super

Vriendelijk en deskundig

Al jaren kom ik hier voor de onderhoud van onze auto's. Altijd vriendelijk, kennen hun klanten , proberen eigenlijk indien mogelijk meteen te helpen en zijn zeer deskundig. Van de week starte mijn auto niet, breng sleutels langs , zeg dat het geen haast heeft want ik heb de auto die dag niet nodig, uurtje later worden de sleutels weer thuis gebracht, auto is gemaakt en staat weer voor de deur, toppers!

Altijd top service!

Zeer vriendelijk personeel! Altijd snelle service. Goed geregelde service ook halen van je auto en het terug brengen. Duidelijk uitleg wat er precies gedaan is.

Uitstekende service en (klant)vriendelijke,een thuisgevoel!!

Meedenkend en prima service!! Vriendelijkheid en vertrouwen is een mooie basis om mijn auto te laten maken of een andere auto te kopen bij verfaille!

Al meer dan 10 jaar onze vaste garage!

Uitstekende servive

Super goede service bij Autobedrijf Verfaille

Super goede service, mooie ruime werkplaats en goede communicatie vanaf kantoor bijv. over de prijsopgave. Dit zijn echt vakmensen! Je bent hier aan het juiste adres.

geweldig altijd goed geholpen staan altijd voor je klaar.

goede service meestal staat er een leenauto voor je klaar, er staat meestal een monteur voor je klaar en anders wordt er een oplossing gezocht in het kort een goede garage, dik te vrede.(ook de dames op kantoor)

Een bedrijf dat achter hun uitstraling staat

Heb nooit een garage gehad met jullie instelling. Ben enorm te vrede bij jullie.

netjes en snel geholpen

auto met pech op zondags voor de deur gezet en de volgende dag al weer klaar om op te halen bedankt voor de snelle service, zo zijn we zelf ook weer onderweg . top

prima bedrijf

Richard en personeel staan altijd direct klaar om de beste service te geven.

Ik ben erg tevreden over communicatie en de uitvoering

Goede bereikbaarheid qua telefoon op zaterdag begint het mee, vervolg was duidelijke communicatie over wat er is en wat het kost en de uitvoering was snel en vakkundig aangezien ik dacht dat me schakelbak stuk was omdat ik soep kon roeren ;-) en garage Verfaille daar snel naar keek en reparatie op volgde waardoor ik niet lang me auto kwijt was.

Prima garagebedrijf

Goede service, hoge deskundigheid en vakkennis. Kortom een betrouwbaar adres waar je je auto aan kunt overlaten.

Snelle en betrouwbare service

Na klachten over mijn remmen door gebrekkig onderhoud van mijn garage uit Alkmaar werd mijn auto binnen een dag voorzien van 4 nieuwe remschijven en remblokken voor een scherpe prijs. Dat gaf me een goed gevoel.

Eerlijk en superbetrouwbaar

Kom er al jaren en Richard en Sonja komen de gemaakte afspraken na en leveren uitstekende service

Hele beste garage , misschien wel de allerbeste !? Klant vriendelijk geholpen , snel en ook nog een betrouwbaar πŸ‘πŸΌπŸš™

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een vakgarage met aandacht voor de klant!

Hartstikke klantvriendelijk zowel de dames als de heren. Een hele fijne sfeer.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel