Picobello

Geweldige ondersteuning bij de aankoop van een nieuwe auto. We zijn zeer tevreden hoe dit proces is verlopen. Ook de oplevering en uitleg was perfekt. Roy en Marielle, heel hartelijk bedankt voor jullie support. Kan Radrema bij een ieder positief aanbevelen. We niet voor niets al bijna 50 jaar trouwe klant.

Goede ervaring.

Aardige verkoper met goed advies en eerlijke voorlichting. Keurige aflevering en goede service.

Tevreden

Samen zijn we tot een goede oplossing gekomen en gaan weer auto rijden met leuke omspannende ritjes

Betrouwbare garage

Mooie showroom, alles staat er gelikt bij en je word in alle rust te woord gestaan

Perfect service

Friendly people helped me through the process

Fantastische garage

Nieuwe auto gekocht, alles werd geregeld . Zijn al 36 jaar klant omdat zij je waarderen als klant.

Mijn ervaring is goed en vriendelijk personeel

Vriendelijk en goed geholpen

goede adviezen hebben geleid tot aanschaf nieuwe auto

adviezen zijn weloverwogen en duidelijk. er wordt je niets opgedrongen en er wordt ruim de tijd genomen. De afhandeling verloopt goed.

Vriendelijk en goede service van bekwaam personeel

Ben al meer dan 15 jaar klant bij dit bedrijf zonder problemen en altijd netjes behandeld

fast and professional service,great job

I bought a car ,despite language differences,everything went very smoothly great respect for everyone dealing with ma case regards Bartek

Snel

Snel, duidelijk en “to-the-point@.

Eerlijk en betrouwbaar

Ben heel erg goed geholpen door een vriendelijke meneer. Wist alles te vertellen over de auto en heb een goede deal kunnen maken met het inruilen van mijn huidige auto. Het gebouw ziet er goed onderhouden uit, overduidelijk een eerlijke en betrouwbare garage!

Ondermaats

Probleem met brandstof aanwijzing van Hyundai ix-20 werd niet opgelost. Aangekochte occasion Mazda cx-30 stond binnen 1 week al met een lege accu. Pechhulp moest auto terugbrengen naar Radrema. Veel bekijks en opmerkingen in de woonwijk. Vertrouwen sterk afgenomen.

Goed advies en service

Occasion uitgezocht

Eerste keer hier mijn auto gekocht. Vriendelijk goede service

Goede hulp.

Goed geholpen, nog uitleg bij de auto. Overzichtelijke garage

Vriendelijk personeel

Heel goed !

Goede sevice en goede koffie .

men is zeer klantvriendelijk en bijna alles kan

Heb je even

Persoonlijk, eerlijk en vakkundig

Ik werd telkens goed geholpen, persoonlijke benadering, kreeg eerlijk advies, alle vragen werden geduldig beantwoord, niets was te veel en er werd met me mee gedacht. Mijn nieuwe auto en ik zijn nu een perfect team. Dank je wel!

goed en netjes geholpen

netjes, afleveren maakt het verschil

Goed geholpen en heel vriendelijk

Ik ben goed en heel blij met mijn nieuwe auto

Mijn auto moest aangepast worden voor minder valide, hier hebben ze volledig aan meegedacht en keurig opgelost.

Duidelijk, no nonsens, afspraak is afspraak

Goede manier van zaken doen, leuke Opel Corsa gekocht. Een redelijke prijs voor onze inruil auto met schade ontvangen. Opmerking die we na proefrit hadden werd meteen opgepikt en dit werd gerepareerd. Dit bedrijf zou ik iedereen aanbevelen!