• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet een interessante occasion bij dit bedrijf gevonden. Een op zondag verstuurde email waarin ik blijk gaf van mijn interesse, werd binnen een uur al beantwoord.\r\n\r\nIn een week met regelmatig contact, werd duidelijk dat Peeten B.V. beschikte over een volledige onderhoudshistorie van de betreffende auto en ze zeer welwillend bleken op alle vragen helder, duidelijk en eerlijk antwoord te geven.\r\n\r\nEr werd veel moeite gedaan, vooral spontaan, om de auto binnen een week in de best mogelijke staat te brengen om voor verkoop te kunnen presenteren.\r\n\r\nDe ontvangst in de showroom was zeer attent en hartelijk. De mogelijkheden om de auto te bekijken en uit te proberen meer dan goed. Ook op aanvullende vragen werd eerlijk antwoord gegeven en aanvulling gezocht in extra expertise waar nodig.\r\n\r\nIk meen dat de geleverde service (prima) en de kwaliteit van de auto, heel goed in verhouding staan met de gevraagde prijs, waarbij zowel koper als verkoper naar volle tevredenheid tot een overeenkomst konden komen.\r\n\r\nAl met al een heel aangename ervaring om bij dit bedrijf een auto te hebben gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al weer vele jaren vaste klant bij Peeten. Service, vriendelijkheid en meedenken zorgt er voor dat je blijft. Zo simpel. Toch??😉👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In oktober 2018 een Mazda 3 diesel gekocht bij Peeten via mijn werkgever. Traject van offerte tot en met aflevering (begeleid door Joost Brauer) is zeer soepel gelopen, zelfs bij aflevering nog enkele praktische tips voor diefstalpreventie gekregen!\r\n\r\nDaarnaast ook privĂ© CX-5 in onderhoud bij Peeten. Ook in dit geval goede service (onder andere winterwielen gevonden) en deskundige telefonische hulp bij praktische vragen. Kortom, zeer tevreden!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweest voor een nieuwe of gebruikte Mazda, super geholpen. Gesproken over privatelease zowel voor een nieuwe als gebruikte auto. Keuze gemaakt voor een gebruikte CX5. Offerte private lease gevraagd echter toen werd mij kort aan de te lkefoon verteld dat dit niet mogelijk was. Leaseprijs zou nagenoeg hetzelfde zijn als die van een nieuwe.... Gemiste kans...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net mijn nieuwe Mazda opgehaald bij Vakgarage Peeten. Naar mijn mening werkt er vakkundig en vriendelijk personeel. Je wordt er prima geholpen. \r\nBedankt voor de goede service!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en prettige garage met vriendelijk en deskundig personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, wordt altijd prima geholpen en geadviseerd.\r\nVandaag winterbanden laten monteren, Fred bedankt (en trouwens de gehele \"crew\" bedankt!).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben hier sinds 2001 klant. Inmiddels diverse Daihatsu\'s, Mazda\'s en andere merken bij hun gekocht en in onderhoud. Blijft een vriendelijk bedrijf waar je goed geholpen wordt. \r\n\r\nVorig jaar heb ik er weer een nieuwe auto gekocht en ook mijn volgende zal ongetwijfeld weer door hun afgeleverd worden. Zelfs familieleden die 80 km verderop wonen hebben hier auto\'s aangeschaft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden over de service die automobielbedrijf Peeten leverde bij de aanschaf van mijn auto.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Vakgarage Peeten geweest voor grote beurt.Extra dingen die aan auto waren belden ze voor, en extra kosten werden uitgelegd.Eerlijk over stand van zaken, en denken met de klant mee.\r\nEen leuk bedrijf, en zou hier volgende keer weer naartoe willen gaan.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Peeten Baarlo