Zeer vriendelijk gelijk en gastvrij

Ik kwam hier voor info over private lease en om de modellen te bekijken terwijl ik hier niet eens in de buurt woon ( Alkmaar ) en hier waarschijnlijk ook geen auto ga bestellen, maar ik werd netjes door de verkoper geholpen en deze nam ruim de tijd voor mij.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een familiebedrijf met aandacht voor de klant!

We waren nog niet direct opzoek naar een vervanger van de destijds huidige auto echter door de manier van interesse die getoond werd door met name Jan (eigenaar) bij het eerste contact en ook het blijven tonen van interesse heeft er uiteindelijk toe geleid dat we de overstap hebben gemaakt, na ruim 10jaar, van een bekend sportief Duits merk, naar het sportieve maar ook eigengereide Japanse merk Mazda.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Via internet een interessante occasion bij dit bedrijf gevonden. Een op zondag verstuurde email waarin ik blijk gaf van mijn interesse, werd binnen een uur al beantwoord. In een week met regelmatig contact, werd duidelijk dat Peeten B.V. beschikte over een volledige onderhoudshistorie van de betreffende auto en ze zeer welwillend bleken op alle vragen helder, duidelijk en eerlijk antwoord te geven. Er werd veel moeite gedaan, vooral spontaan, om de auto binnen een week in de best mogelijke staat te brengen om voor verkoop te kunnen presenteren. De ontvangst in de showroom was zeer attent en hartelijk. De mogelijkheden om de auto te bekijken en uit te proberen meer dan goed. Ook op aanvullende vragen werd eerlijk antwoord gegeven en aanvulling gezocht in extra expertise waar nodig. Ik meen dat de geleverde service (prima) en de kwaliteit van de auto, heel goed in verhouding staan met de gevraagde prijs, waarbij zowel koper als verkoper naar volle tevredenheid tot een overeenkomst konden komen. Al met al een heel aangename ervaring om bij dit bedrijf een auto te hebben gekocht.

Al weer vele jaren vaste klant bij Peeten. Service, vriendelijkheid en meedenken zorgt er voor dat je blijft. Zo simpel. Toch??😉👍

In oktober 2018 een Mazda 3 diesel gekocht bij Peeten via mijn werkgever. Traject van offerte tot en met aflevering (begeleid door Joost Brauer) is zeer soepel gelopen, zelfs bij aflevering nog enkele praktische tips voor diefstalpreventie gekregen! Daarnaast ook privé CX-5 in onderhoud bij Peeten. Ook in dit geval goede service (onder andere winterwielen gevonden) en deskundige telefonische hulp bij praktische vragen. Kortom, zeer tevreden!

Geweest voor een nieuwe of gebruikte Mazda, super geholpen. Gesproken over privatelease zowel voor een nieuwe als gebruikte auto. Keuze gemaakt voor een gebruikte CX5. Offerte private lease gevraagd echter toen werd mij kort aan de te lkefoon verteld dat dit niet mogelijk was. Leaseprijs zou nagenoeg hetzelfde zijn als die van een nieuwe.... Gemiste kans...

• Service N.v.t.

Een top bedrijf!

Net mijn nieuwe Mazda opgehaald bij Vakgarage Peeten. Naar mijn mening werkt er vakkundig en vriendelijk personeel. Je wordt er prima geholpen. Bedankt voor de goede service!

Fijne en prettige garage met vriendelijk en deskundig personeel

Fijne en prettige garage met vriendelijk en deskundig personeel

Zeer klantvriendelijk, wordt altijd prima geholpen en geadviseerd. Vandaag winterbanden laten monteren, Fred bedankt (en trouwens de gehele \"crew\" bedankt!).

Ben hier sinds 2001 klant. Inmiddels diverse Daihatsu\'s, Mazda\'s en andere merken bij hun gekocht en in onderhoud. Blijft een vriendelijk bedrijf waar je goed geholpen wordt. Vorig jaar heb ik er weer een nieuwe auto gekocht en ook mijn volgende zal ongetwijfeld weer door hun afgeleverd worden. Zelfs familieleden die 80 km verderop wonen hebben hier auto\'s aangeschaft.

Ik ben erg tevreden over de service die automobielbedrijf Peeten leverde bij de aanschaf van mijn auto.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij Vakgarage Peeten geweest voor grote beurt.Extra dingen die aan auto waren belden ze voor, en extra kosten werden uitgelegd.Eerlijk over stand van zaken, en denken met de klant mee. Een leuk bedrijf, en zou hier volgende keer weer naartoe willen gaan.