Ouderwetse eerlijkheid!

De komst van internet heeft de zoektocht naar een 2e-hands-auto ingewikkeld gemaakt. Want online zien alle bedrijven er perfect uit. Het wordt dus echt interessant op het moment dat je echt contact hebt met de autobedrijf. Autobedrijf Verweij onderscheidt zich nadrukkelijk door een zeer persoonlijke benadering vanaf het eerste telefonisch contact: rustig en geduldig, zelfs bij een kritische klant zoals ik. Intussen een mooie occasion bij dit bedrijf gekocht en gedurende het hele proces gemerkt dat het eigenaar Verweij en zonen niet om snelle verkoop gaat. Er wordt hier echt werk gemaakt van ouderwetse klanttevredenheid.

Top Garage

Mooi familiebedrijf met een mooie historie, zeer vriendelijk te woord gestaan door zowel Rob als Mark. Hadden een auto staan waar zowel ik als mijn vrouw gelijk verliefd op waren geworden. Wij komen uit Groningen dus gelijk gebeld gereserveerd proefritje rijden en gekocht :) Als verrassing kregen we er nog een mooie winterset bij. Op naar een hoop veilige kilometers. Bedankt voor de uitstekende service Vakgarage Verheij!

Vriendelijk en snelle services

Een super garage, je wordt direct en vriendelijk geholpen. Uitstekende services. Zal zeker aanbevelen om naar deze Vakgarage te gaan.

TOP! Zoals altijd.

Ik reed onaangekondigd naar Garage Verheij om te laten kijken naar schade aan mijn auto die door iemand anders (dader onbekend) was veroorzaakt: een lelijke kras over de hele linker zijkant. Mark keek ernaar en oordeelde dat het misschien weg te poetsen was. Als dat lukte, hoefde er niks te worden overgespoten. Dat zou heel veel kosten voorkomen en ook mijn no claimkorting. Hij zou het meteen even proberen ("Nee, geen enkel probleem, dat regelen we meteen"). En hup, het lukte en was opgelost! Vrienden van Verheij, hoeveel garages zullen er voor zo'n klantvriendelijke oplossing kiezen? Jullie hebben een toch al tevreden klant nóg trouwer gemaakt. Bedankt weer voor de snelle en geweldige service!

Top auto, top geholpen!

Vriendelijk geholpen met een scherpe prijs voor een prachtige auto

• Faciliteiten wachtruimte

Een auto gekocht daar zeer netjes geholpen kwam heel vertrouwelijk over en dat is het ook 1 garantie ding gehad nu en allemaal netjes afgewerkt Complimenten voor het bedrijf

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Deskundig vakmanschap. Top.

Vrijdagmiddag online auto gezien na weken speuren. Vrijdagnamiddag gebeld naar bedrijf of auto er nog staat. Zaterdagmorgen na 1.5 uur rijden waren we er , om naar onze bolide te kijken. Na een stukje te hebben gereden en na te hebben gepraat over de inruil en de prijs van de auto onder een genot van een bakje koffie, hebben we akkoord gegeven. Een paar dagen later woensdag konden we s morgens de auto ophalen en de oude inruilen bij hun. We hebben allebei onze verplichtingen voldaan en samen een goed gevoel gehad hoe snel iets kan gaan. Wij vonden het een top bedrijf, personeel, vakmanschap, kwaliteit en afspraak nakomen. Zo blijkt maar weer, wie goed doet wie goed ontmoet. Fam.Pannekoek Oldebroek. .

• Faciliteiten wachtruimte

Persoonlijke, professionele en gastvrije garage!

Door de vriendelijke, vakkundige en persoonlijke benadering, zijn wij mede tot het besluit gekomen de prachtige en coole auto te kopen bij hen. Zeer zeker goede service!

Vriendelijk En zeer behulpzaam

Vriendelijk mensen had op al mijn vragen een antwoord

• Faciliteiten wachtruimte

Ouderwetse service, eerlijkheid en vakmanschap

Staan voor mij altijd klaar. Garage waar eerlijkheid, oprechtheid en service zeer hoog in het vaandel staan, ik doe zaken op zowel zakelijk als privé niveau en heb nog geen betere ervaring gehad tot op heden. Klasse !

