Beste Judith, hartelijk dank voor de mooie review! Daar worden wij zelf ook weer blij van ;-) Goed om te zien dat onze diensten - ondanks een vertraging- naar wens zijn gegaan, daar doen we het voor. Graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd!
Beste Roelie, dank je wel! Duidelijke taal en natuurlijk heel fijn voor ons om te horen! Fijn dat alles naar wens verlopen is en graag tot een volgende keer bij Vakgarage Utrecht!
Beste Berry, hartelijk dan voor dit heel mooie "rapport-cijfer"! Fijn dat je onze diensten ook zo prettig hebt ervaren! Volgend bezoek gaan we voor de 10 ;-) Graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht
Beste Marysia, dit is voor ons ook verbluffend en teleurstellend te noemen. Omdat we elke review serieus nemen en alles "onder de 4 sterren" individueel nakijken, hebben we dit uiteraard goed bekeken afgelopen dagen: want wanneer er eens iets anders verloopt dan bij onze ruim 5500 tevreden klanten per jaar, zoeken we dat natuurlijk goed uit: we leren graag! Primair wel een reactie op uw zijdelingse maar ons inziens opmerkelijke stelling over het vrouw/man zijn: het gender/geslacht van een klant is bij ons Bovag Autobedrijf absoluut GEEN factor. "Er een slaatje uit slaan" is het tegenovergestelde van hoe wij werken: wij bestaan al meer dan 40 jaar juist omdat we meedenken, eerlijk en transparant werk leveren. Mocht een klant onzeker zijn over de gegeven adviezen, dan -daar staan wij juist bekend om- nemen we gewoon nog eens extra de tijd om het goed toe te lichten. Kijk gerust onze 1650 (!) andere reviews op deze pagina eens door, van onze andere klanten: zij noemen ons meedenkend, transparant, vrouwvriendelijk, betrouwbaar en we communiceren blijkbaar "zeer goed" tot "uitmuntend".. en in goed overleg...we "doen niets wat niet nodig is". Aldus onze klanten. Dan technisch: we lezen uw kant, echter.. dit is overduidelijk een misverstand, helaas. We hebben uw Mercedes van 23 jaar (!) oud en met ruim 357.000 km op de teller inderdaad van voor tot achter goed bekeken vóór uitvoer van het periodieke onderhoud, want deze auto kenden we nog niet. Dan delen wij u telefonisch -zoals we dat bij alle klanten doen- ALLE bevindingen. Er mankeerde een hoop technische zaken aan, niet vreemd met zoveel kilometers, en ALS U ALLES ZOU LATEN MAKEN, liep dat fors op qua kosten. Dus kijken wij met u vooral naar wat we als vakmensen adviseren: sommige zaken "moeten" (APK en veiligheid), sommige zaken zijn verstandig/preventief/versleten.. én sommige zaken kunnen we -na overleg- voor nu even wegstrepen. Om zo de kosten te drukken en de auto in voldoende staat nog op de weg te houden. Uw APK kosten zelf, volgens de wettelijke regels, vielen reuze mee. Overige preventieve reparaties, de slijtagedelen en de onderhoudsbeurt, welk wij adviseerden om het komend jaar niet stil te komen staan: dat is een keuze. Het is dus NIET zo dat het 2 tot 3 mille (!) zou kosten om uw auto op de weg te houden. Een duidleijk voorbeeld van dit misverstand: de door u hierboven genoemde remkabels. Die delen zijn door ons helemaal nooit genoemd. Wel dat er een remslang voor matig is (rubber vertoont scheurtjes: nog geen APK afkeur, wel preventief advies). Wat betreft uw term "autoremmen"... uw versleten remschijven voorzijde zijn/waren ook GEEN APK afkeur, maar wederom een advies. Ook een misverstand. Hoe een ander bedrijf keurt en/of repareert, daar kunnen we vanzelfsprekend niets over zeggen. Willen we ook niet want op APK-vlak hebben wij een naam hoog te houden: uw veiligheid gaat voor alles. De APK-kosten voor uw Mercedes uit 2001 vielen echt wel mee. Als u wenst, bespreek ik met alle liefde nog eens alle reparatie-adviezen met u door, zodat u (helaas dan achteraf) kunt zien dat de kosten voor wat dus echt moest nu, gelukkig NIET hetzelfde zijn als die duizenden euro's totaal. Dat is nu al duidelijk geworden ;-) Ik hoop van harte u nog te mogen spreken! Met vriendelijke groet, Werner Krispin Bedrijfsleider Vakgarage Autoweerd Utrecht 030- 303 1600
Beste Alexander, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Altijd fijn om te lezen dat onze service aan het verwachtingspatroon voldoet. Graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht
Beste Bas dank je wel! Dat is een fijne review om te lezen weer! Erg goed dat onze communicatie en diensten ook voor jou naar wens zijn gegaan en de auto weer op en top is. Graag tot de volgende keer!
