betrouwbare, galante benadering en zuiver in het uitleggen Qua onderhoud/kosten

Al jaren lang prettige communicatie en goed onderhoud!!! Betrouwbaar!!!! Voor mij heel belangrijk!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima op de hoogte gehouden, goede service.

Prima (vak) garage. Vriendelijke medewerkers, goed op de hoogte gehouden, en komen deskundig over.

• Faciliteiten wachtruimte

Sneller geholpen dan verwacht, teveel gebruik van jargon

Mijn APK-keuring moest binnen twee weken gebeuren maar Vakgarage Autoweerd zat al vol. Ik mocht de auto toch brengen dan zou hij tussendoor worden gekeurd. Een dag later kreeg ik al een telefoontje dat de keuring was gedaan. Top! Wat ik minder goed vind is dat je zelf heel veel vragen moet stellen om erachter te komen wat er bedoeld wordt met bepaalde zaken (reparaties/controles/vernieuwingen) die in jargon aan je worden medegedeeld. Dat voelt onprettig. Volgens mij kan dit beter.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima hoe ik werd benaderd door Uw personeel en de afhandeling van mijn probleem.Het probleem werd ter plekke afgehandeld.Ga zo door mensen ik ben altijd tevreden omtrent de ontvangst etc.Groetjes

Zeer klantvriendelijke garage.

In verband met een complicatie tijdens een reparatie nam garage Autoweerd zonder enige aarzeling alle verantwoordelijkheid op zich. Ik kreeg gratis vervangend vervoer aangeboden voor de periode die de reparatie bestreek. Er werden mij geen extra kosten in rekening gebracht. Ik ben hoffelijk en vriendelijk behandeld. Ik heb veel vertrouwen in garage Autoweerd.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ze staan altijd klaar om te helpen, goede service.

Ik krijg altijd een helder advies, de service staat op hoog niveau.

vakkundig,betrouwbaar en vriendelijk personeel

APK +onderhoudsbeurt: van tevoren duidelijke opgave van noodzakelijke reparaties + kostenopgave.

• Faciliteiten wachtruimte

Echte VAKgarage, goede service, alles volgens afspraak

Auto wordt volgens afspraak gerepareerd. Er wordt goed gecommuniceerd over de kosten. Die zijn nogal eens aan de hoge kant, maar er is overleg mogelijk over wat echt nodig is . De gratis schoonmaakbeurt kan ik zeer waarderen. Bij gebrek aan kennis over ford-specifieke zaken wordt overlegd met de forddealer over oplossen van het probleem. De servicemedewerkers zijn vriendelijk en klantgericht, en houden wel van een grapje. Wachtruimte is goed ingerichtt met koffie en krant. Het wachten is dan ook geen probleem. Minpuntje is wel dat het moeilijk is om op korte temijn een afspraak te maken door de drukte. Daar staat tegenover dat eenmaal gemaakte afspraak ook blijft staan.

• Faciliteiten wachtruimte

Geachte heer Willems, beste Dries, Bedankt voor je mooie beoordeling, daar zijn we elke keer weer blij mee! We zijn de 800 reviews net voorbij en op die 8.8 gemiddeld zijn we natuurlijk zeer trots! Even een kleine tip i.v.m. onze "volle agenda": voor spoed-eisende zaken of kleine, eenvoudige reparaties kunt u ALTIJD DIRECT bij ons terecht. Als er iets dringends is, kunt u dus gelijk binnenrijden, ook op zaterdagen! Er is 6 dagen per week een Quick-Service techneut. Voor de reguliere werkzaamheden die wel te plannen zijn (onderhoud, APK, wielenwissels ed.) maken we een afspraak in de planning natuurlijk. Dat soort zaken zijn al maanden vooraf in te plannen gelukkig. Graag tot ziens!

Prima garage

De mensen zijn voorkomend, beleefd, aardig en ze denken met je mee. Ze leveren vakwerk. Het bedrijf is in de loop van de decennia steeds groter geworden maar toch prettig kleinschalig gebleven

• Faciliteiten wachtruimte

werklijk zeer goed en eerlijk

op het moment dat ik binnen ben bij, de garage een en al vriendelijk en openheid en , belangstelling voor het probleem . duidelijk uitleg en ook de monteur was zeer vriendelijk. nogmaals is erg goed en rustig iedereen daar. toppie.

Een betrouwbare garage

Ze belde mij netjes op over extra kosten die ze constateerde bij de APK. Uiteindelijk was deze reparatie toch niet nodig en gaven ze dit eerlijk toe en waren er geen extra kosten.

Zoals altijd prima!

Vriendelijke ontvangst, duidelijke communicatie, punctueel.

betrouwbaar, fair, degelijk.

Houden zich altijd aan de afspraken, ook als het de monteur meer tijd kost. Nemen dus verantwoordelijkheid. Blij daarmee. Weet dat mijn auto goed wordt behandeld en goed wordt afgeleverd.

Supervriendelijk personeel en goede service

Supervriendelijk personeel en goede service

snel, betrouwbaar, servicegericht

Iedere keer geef ik vol vertrouwen mijn auto in de bekwame handen van de monteurs van vakgarage Autoweerd. Ik ben nog nooit teleurgesteld. Geen onaangename verrassingen, altijd overleg over wat er moet gebeuren en mijn auto rijdt al jaren als een zonnetje!

• Faciliteiten wachtruimte

Soepel, vriendelijk, deskundig en prettig

Prima! Zoals altijd. Klant- en oplossingsgericht, snel en efficient.

Vertrouwd en betrouwbaar

Goede service en betrouwbaar, zoals ik de laatste jaren als steeds heb gemerkt. Blijft goed bedrijf ook in moeilijke tijden.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerste keer dat ik mijn auto hier heb gebracht. De volgende keer kom ik weer terug. Heldere afspraken en uitstekende service.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

duidelijke en goede communicatie. verder snel geholpen

duidelijke en goede communicatie. verder snel geholpen. Kan de garage zeker aanraden

Vriendelijk, betrouwbaar, meedenkend

Prima betrouwbare garage

Perfecte service

Werd vriendelijk ontvangen en de mannen wisten waar ze het over hadden. Top garage!

Niets minder dan top

Valt helemaal niets op aan te merken, gewoon top

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Prima, duidelijke uitleg een goed overleg

Zie boven

tevreden

al jaren (vanaf 2002) klant van jullie. jullie vakgarage was en is altijd vriendelijk en deskundig. hiervoor mijn dank. groeten, j.c.visser

Over Vakgarage Autoweerd

Al meer dan 50 jaar uw Bovag-autobedrijf en het grootste APK keuringsstation in centrum Utrecht. Met 16 vakmensen helpen wij u met onderhoud/reparatie van uw auto. Elk merk is welkom voor A.P.K., autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel). Ook met uw leaseauto bent u welkom want garage Autoweerd is aangesloten bij Vakgarage Professional. Of voor de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie. Daarnaast verhuren wij elk model huurauto of bus via AutoHopper. Of huur een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen van Topspace. Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600