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer professionele en klantvriendelijke team

Zeer tevreden over de professionele service van vakgarage Verheij! Ik heb mijn Mercedes Benz E300 opgehaald bij ze. Ik kom zelf uit Groningen en ik werd door Vakgarage Verheij zeer klantvriendelijk ontvangen. Ze hebben een snelle afhandeling en bieden extra service aan! Ik raad iedereen vakgarage Verheij aan! Hartelijk dank jongens voor alle extra service bij het kopen van mijn top auto! Met vriendelijke groet, Mostamandi song

• Faciliteiten wachtruimte

Deze mannen weten wat service is.

Goudeerlijke mensen, waar vind je ze tegenwoordig nog. Mijn Seat Leon Cupra ST 300 opgehaald, er werd rustig de tijd genomen, er werd met oprechte interesse geluisterd naar mijn vragen. Er werd direct verteld dat hij transport er een beschadiging aan de voorbumper was en dit is door een spuiter opgelost. Althans dat dachten ze. Bij nadere inspectie bleek achteraf dat het slecht was gespoten. Druipers en clearcoat laat los. Dit is niet de schuld van de vakgarage maar de betreffende spuiter. Ik woon ver weg van dit bedrijf en had eigenlijk de auto zonder garantie gekocht. Dus dit zou voor eigen rekening komen. Maar toen ik de heren van de vakgarage hiervan op de hoogte bracht, belde ze mij meteen dat dit professioneel opgelost gaat worden, onder garantie die ik eigenlijk zelf heb weggetekekend. Mensen dit bedrijf is top. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Mannen, bedankt! Auto is verder een droom :)

Stage

Ik heb er stage gelopen en ik vond het een geweldig bedrijf. Het personeel was ook heel aardig en dat heb ik zeker gewaardeerd

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste service!

Onlangs een andere auto gekocht bij Verheij. De beste service en klantvriendelijkheid die je je maar kunt wensen. Bedankt, mannen!!!

• Showroom N.v.t.

Prima garage

Reparaties worden punctueel uitgevoerd. Erg tevreden dus.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Afgelopen zaterdag een mooie auto opgehaald bij Verheij! Er wordt veel aandacht besteed aan klantvriendelijkheid daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren. De gemaakte afspraken worden nagekomen. Een top bedrijf!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Dit weekend onze Mazda MX5 opgehaald. Persoonlijke service wordt hier tenminste nog met hoofdletters geschreven. Veel dealer organisaties zouden hier een weekje in de leer moeten gaan. Een professioneel familiebedrijf met mooie occasions. Zeker een aanrader om te kijken of hier iets van je gading staat, als je een nieuwe auto zoekt.

Bij 1e telefonisch contact weten ze bij Verheij meteen een prettige sfeer te creeeren. Proefrit met gebruikte auto was meteen te regelen. Ruimhartig en enthousiast. Als klant voel je dat er met je meegedacht wordt en de wil er is om een auto 100% in orde af te leveren. En is er achteraf wat, dan wordt het meteen opgelost. Grote klasse! Ook bij de rest van het personeel merk je die betrokkenheid.

Onlangs hier een auto gekocht. Erg vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Vakgarage Verheij & Zn komt professioneel over en ik heb dan ook vertrouwen in de aankoop.

Ik heb er een renat captur \"Helly Hansen\" gekocht en ben super begeleid en behandelt. Een dorpsgarage van weleer met de vakkennis van een specialist.

Mini Cooper gekocht, uitstekend te woord gestaan en erg informatief. Snelle afhandeling met allerlei extra\'s!

We zochten een Mini Cooper en bij Vakgarage Verheij hebben we onze droomauto gevonden. We zijn ontzettend vriendelijk, geduldig en vakkundig geholpen. We hadden al bij het eerste gesprek een vertrouwelijk gevoel. Vakgarage Verheij is echt een aanrader voor een betrouwbare auto.

De beste garage die er is! Zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken, er wordt goed meegedacht en geluisterd naar de wensen van de klant. Kees neemt alle tijd voor je: de klant is hier nog echt koning! Ik ben al 25 jaar klant, heb verschillende keren bij Kees Verheij een 2e hands auto aangeschaft en breng de auto ook altijd hier voor onderhoud. Deze garage is een echte aanrader, zowel voor de aanschaf van een auto als het onderhoud! Ervaar het zelf!

Een prachtig en zeer klantvriendelijk bedrijf met veelal mooie jonge auto\'s welke in topstaat zijn. Er wordt bij verkoop en levering van de auto uitgebreid de tijd voor je genomen. Geen gladde verkooppraatjes maar oprechte intresse in de klant en zijn wensen. Ik heb hier met een heel goed gevoel mijn auto gekocht en ik beveel dit bedrijf zeker aan!