Vriendelijk en professioneel

Alles was zeer duidelijk en eerlijk.. zeer snelle service.

Servicegericht.

Klantvriendelijke en persoonlijke benadering.

Klant vriendelijk

Klant vriendelijke en een open en eerlijk gesprek personeel erg vriendelijk, voor mij een aanrader.

Goed en prettig

Zie bovenstaande

uitstekende servis en diensverlening

goede afhandeling bij inkoop en verkoop van gebruikte auto

Ik ben gewoon gebleven om de goede service en dit al 10 tallen jaren!

Het is als familie, die laat je ook niet snel vallen! Ik heb altijd goed contact en service ondervonden!

Wij zijn niet voor niets al JAREN klant

Je auto in vertrouwde handen! Dat geldt al jarenlang voor onze beide Mazda's die worden onderhouden door Radrema in Maastricht.

Al tientallen jaren perfect!

Grote vakkennis, hulpvaardig bij kleine problemen, eerlijke vriendelijke mensen. Goede na-service!

Nog niet veel ervaring mer de service, ik heb de auto namelijk pas.

Snel persoonlijk kundig met service

Ik heb al twee keer een auto gekocht bij Radrema. De service is top, het personeel is vriendelijk en deskundig, en ze hebben altijd een mooie selectie auto's. Mijn ervaringen hier zijn altijd moeiteloos en plezierig. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Patrick

Ze doen wat gevraagd wordt.

Ze doen wat gevraagd wordt.

Afspraken en communicatie goed verlopen

Prima, alleen was de monteur de 2 dopjes vergeten terug te draaien op de airco leidingen. die lagen in de richel van de ruitenwissers.

zeer behulpzaam

ga zeker terug

Vakkundige garage, vriendelijk persooneel geen blabla...!

Heb jongstleden prachtige Mazda 3 g gtm gekocht. Ben zeer tevreden met de auto, komen afspraken na, prima sevice, verkoper weet waar hij over praat geen blabla verhalen, alle auto's staan in de prachtige garage overdekt gestald. Weet zeker dat mijn volgende auto weer ene wordt van RADREMA. Top autobedrijf ga zo door...

Het lijkt vanzelfsprekend want je betaald er immers voor. Helaas is dat niet overal zo. Wel bij radrema altijd klantgericht snel en zeer vakkundig (voor zover ik als leek dat kan beoordelen)

Fijne showroom, leuk personeel :)

Van te voren al onderzoek gedaan naar een auto die mijn intresse had. Vervolgens kwam ik bij Radrema uit voor een Mazda 2, deels door de ligging (dichtbij) en de uitvoering was exact zoals ik deze zocht. Leuke showroom en het personeel was heel vriendelijk. Ook verdere afhandeling m.b.t. onderhandeling van een inruil auto gaf verder ook geen problemen. Top dus!

vertrouwd en eerlijk

Mooie bijna nieuwe auto gekocht, met de juiste verkoopskills van Roy ! Top.

Zeer goede service

De altijd correcte aandacht voor de klant valt mij altijd weer op. Het is bijzonder prettig dat bij de onderhoudsbeurten eventueel vervangen van onderdelen vooraf besproken en gepland worden, zodat je nooit voor verassingen komt te staan. Mijn lange ervaring met Mazda en Radrema is erg positief.

Service zoals het hoort!

Al vele jaren lang de garage waar ik mijn auto's koop en laat onderhouden tot volle tevredenheid!

Netjes en goed behandeld prima service

Netjes geholpen, maar storing niet opgelost

Ervaring is goed.

Gebeld..gebracht..gewacht. en?? Klaar.... prima toch.

Radrema staat voor KWALITEIT!

Ik ben al vele jaren een zeer tevreden klant bij Radrema en ik niet alleen, met mijn hele gezin hebben wij er 4 Mazda's in onderhoud! Een mooie goed verzorgde showroom (en wachtruimte) met een ruim aanbod aan nieuwe en gebruikte auto's. Een schone en overzichtelijke werkplaats. En wat nog veel belangrijker is: vriendelijke en zeer deskundige medewerkers die weten waar ze over praten en wat ze doen. Radrema biedt een totaal concept: een TOP garage!