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn dat ook voor u alles naar wens is verlopen, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer bij Vakgarage Utrecht
Beste Marije, vriendelijk dank! Daar worden wij ook blij van; de auto weer op pad zonder onnodige kosten! Helemaal goed, graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht!
Beste Peter, hartelijk dank voor deze mooie review! Wat goed om te lezen dat je tussendoor nog geholpen kon worden met het herstel van de autoschade. Voor de volgende keer weer "normaal" onderhoud bij Vakgarage Utrecht ;-)
Dank u vriendelijk voor deze geweldig mooie beoordeling! Een 5 sterren review is altijd welkom en uw duidelijke tekst is voor ons weer motiverend, dank! Graag tot ziens!
Beste Raymond, hartelijk dank! Een "Uitstekend".. Zo simpel kan het zijn. En moet het zijn; netjes en op tijd klaar en goede service! We zien u graag terug bij Vakgarage Autoweerd Utrecht!
Beste Jip, vriendelijk dank voor deze geweldige review. Duidelijke communicatie en vertrouwen in de uitvoer.. zulke goede ervaringen: daar doen wij ons best nou voor, hartelijk dank! En graag tot ziens bij APK Utrecht
Beste Minke, dank je wel voor de mooie beoordeling, goed om te lezen dat alles naar wens is gegaan. Daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer bij Vakgarage Utrecht
Vriendelijk dank voor deze mooie review, duidelijke taal en heel fijn om te lezen! Graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht
Beste Vivian, dank je wel voor je review en mooie beoordeling! Fijn dat het helder is wat en hoe, rondom de koelvloeistof ;-) We helpen je graag weer bij het volgende bezoek, alvast tot ziens! Vakgarage Autoweerd Utrecht
Beste Leo, hartelijk dank! Gewoon duidelijke taal ;-) Graag tot een volgende keer bij Vakgarage Utrecht
Beste Harry, dank je wel voor deze review! Wat fijn dat ook onze diensten op de verhuurafdeling zo prettig zijn verlopen! En u bent ook van harte welkom bij ons autobedrijf met uw Citroën. Graag tot ziens bij Autoweerd Utrecht
Beste Esmee, hartelijk dank voor deze mooie 5-sterren review! Duidelijke taal en daar worden wij zelf ook blij van natuurlijk! Graag tot een volgende keer!
Beste Danielle, dank je wel voor deze hele mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat onze service en dienstverlening naar wens zijn verlopen! Daar worden wij zelf ook blij van ;-) Graag tot de volgende keer bij APK Utrecht!
Beste Richard, vriendelijk dank voor uw bezoek. Dat we in uw geval "niks extra's" konden bieden klopt hoor: er is namelijk "niks extra's" te bieden bij de uitvoer van alleen een losse APK keuring ... Graag zouden we u bij het onderhoud, pechhulp, wielenwissel, storingen, reparaties, adviezen, updates, uitlijning, banden-opslag, uitlezen, inleren, glasherstel, schade-opnames of herstel aantonen dat wij inderdaad die bovengemiddelde kennis, moderne apparatuur én goed opgeleide techneuten in dienst hebben. En onze extra's kunnen bieden! Wellicht een volgende keer, dan gaan we voor een 7 of hoger ;-) Graag tot dan!
Beste Swat, hertelijk dank voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat we je snel en kundig hebben mogen helpen. Graag tot ziens!
Beste Dennis, dank voor je mooie review! En ja, natuurlijk bellen onze klant even netjes op om te zorgen dat alles goed verloopt, communicatie is van belang! Bedankt voor je bezoek nog en graag tot de volgende keer.
Beste Alexander, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! Daar worden wij zelf ook blij van! We houden graag dit hoge niveau in ere. Tot de volgende keer weer!
Beste Wieteke, vriendelijk dank voor deze mooie review. Fijn om terug te lezen dat alles zo goed naar wens is verlopen. U bent weer van harte welkom een volgende keer, graag tot ziens!
Beste Lily, vriendelijk dank voor deze warme review. Een botsing is al erg genoeg, dus natuurlijk proberen we dan te ontzorgen. Goed te lezen dat het uiteindelijk allemaal weer in orde is gekomen, ik zal je mooie beoordeling delen met de collega's!
Al meer dan 50 jaar Bovag-autobedrijf in Utrecht en het grootste APK keuringsstation in het centrum. Met 16 vakmensen helpen wij u 6 dagen per week. Elk automerk is welkom voor onderhoud, A.P.K., reparaties, autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel). Ook met uw leaseauto bent u welkom want garage Autoweerd is aangesloten bij Vakgarage Professional. Of voor de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie. Daarnaast verhuren wij elk model huurauto of bus via AutoHopper Autoverhuur Utrecht. Of huur een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen van Topspace. Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.