Een top bedrijf!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Net mijn nieuwe Mazda opgehaald bij Vakgarage Peeten. Naar mijn mening werkt er vakkundig en vriendelijk personeel. Je wordt er prima geholpen. Bedankt voor de goede service!

Fijne en prettige garage met vriendelijk en deskundig personeel

Fijne en prettige garage met vriendelijk en deskundig personeel

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer klantvriendelijk, wordt altijd prima geholpen en geadviseerd. Vandaag winterbanden laten monteren, Fred bedankt (en trouwens de gehele \"crew\" bedankt!).

• Reden bezoek Andere reden

Ben hier sinds 2001 klant. Inmiddels diverse Daihatsu\'s, Mazda\'s en andere merken bij hun gekocht en in onderhoud. Blijft een vriendelijk bedrijf waar je goed geholpen wordt. Vorig jaar heb ik er weer een nieuwe auto gekocht en ook mijn volgende zal ongetwijfeld weer door hun afgeleverd worden. Zelfs familieleden die 80 km verderop wonen hebben hier auto\'s aangeschaft.

• Reden bezoek Andere reden

Ik ben erg tevreden over de service die automobielbedrijf Peeten leverde bij de aanschaf van mijn auto.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij Vakgarage Peeten geweest voor grote beurt.Extra dingen die aan auto waren belden ze voor, en extra kosten werden uitgelegd.Eerlijk over stand van zaken, en denken met de klant mee. Een leuk bedrijf, en zou hier volgende keer weer naartoe willen gaan.

Napoleonsbaan Noord 10 B

5991NV Baarlo lb

Over Automobielbedrijf Peeten B.V.

Peeten is al 60 jaar en 3 generaties lang een begrip in Baarlo en omstreken. Sinds 1967 zijn wij erkend Mazda dealer, Automobielbedrijf Peeten is de oudste Mazda dealer van heel Europa. Naast erkend Mazda dealer zijn wij ook een officiële Vakgarage.