vrouw de zoveelste gebruikte auto gekocht bij dit bedrijf,en alles ging weer zoals altijd top!!\r\nNiet alleen de aflevering maar ook de aftersales is hier werkelijk top, van receptie..werkplaats tot aan de verkoop je merkt hier nog echt dat de klant koning is!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, prima mensen, uiterst betaalbaar en betrouwbaar. Altijd leenauto beschikbaar. Eerste monteur Pina die mijn Mercedes altijd doet is een topper. Andreas Naber, Den Haag / Alkmaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit is werkelijk een top bedrijf en mensen van hun woord,kocht mercedes van 12 jaar oud waarmee paar dingen mis gingen,eigenaar toonde zich zeer betrokken en loste de problemen(ondanks hoge kosten) naar alle tevredenheid op,koop mijn volgende auto 100% zeker weer bij dit bedrijf,zeker voor ieder1 een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een probleem met mijn Fiat. Hij draaide maar op 3 cilinders van de 4. Direct de Fiat-dealer gebeld: die had geen tijd. Of ik later terug wilde komen....\r\n\r\nDaarna Willem Schoon gebeld: we hebben het druk, maar kom maar langs, dan gaan we eerst kijken.\r\n\r\nDaarna hebben ze direct het probleem opgelost.\r\n\r\nZo hoort het!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een dikke pluim voor de service bij deze garage.\r\nDe lekke band van mijn auto thuis gemaakt en snelle aktie nadat mijn uitlaat kapot was, keurig een leenauto mee.Top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer mooie en goede mercedes gekocht bij dit bedrijf vriendelijke eigenaar en laat je ook rustig kijken naar het aanbod niet opdringerig en alles wordt na aankoop goed afgehandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op advies van mijn vader bij Willem Schoon een auto gekocht.En kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit bedrijf.Ondanks de lage prijs van deze auto is de auto toch keurig afgeleverd! Mijn volgende \'\'duurdere\'\' auto komt dan ook zeker weer bij dit bedrijf vandaan!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben bij dit bedrijf een BMW touring gekocht en zijn hierover zeer tevreden!\r\nNiet alleen over de auto maar vooral de manier waarop de koop en de aflevering tot stand kwam verdient alle lof!! Hier is de klant nog echt koning!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren mijn vaste garage. Geweldige service en enorm deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf om zaken mee te doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al mijn kinderen kochten hun eerste auto bij Willem Schoon. Goede prijs,kwaliteit en een heel prettig mens om mee om te gaan! En hele goede service, altijd bereid om te helpen, gewoon een heel goed en betrouwbaar bedrijf waar je van op aan kunt!

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte service, auto van over de 10.000 gekocht, de auto is geen eens schoongemaakt. Aantal mankementen na het kopen, werd gezegd gelukkig heb je het zelf opgelost. Wie weet wat mij nog te verwachten staat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van de week een hele leuke Colt gekocht met automaat, na een zeer behulpzame service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren zijn wij vaste klant bij Willen Schoon. De eerste keer dat wij er een auto kochten beloofden wij dat als wij tevreden zouden zijn, dan zouden wij klant blijven en ook een volgende auto aldaar kopen. Zo gezegd, zo gedaan. \r\nSamenvattend, een plezierig en betrouwbaar bedrijf. \r\n\r\nEnig minpuntje is de afstand, wij wonen in Amsterdam en moeten dus altijd een stukje rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze wil ik Willem Schoon nogmaals bedanken voor de uitmuntende service die ik heb gekregen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag mijn Hyundai santa fe opgehaald, alles prima in orde! er zaten zelfs nieuwe voorbanden onder, terwijl de oude toch nog goed waren voor de APK, klasse service! \r\nbij deze garage blijf ik zeker terug komen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een topbedrijf. Ze helpen je snel en vakkundig en hebben altijd tijd voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt fam.Schoon voor de perfecte service, een echt familiebedrijf die ons probleem voor 100 % hebben opgelost. Ik heb nu een geweldige Mercedes, nogmaals bedankt voor jullie inzet en service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, twee auto\"s bij hun gekocht, een Opel Agia en een Bmw 1 serie diesel. Top service, zoals het hoort!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\n\r\n Een gebruikte Peugeot voor mijn vrouw gekocht bij vakgarage Willem Schoon.Wij zijn daar echt super behandeld mijn vrouw en ik,wij herkennen dan ook niets van die slechte recensie met als cijfer 2,7 integendeel van ons een dikke 10! Een mooi voorbeeld is dat ik de auto inspecteerde na de proefrit en vertelde tegen de Heer Schoon dat de auto prima reed en de banden er (naar mijn idee) nog goed uitzagen.Ook de remmen waren prima in orde zo constateerde ik bij de proefrit! Bij aflevering stond de Peugeot op 4 nieuwe banden en de voorremmen waren vervangen! Dit voor een auto van € 4000 vind ik echt TOP service! Mijn vrouw is afgelopen week nog even terug geweest met een kapotte lamp,deze is door Jack Schoon vervangen,en op de vraag wat mijn vrouw schuldig was antwoordde Jack...niets service van de zaak! Kortom Garage Schoon een echte aanrader!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week bij Willem Schoon mijn Peugeot aangeschaft. Ik ben zeer te spreken over de service, kennis en klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Geen onverwachte verassingen, want de heren van de verkoop zijn duidelijk en direct. Ik beveel Vakgarage Willem Schoon aan iedereen aan!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Proefrit gemaakt. Bij aankomst werd kilometerstand verhoogd met 50%. Automaat schokt. Verkoper had tot de hoek en terug gereden.......

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer goede service na aanschaf bleek er een mankement aan de auto te zijn en ondanks dat het geen garantie was heeft men het heel coulant op gelost \r\nTop geregeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 Weken geleden hebben wij bij Willem Schoon onze Audi Q5 aangeschaft, op ons gemak konden we lekker rondkijken en even een goede proefrit met de auto maken.\r\nGeen slap geouwehoer over de auto en van die slappe verkoop praatjes maar een echt eerlijk oordeel,goede informatie en een uitstekende verkoper, die absoluut geen druk op je legt!\r\nKortom een super auto gekocht bij een mooi familie bedrijf en met een super goed gevoel de deur uit!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed maar ik heb een auto gekocht voor 3900 euro bij thuis komst op de internet stond de auto voor 3250 .dat vindt ik niet zo netjes voel mij tocht benadeeld

Over Stichting Vakgarage

Filter op Taal