Goede oplossing toen auto niet tijdig klaar was

Duidelijke en oplossingsgerichte communicatie.

Perfecte Serviceverlening

Vriendelijk personeel. Snel en correct geholpen.

Een zeer prettige en hulpzame ervaring

Rudi en Inge zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze gaven mij bijden een goed en economisch advies over wat ik zou moeten doen met mijn auto. Ik kom zeker terug en als de auto het begeeft zullen zij de eerste zijn waar ik naartoe ga voor een nieuwe. Ook de Hond was lief, beter als dat kan het toch niet of wel?

In april van dit jaar werden wij de trotse eigenaar van een Hyundai IX20 uit de showroom van Radrema. Echter, na een aantal weken kwamen er wat problemen aan het licht..best wel heftige problemen. Er werd geen moment over gediscussieerd...de auto werd ingenomen en is 3 weken onder handen genomen. In die 3 weken kregen wij een leenauto mee die geweldig was!! Vandaag zijn we onze trots weer op gaan halen en hij rijdt als een zonnetje!! Kosten? 0,00!!...wat een service!! Wat een vriendelijkheid en kundigheid!! Onze dank voor alle goede zorg is groot.....

Zoals altijd uitstekende service

Als je naar deze garage gaat voel je je echt klant

Zoals altijd uitstekend

Bij een andere garage ben je als klant een nummer,waa nieumand na jaren je naam alleen weet alshij de rekening maakt. Bij Radrema ben je een kennis, iedereen weet wie je bent John

Goed geholpen en afspraak is afspraak

Klantvriendelijk, prima service

Verkoper gaf eerlijk en professioneel advies. Ben tevreden met de keus die ik uiteindelijk heb gemaakt

uitstekend

zeer vriendelijk ontvangen en goede service.

Fijne en vriendelijke benadering

Ik heb een mazda 2 gekocht van 2018 die op papier beschreef wat ik graag wilde. Wij hebben een uur gezocht waar de voorstoelverwarmijng zat die bij de specificaties stond maar uiteindelijk erachter gekomen dat deze niet aanwezig is terwijl ik hem graag wel erbij wilde dus was een tegenvaller. Ook stond bij de beschrijving dat er getinte ramen waren maar deze is ook niet aanwezig ( In de showroom zie je dit niet goed ).Ik vertrouwde erop dat alles wat bij de beschrijving stond ook aanwezig zou zijn maar helaas niet. Was een teleurstelling. Ik heb de auto pas een dag en hoop niet dat ik nog teleurstellingen tegen kom want heb er hard voor moeten werken. Misschien naïef om niet alles te controleren maar ging er van uit dat de beschrijving klopte. Al met al een mooie auto maar helaas ben ik toch teleurgesteld. Grt

Geweldig ontvangen laten je tijd om op het gemak rond te kijken afhandeling perfect

Afspraak was niet verlopen zoals afgesproken was.

Het vertrouwen is minder geworden. De afspraak was op donderdag 9 juni 2022 08:15 bij aan komst was het niet zo. De dame aan de balie ging wat regelen dat de auto de afspraak . Maar verliep niet zo. Wij hebben moeten wachten 3.35 u afgesproken was 2.30 u. De dame vertelde 2.30 was de auto klaar, maar 3u later ging ik vragen het antwoord was ,de auto was niet klaar. Ik vroeg hoe lang duurt het nog ,toen was het nog meer als een half uur. Vind u dat netjes,WIJ niet.

meteen advies en controle van de storingsmelding. Super. Dank u wel Gr H. Vrancken

Ruim voldoende

Uiteindelijk volgens afspraak goed gegaan.

Mijn probleem aan de auto is prima opgelost

verzorgde service van mijn auto

als gebruikelijk een goed verzorgde reparatie

Waardeloos en bedrogen

In juni 2021 Mazda gekocht in de veronderstelling dat deze voor kwaliteit stond, nota bene een afleveringsbeurt economy betaald van € 350,- echter nu bij de 1e beurt na het rijden van 7000 km bleek de remmen en remblokken zodanig versleten dat de auto niet door een apk zou komen mits hij deze zou hebben. De auto heeft in totaal pas 28000 gelopen dus dit mankement zou niet kunnen. Daarbij hadden wij een afspraak bij Radrema voor het onderhoud bij tussen door bezoek bleek onze auto niet bij Radrema te staan in de werkplaats maar elders bij een bedrijf, zonder ons medeweten, dit kan niet.

Alles volgens afspraak; perfect

Fijne garage. Niet de goedkoopste maar wel goede service en betrouwbaar. Ik heb het er voor over.

zeer klant vriendelijk en goede service

zeer op tijd een mailtje gestuurd gekregen voor een beurt voor de wagen en voor de apk keuring. prima ontvangen aan de balie zeer vriendelijk ook het personeel in de garage zeer goed toen de wagen klaar was regende het flink ik moest met mijn fiets de wagen ophalen ;maar nee ze sturen een wagen met chauffeur om mij op te halen nog maal veel dank

Super service zoals altijd.

Kom er al meer dan 25 jaar, goede en vertrouwde garage. Service is top.

Zeer correcte afhandeling. Pinautomaat deed het niet. Rekening meegekregen.

De afspraak was dat ik op het onderhoud kon wachten. Blijkbaar was er enige vertraging, en ik kreeg een auto aangeboden om naar huis te rijden en daarna kon ik de auto weer ophalen.

Zoals gebruikelijk, alles goed geregeld

Beurt aan mijn auto goed uitgevoerd, volgens afspraak. Vriendelijk personeel.

Als van ouds vertrouwd goed.

Alles met betrekking tot de inruil geheel volgens de verwachtingen door Radrema in orde gemaakt.

Fijne service en tevreden

Goede service en vriendelijke medewerkers