Fijne service en tevreden

Goede service en vriendelijke medewerkers

Een bedrijf dat continu gemaakte afspraken niet nakomt,

Gebruikte auto gekocht voor 30000,00 Zou een grote beurt krijgen bij aflevering. En de navigatie zou een up date krijgen. Grote beurt maar deels uitgevoerd. Update niet uitgevoerd. 200000 km verder moeten er nieuwe remblokken gemonteerd worden, zou iedere 20000 km moet en gebeuren. Gevraagd naar de prijs van de onderhoudsbeurt, antwoord 350,0 euro. Krijgen bericht remblokken moeten vervangen worden. Auto is klaar en krijgen bericht rekening 512,00 euro. Gaan auto ophalen en moeten 767,00 betalen. Mijn vertrouwen in dit bedrijf is tot een diepte punt gedaald.

Tevreden

Nogal lang moeten wachten heen voordat ik werd geholpen.

Top hoe er meegedacht wordt

Over reparatie of denken aan een andere auto .

Alles volgens afspraak geregeld zo als afgesproken.

Zoals altijd weer geweldig

Men is klantvriendelijk, er wordt met je meegedacht

Prima auto, deskundig advies en vriendelijke service

Geheel in lijn met mijn eerdere ervaringen had Radrema weer aantrekkelijke occasions in de aanbieding, kon ik de tijd nemen om auto's te ervaren en om een besluit te nemen. Dat was niet moeilijk, omdat er bij Radrema ook altijd over een goede inruilprijs valt te praten. Dat alles in een prettige omgeving met een vleugje humor.

Vriendelijk, deskundig en goed geholpen.

Goede ervaring bij het kopen van een nieuwe auto. Nemen de tijd voor je en handelen alles correct af.

4 de mazda,dus dat zegt genoeg

Zeer tevreden.

Goeie ervaring

Vriendelijke persoonlijke aandacht..uitgebreide informatie...goede afhandeling verkoop...goede nazorg..al met al een fijne ervaring.

Zeer klant vriendelijk!

Alles gewoon heel goed verzorgd bij de aankoop van mijn tweedehands auto!

uitstekend advies en dito service

Wij zijn zeer tevreden over de aanschaf van onze tweedehands auto. Radrema heeft een mooie selectie van leuke auto's. De service stopte niet bij de aankoop. Wij waren blij met de begeleiding die wij kregen bij de afhandeling van een voor ons onbekend fenomeen. Wij waren in vertrouwde handen.

Goed advies en goede service

Goed geholpen, goed advies en meedenkend

Een hele betrouwbare en vriendelijke garage .

Hallo,Wij kopen al geruime tijd auto,s bij Radrema en wij zijn erg tevreden. Na een gesprekje met de eigenaar/verkoper krijgen wij het juiste advies en hij heeft altijd een luisterend oor. Ook houd hij zich mooi aan jouw opgegeven budget .En komt vakkundig en deskundig over. Hij dringt je niks op. Bij het besluiten van een koop worden de papieren netjes ingevuld en zorgen ze dat de auto er piekobello bij staat op de gewenste afspraak. Ook daar krijg je nog een mooie informatie van jouw auto en na het overhandigen van een attentie mag je zelf de garage verlaten. Zij scoren dan ook een dikke 9 . Toppers ga zo door. Bedankt.

zeer tevreden

ik vond mijn laatste beurt wel een beetje duur

Vriendelijk, kundig en correct geholpen

Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. Afspraken worden precies nagekomen. De service is snel en uitstekend.

Alles super geregeld en verzorgd

Zie hierboven. Alles prima en vriendelijk

In één woord Top!!

Vakkundig, vriendelijk en altijd bereid om te helpen.

Super service

2 weken geleden een goedkope 2e auto, VW Polo aangeschaft. Echter was het 2u lang rijden naar Maastricht. Van tevoren opperde medewerker zelf om via beeldbellen de auto te tonen om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Ik wist in grote lijnen wat ik kon verwachten. Keurige showroom met vriendelijk personeel. Bij het bekijken bleek 1 deurslot niet goed te werken. Dit wist de medewerker zelf ook niet. Ivm reisafstand werd besloten om een nette korting te geven en heb ik het zelf volledig opgelost. Wat mij betreft reden om een volgende auto weer hier aan te schaffen!

Radrema is voor mij een begrip voor betrouwbaarheid, kwaliteit en gasvrijheid.

Ben al meerdere jaren klant van Radrema en dat zegt genoeg. Mazda is voor mij een zeer betrouwbaar automerk, maar staat en valt met de professionaliteit van de dealer c.q. firma.

Service en elkaars vertrouwen tegemoet gekomen

De service en elkaars vertrouwen maakt het fijn om samen zaken met elkaar te doen.

Netjes en alles snel geregeld

Medewerkers hebben goede kennis van zaken. En wat zeer belangrijk is, afspraken die gemaakt worden komen ze na geweldig toch.

top zoals altijd al dik 40 jaren lang

attent vriendelijk geen nummer

Goede ervaring

Zeer tevreden over de auto en de service. Ik zeg DOEN.

Heerlijk om er rond te lopen.

We zijn er goed geholpen. En goed advies gekregen. Koffie staat klaar. Heb nu mijn vierde auto er gekocht.

Galjoenweg 71 73

6222NT Maastricht