Perfect!

Een paar maanden geleden hebben mijn vriend en ik een auto bij Willem Schoon gekocht. Willem was erg vriendelijk en gaf goede service. De auto werd netjes afgeleverd. We zijn erg te spreken over deze vakgarage.

Uitstekende ervaring..

Heel erg beleefd en behulpzaam, denkt graag mee in oplossingen en houdt zich aan zijn afspraken. Ben heel erg tevreden en kan hem zeker aanraden!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer slechte ervaring met deze garage ze verkopen je een kat in de zak

ik vorig jaar een audi gekocht voor €4000,00 en we hebben in een jaar tijd alleen maar ellende gehad met de auto, binnen 1 maand zaten we al aan €1500,00 aan reparatie kosten, deze garage koopt auto's in en controleert schijnbaar niet of ie wel in orde is Zo is de volgende zaken in juli/ aug 2019 vervangen Nokkenass versteller Distributie ketting Koel ventilatoren Bodies met sterker naar boggies 2 stuks Juni 2020 vervangen: Distributie set (Waterpomp + distributieriem) Remblokken, alle 4 ollielekage verholpen Airco service beurt Multiriem spanner Motorsteun

• Faciliteiten wachtruimte

Een topbedrijf, al decennia!

Dit bedrijf is al tientallen jaren voor mijn familie op autogebied de steun en toeverlaat. Altijd dienstbaar. Altijd kwaliteit. Altijd vriendelijk.

Helemaal goed

Problemen met auto, koppeling naar de gallemiezen. Snel geholpen! Leenauto. Absoluut helemaal geen gezeur, viel onder garantie. Ofwel, aanbevolen

• Faciliteiten wachtruimte

BETER dan zoals het hoort

Kom al jaren bij dit bedrijf en verwijt mijzelf keer op keer dat ik nog nooit een recensie heb gegeven. Feitelijk heb ik ook niets te vertellen, want deze garage straalt niet alleen in alle opzichten de professionaliteit uit die je als klant mag verwachten, maar geeft die daadwerkelijk ook!

• Faciliteiten wachtruimte

Perfect, afspraak is afspraak!

Bij Bastiaan een prachtige auto gekocht. Diverse afspraken gemaakt ten aanzien van beurt, garantie en update navigatie. De auto is perfect afgeleverd en alle afspraken zijn volledig nagekomen. Zo zou het altijd moeten! Helaas hebben wij andere ervaringen. Hopelijk hoeven wij geen gebruik te maken van de aangeboden garantie! Maar wij zijn er van overtuigd dat dit netjes wordt nagekomen. Hopelijk is dit de basis voor een langjarig contact, ondanks dat wij er ruim een uur voor moeten reizen! Bastiaan bedankt en graag tot ziens!

• Faciliteiten wachtruimte

voor mijn vrouw de zoveelste gebruikte auto gekocht bij dit bedrijf,en alles ging weer zoals altijd top!! Niet alleen de aflevering maar ook de aftersales is hier werkelijk top, van receptie..werkplaats tot aan de verkoop je merkt hier nog echt dat de klant koning is!

Prima bedrijf, prima mensen, uiterst betaalbaar en betrouwbaar. Altijd leenauto beschikbaar. Eerste monteur Pina die mijn Mercedes altijd doet is een topper. Andreas Naber, Den Haag / Alkmaar

dit is werkelijk een top bedrijf en mensen van hun woord,kocht mercedes van 12 jaar oud waarmee paar dingen mis gingen,eigenaar toonde zich zeer betrokken en loste de problemen(ondanks hoge kosten) naar alle tevredenheid op,koop mijn volgende auto 100% zeker weer bij dit bedrijf,zeker voor ieder1 een aanrader

Ik had een probleem met mijn Fiat. Hij draaide maar op 3 cilinders van de 4. Direct de Fiat-dealer gebeld: die had geen tijd. Of ik later terug wilde komen.... Daarna Willem Schoon gebeld: we hebben het druk, maar kom maar langs, dan gaan we eerst kijken. Daarna hebben ze direct het probleem opgelost. Zo hoort het!

Een dikke pluim voor de service bij deze garage. De lekke band van mijn auto thuis gemaakt en snelle aktie nadat mijn uitlaat kapot was, keurig een leenauto mee.Top!!

Zeer mooie en goede mercedes gekocht bij dit bedrijf vriendelijke eigenaar en laat je ook rustig kijken naar het aanbod niet opdringerig en alles wordt na aankoop goed afgehandeld

Op advies van mijn vader bij Willem Schoon een auto gekocht.En kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit bedrijf.Ondanks de lage prijs van deze auto is de auto toch keurig afgeleverd! Mijn volgende \'\'duurdere\'\' auto komt dan ook zeker weer bij dit bedrijf vandaan!!

Wij hebben bij dit bedrijf een BMW touring gekocht en zijn hierover zeer tevreden! Niet alleen over de auto maar vooral de manier waarop de koop en de aflevering tot stand kwam verdient alle lof!! Hier is de klant nog echt koning!

Al jaren mijn vaste garage. Geweldige service en enorm deskundig.

Prima bedrijf om zaken mee te doen!

Al mijn kinderen kochten hun eerste auto bij Willem Schoon. Goede prijs,kwaliteit en een heel prettig mens om mee om te gaan! En hele goede service, altijd bereid om te helpen, gewoon een heel goed en betrouwbaar bedrijf waar je van op aan kunt!

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte service, auto van over de 10.000 gekocht, de auto is geen eens schoongemaakt. Aantal mankementen na het kopen, werd gezegd gelukkig heb je het zelf opgelost. Wie weet wat mij nog te verwachten staat.

Van de week een hele leuke Colt gekocht met automaat, na een zeer behulpzame service.

Al jaren zijn wij vaste klant bij Willen Schoon. De eerste keer dat wij er een auto kochten beloofden wij dat als wij tevreden zouden zijn, dan zouden wij klant blijven en ook een volgende auto aldaar kopen. Zo gezegd, zo gedaan. Samenvattend, een plezierig en betrouwbaar bedrijf. Enig minpuntje is de afstand, wij wonen in Amsterdam en moeten dus altijd een stukje rijden.

Bij deze wil ik Willem Schoon nogmaals bedanken voor de uitmuntende service die ik heb gekregen!

Afgelopen zaterdag mijn Hyundai santa fe opgehaald, alles prima in orde! er zaten zelfs nieuwe voorbanden onder, terwijl de oude toch nog goed waren voor de APK, klasse service! bij deze garage blijf ik zeker terug komen!

Een topbedrijf. Ze helpen je snel en vakkundig en hebben altijd tijd voor je.

Bedankt fam.Schoon voor de perfecte service, een echt familiebedrijf die ons probleem voor 100 % hebben opgelost. Ik heb nu een geweldige Mercedes, nogmaals bedankt voor jullie inzet en service.