Goed en betrouwbaar

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ik kon snel terecht en prettige, snelle service. Kon ook een fiets lenen wat super was!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ik ben netjes en deskundig geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Makkelijk een afspraak te maken en alles wordt goed geregeld. Kort gezegd een goeie service.

800 Euro over?

Tenzij u toevallig ergens nog 800 euro hebt liggen en hier toch van af moet, zou ik aanraden zeker niet naar Vakgarage Veldma Jansen gaan. Hier geweest voor de APK van mijn auto, waarna ik werd gebeld dat het toch wel een heuse klus zou worden om deze APK goed te keuren en dat de reparatiekosten om en nabij de 750 euro zou worden. Vond dit aardig aan de hoge kant, waardoor ik de auto mee terug heb genomen en het keuringsrapport mee heb gevraagd. Hier viel al iets raars op, namelijk dat op het RDW keuringsrapport maar 2 punten vermeld stonden die gerepareerd moesten worden, terwijl meneer aan de telefoon er minstens 10 verkondigde voor die prijs. Situatie werd nog vreemder toen ik een second opinion gedaan heb bij een andere onafhankelijke, gecertificeerde APK-garage waarna de auto zonder (!) extra reparatie, direct goedgekeurd werd. Beter gezegd, nieuwe keuring heeft me 30 euro extra gekost en hiermee 720 euro bespaard. Achterlijk verschil en bizarre service.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Enkele jaren klant. Tot op heden tevreden.

Ben altijd naar tevredenheid geholpen. Als leek kan ik niet beoordelen over de deskundigheid , maar ik heb tot nu toe geen klachten.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Veldma Jansen is een zeer goede garage. Ik heb mijn auto nu sinds 7 jaar in onderhoud bij hun. Vriendelijke mensen die goed zijn in hun vak en met je meedenken. Paar keer met kleine dingen geweest waar ze zelfs niks voor hebben gerekend. Duidelijke communicatie en transparant over de over de kosten. Dus, niks als lof, top garage! Vandaar de 5 sterren, want kan echt niks verzinnen wat niet goed is.

Goed!

Tevreden.

klein probleempje..direct verholpen!

Prima!!

Keurige service, ook m.b.t. Covid-19.

rustig/betrouwbaar/

veilig gevoel.

Snel, goed en klantvriendelijk

Accu was kapot en ik mocht gelijk komen

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen bij aankoop occasion

We werden goed geholpen toen we geïnteresseerd waren in een occasion. We konden snel terecht voor een proefrit. Vervolgens konden we een goede deal maken voor dezelfde auto. Kleine onvolkomenheden aan de auto werden verholpen voor verkoop.

Goed geholpen

Was wat olie nodig

Klantvriendelijk, klantgericht en vakkundig

Ik ga hier al jaren heen. Ze hebben verstand van Citroëns en proberen rekening te houden met mijn portemonnee.

Zeer tevreden en zorgvuldig

Ik ben zeer tevreden. De medewerkers handelen zorgvuldig en zijn klantvriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

voor zover ik er kijk op heb positief en prettig.

Nov. j.l. werd mij gezegd dat ik 4 nieuwe zomerbanden moest hebben. Zou nu de winterbanden er langer op houden. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik te horen, dat de zomerbanden nog goed zijn. Schiet mij maar lek, maar mij scheelde het financieel . Snap niet hoe de beoordeling daar gaat. Ik heb er totaal geen verstand van en ben dus van jullie mening/kennis afhankelijk.

• Deskundigheid N.v.t.

slechte communicatie

Ik heb mijn (slechte) ervaring gedeeld met de medewerkers van Veldma Jansen. Ook het 2e bezoek (terugkomen voor een onderhoudsbeurt) was de communicatie niet goed met elkaar afgestemd.

• Faciliteiten wachtruimte

Er is mij een auto verkocht met een compleet lekke rechter koplamp.

Toen ik de auto bekeek, stond hij binnen en was de koplamp droog. Toen hij nog geen dag buiten stond, was hij helemaal nat van binnen. Zelfs na 2 uur rijden met de koplampen aan gaat het vocht niet weg, het wordt alleen maar erger. Er werd mij verteld dat het geen APK-afkeur punt was, dus dat ze er vooraf niets aan wilden doen. Voor en een auto van E5000,- kan geëist worden dat de koplampen bij aankoop helder zijn en geen vocht naar binnen laten. Ook de andere koplamp bij was bij aankoop vochtig, deze is nu wel droog, maar wel vies van binnen. Ook hier is dus lekkage geweest. De beide koplampunits moeten op kosten van de garage vervangen worden, om erger te voorkomen, inclusief boetes wanneer ik met slechte verlichting wordt aangehouden. Het kenteken van de auto is: 92-PSH-4 Ik ga ervan uit dat beide koplampen komende week vervangen kunnen worden.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

SUPER

SUPER

Service als vanouds

In 1999 onze auto gekocht, toen al een goede service gehad bij de aankoop ervan. Nu in 2020 weer een auto gekocht, en nog steeds dezelfe goede service. Als we weer aan een andere auto toe zijn, dan staan jullie boven aan het lijstje. Bedankt.

Prima geholpen.

Zoals altijd goed voorgelicht en geholpen.

Goed, met een rafeltje

De winterbanden zijn verwisseld. Ik zou erop wachten, maar dat is niet duidelijk over gekomen.daardoor heeft het 1.5 uur langer geduurd.

Top!!

Na het kopen van een klein goedkoop autootje, toch nog wat klachten/vragen. Er is naar gekeken, het e.a verholpen en uitgelegd, zonder extra kosten. Prima service. Zeer tevreden.