Ik heb een gebruikte auto gekocht. Voor een goede prijs. Ook de inruilprijs voor mijn oude auto was heel goed. Maak je wel eens anders mee, als je als vrouw een showroom binnenstapt! Heel vriendelijk en eerlijk geholpen. Super blij met mijn mooie autootje. Absoluut een aanrader dit bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Op 14 - 02 - 2014 een Nissan X-trail uit 2003 gekocht. Mooie, goed onderhouden auto waar ik direct verliefd op werd. Helaas bleek na zes weken dat een vrijloopnaaf van mijn dynamo was vastgelopen. Gelukkig viel dit onder de garantie, maar helaas was het niet mogelijk om hiermee 280 kilometer terug te rijden naar Wezep. In overleg met de heer Wessels de auto laten repareren bij een garage in de buurt, waarbij de heer Wessels de materiaalkosten op zich heeft genomen,zonder dat hij hiertoe verplicht was. Uiterst flexibel op het gebied van garantie, goede tips aan de telefoon om het euvel te achterhalen en ons ook nog eens behoed voor een veels te dure garage. Een volgende auto zou ik zo weer kopen bij dit bedrijf, ondanks de (voor mij) grote afstand. Bart van Grinsven

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nette, vlotte service,