Vriendelijk, flexibel en meedenkend!

Erg fijne garage. Geven goed advies en zijn erg vriendelijk, flexibel en meedenkend.

• Faciliteiten wachtruimte

Prettig en met aandacht geholpen

Er werd veel tijd besteed aan het overleg over de reparatie van mijn auto. Er werd mij niets opgedrongen, de keuze was aan mij, waarbij de voors en de tegens van een beslissing rustig werden afgewogen. De reparaties worden goed uitgevoerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Banden gewisseld en gebalanceerd.

Top garage .. kundig, realistisch qua Prijsvorming

zeer goede service.

zeer goede service.

Vakmensen! En vriendelijk.

Vakmensen die weten wat goed is voor je auto. Niets onnodig en adviezen voor wat extra preventief dat veel ellende voorkomt. Volgend jaar voor het tiende jaar en ik ben nog steeds tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

geweldig vriendelijke en kundige mensen.

Ik kwam om het brandstoffilter te laten vervangen van mijn oude Seat Leon, in de hoop dat hiermee de problemen met het oplichtende motorstoringslampje worden opgelost. Ik hoop dat nog steeds maar dankzij de duidelijke uitleg dat niet zeker is dat de storing iets van doen heeft met het brandstoffilter, heb ik alle vertrouwen in de diagnostiek van Autoweerd wanneer het probleem zich opnieuw voordoet. Heel hartelijk dank!

Al vele jaren tevreden

Ik ben een tevreden klant.

Snel Wel duur

• Faciliteiten wachtruimte

Alles werkt weer goed + tot mijn verassing ook door de wasstraat gehaald!

Zie titel

APK keurig uitgevoerd

Heb mijn auto hier gebracht voor APK, was snel uitgevoerd en werd telefonisch goed op de hoogte gehouden. Aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Toch nog geholpen nadat ik de afspraak vergat!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer goed en vakkundig geholpen

Vriendelijke mensen Goede service Vakwerk

Prima, geen klachten

Snel geholpen 's ochtends bij het inleveren van de auto voor de APK-keuring, en ook het ophalen ging voorspoedig.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Connie, dank je wel voor de mooie beoordeling! Daar zijn wij ook heel blij mee! Graag tot ziens bij Autoweerd APK Utrecht

Tot in de puntjes goed verzorgd.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Erik, hartelijk dank voor de mooie review! Wat fijn dat alles zo goed naar wens is verlopen! Graag tot de volgende keer! APK Utrecht Autoweerd

Deskundig snel en duidelijk

Deskundig snel en duidelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Klaas, hartelijk dank voor deze fraaie 5-sterren review. Fijn dat u tevreden bent, en aan ons de taak om dat ook zo te houden. Graag tot volgende keer!

Grondige check van mijn auto op leeftijd

Mijn auto gaat inmiddels al weer 14 jaar mee en heeft de nodige kilometers op de teller. Toch hoop ik er nog lang mee te kunnen doen. Gelukkig weten ze bij mijn vertrouwde garage de levensduur te verlengen door grondig onderhoud te doen. Een uitvoerige check levert dan aardig wat puntjes op die de aandacht behoeven maar waardoor de auto wel in een goede conditie blijft. Gelukkig is er ook vervangend vervoer beschikbaar, op een natte dag als deze.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste René, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat u het zo ervaart. Natuurlijk willen we iedereen veilig en betrouwbaar op de weg houden, dat loont! We helpen u grrag weer de volgende keer, inclusief overleg en adviezen! Tot dan!

Betrouwbaar en prettig

Betrouwbaar en prettig

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Berry, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. "Betrouwbaar en prettig".. daar doen wij het graag voor natuurlijk. Graag tot een volgende keer!

Al 31 jaar een blije klant

• Faciliteiten wachtruimte

Zooooo! Meer dan 30 jaar tevreden klant!! Heerlijk om te lezen, dank je wel! Worden wij ook weer blij van. Op naar de volgende 30+ zullen we maar zeggen! Tot ziens!

Meedenkend en niet te duur.

Goed geholpen, toch heel jammer dat een aanbevolen reparatie wel op het formulier was geschreven, maar niet via de telefoon aan mij verteld is. Nu moest het in 2x.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Harry, dank je wel voor deze mooie beoordeling en tevens dank voor uw melding: als er iets is wat nog beter kan verlopen, horen we dat graag. Dit klinkt als een kleine misverstand in onze communicatie, iets waar wij juist op focussen, dus bedankt voor het melden en graag tot een volgende keer!

Goed geregeld

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Sigrid, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer! Vakgarage Autoweerd Utrecht

geen toevoegingen, ben gewoon tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Henriët, hartelijk dank voor deze overtuigende 10 als cijfer! Daar worden wij zelf ook heel blij van natuurlijk! Top! Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. We helpen u graag een volgende keer weer, tot dan!

Alles goed

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dick, geweldig bedankt voor deze maximale score! De volle 5 sterren, daar doen we het voor: erg fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen. Graag tot ziens!

Zoals gewoonlijk weer een fijne service!

APK weer prima uitgevoerd.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste R., hartelijk dank voor de mooie 5 sterren review. Wat fijn dat u zo tevreden bent! Graag tot ziens!

Zelfde ervaring - goede garage met menselijke fouten

Na mijn vorige bezoek waren er een aantal reparatiepunten als advies blijven hangen, die heb ik nu laten doen. Een ervan was de airco-condensor. Die is goed en professioneel vervangen, maar vervolgens is vergeten het systeem te vullen met koudemiddel (dat moest een andere monteur doen). Daarom werkte de airco niet en moest ik, net als de vorige keer, vanwege een (legitieme, menselijke) fout tóch weer een keer terug. Daar aangekomen bleken ook de ruitenwisserbladen verkeerd gemonteerd te zijn. Beide zaken waren vergissingen, tot ergernis ook van de leidinggevende. Bij mijn vorige bezoek was er iets vergelijkbaars aan de hand en moest ik ook nog een keer terug dus voor mij wederom een dubbel gevoel: fijne service en professionele mensen maar helaas alweer een aantal suffe (ik weet geen ander woord) vergissingen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste RBakker, vriendelijk dank voor de uitgebreide review. Onze menselijkheid is meestal een meerwaarde zullen we maar zeggen. Fijn dat u de moeite en tijd nam om de "vergissingen" te melden, opdat we de zaken konden rechtzetten. Altijd goed ook, als anderen ons scherp houden! Dank u wel! Graag tot een volgende keer, met extra veel oplettenheid dan! Vakgarage Autoweerd utrecht

Weerdsingel O Z 42

3514AD Utrecht

030 30 31 600

Over Vakgarage Autoweerd

Al meer dan 50 jaar Bovag-autobedrijf in Utrecht en het grootste APK keuringsstation in het centrum. Met 16 vakmensen helpen wij u 6 dagen per week. Elk automerk is welkom voor onderhoud, A.P.K., reparaties, autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel). Ook met uw leaseauto bent u welkom want garage Autoweerd is aangesloten bij Vakgarage Professional. Of voor de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie. Daarnaast verhuren wij elk model huurauto of bus via AutoHopper Autoverhuur Utrecht. Of huur een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen van Topspace. Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600