Wordt altijd goed geholpen en vriendelijk

Helemaal tevreden met onze nieuwe auto!

Vriendelijke vakmensen, prima geholpen en duidelijke communicatie.

Leuke ontvangst , mooie deal kunnen maken met Roy . Inclusief meer dan nette inruilprijs voor oude wagen . Heel blij mee . Esther en Leon

Uitstekend!!

Goede en vriendelijke verkoper die met je meedenkt

Ik had een tweedehands skoda op het oog bij Radrema, als eerst mochten we langskomen om hem in de showroom te bekijken en of het iets voor ons was. Goed rond de auto gelopen, toen eigenlijk meteen al eens gevraagd wat er kon mbt inruilen en wat ik voor mijn auto kon krijgen. Hier volgde een schappelijk bedrag en zodoende hebben wij de testrit gemaakt en de skoda gekocht. Tot nu toe veel plezier mee

Vriendelijke geholpen en erg tevreden

Wij voelen ons vertrouwd met Radrema en zij denken en werken ook met je mee, top.

Geweldige service

Er wordt met de klant meegedacht. De service is prima. Vriendelijk personeel. Een aanrader voor anderen!

Een goed gevoel bij de verkregen informatie

Mazda CX-5 gekocht en binnen een week kunnen afleveren. Al mijn wensen waren uitgevoerd en volbracht.

Vriendelijk, Behulpzaam en zeer belangrijk: Betrouwbaar.

Ik ben al meer dan 3O jaar klant. Dit zegt, denk ik, voldoende.

Perfecte Mazda garage

Een hele fijne garage waar je in je waarde wordt gelaten. Geen opdringerige verkoop, maar juist onder het genot van een kopje koffie de aangeboden koop bespreken. Tijd om over na te denken was er ruimschoots. Al met al een zeer vriendelijke garage en personeel. Zeker een aanrader deze garage.

Prima vertrouwd geen nummer weten wie je bent

Klant en service gericht denken mee en luisteren naar je wensen

Dit is mijn 5e auto en met 1 woord top.

Een praatje maken met Roy, wensen doorgeven en dan gaat ‘t balletje rollen.Kopje koffie drinken en mekaar vinden in de prijs.Het is mekaar wat gunnen.En dan zijn we eruit!

Alles top geregeld !

Zoals gewoonlijk even overleggen met Roy. De wensen uitspreken en dan gaat ‘t balletje rollen. Een kop koffie en de deal is geregeld.

Alles top geregeld !

Prima ervaring. Goed uitgelegd wat ze gingen doen.

Zie hierboven

Prima garage

Betrouwbaar, volgens afspraak, persoonlijk

Goede fijne ervaring met proefrijden en uiteindelijke koop van CX-30...

De gemoedelijke sfeer en fijne afhandeling bij het halen van mijn CX-30 was top. Heel blij met mijn nieuwe auto.

Goede service en attent personeel.

Ik ben met een gerust hart naar buiten gelopen

Roy neemt echt de tijd voor je, geen vraag is teveel. Ik ben heel blij met mijn auto

veel te duur

Prijzen rijzen de grond uit

Goede oplossing toen auto niet tijdig klaar was

Duidelijke en oplossingsgerichte communicatie.

Perfecte Serviceverlening

Vriendelijk personeel. Snel en correct geholpen.

Een zeer prettige en hulpzame ervaring

Rudi en Inge zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze gaven mij bijden een goed en economisch advies over wat ik zou moeten doen met mijn auto. Ik kom zeker terug en als de auto het begeeft zullen zij de eerste zijn waar ik naartoe ga voor een nieuwe. Ook de Hond was lief, beter als dat kan het toch niet of wel?