Uitstekende en eerlijke Garage

Al jaren goede en eerlijke service.

Top garage

Dit is een top garage bedrijf. Met doet echt nog zijn best voor je. bij problemen met je auto lossen zij het op!

Al jaren klant naar volle tevredenheid. Klantvriendelijk en deskundig.

Heel goed, klantvriendelijk, goede service, vakkundig.

Ben al jaren klant wordt altijd goed geholpen al diverse auto's van ze betrokken perfecte service en heel klantvriendelijk staan altijd klaar. Kan het iedereen van harte aanbevelen.

Staat altijd voor je klaar!

Prettig om naar de garage te gaan. Beurten voor een redelijke prijs. Altijd goed overleg voor het nodige onderhoud. Vertrouwd adres voor alle merken auto's.

Prima bedrijf

Wij worden altijd keurig geholpen door de medewerkers van autobedrijf Verfaille!

Echt topservice

Altijd vriendelijk een goede/snelle service

Geweldig kan niet beter

Geweest voor de APK, super goed geholpen door het vriendelijke persoon. Een echte aanrader

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Het is niet voor niks dat wij naar Verfaille blijven gaan. Al is het inmiddels wat verder rijden voor ons brengen we onze auto's toch naar hun. Ze zijn altijd behulpzaam Maken netjes tijd als dat nodig is Zijn duidelijk in wat er gaat en moet gebeuren Inmiddels 3 autos gekocht via hun en de 4e gaat daar vast ook vandaan komen

Goed bedrijf

Vriendelijke, goede en snelle service

Doorgaan zo

Al jaren klant en al jaren dik tevreden

Goede snelle service

Een vriendelijk bedrijf met goede service

Vriendelijk personeel en goede service

Ik ervaar autobedrijf Verfaille heel positief. Vriendelijk personeel en een goede service

Duidelijk, positief, oplossend en meedenkend !

Reeds lange tijd bij deze betrouwbare garage als klant, en dat zal zo blijven ook ! Richard en team dank !

Goed overleg

Prima adres

Alleen maar positief, vakkundig en prettig persoonlijk

Super geholpen zo vlak voor mijn vakantie. Bedankt!!

Goede en snelle service. In 1 woord top!

Fantastische service

Altijd klantvriendelijk

Prima garage

Al jaren klant en erg tevreden,vriendelijk personeel

Goede, snelle service

geweldig

Zoals verwacht goed geholpen, uitstekend hun best gedaan, en zeer snel klaar.

Ik heb een goede ervaring heel klant vriendelijk en je kan altijd terecht

Je krijgt goede uitleg en ze zijn klant vriendelijk ik kan het bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Vol vertrouwen ga ik naar uw garage.

Met zeer veel vertrouwen ga ik naar uw garage en dat betekent veel voor mij. Via een vriendin, Tiny Miedema, ben ik aan uw adres gekomen en ik ben er nog steeds heel blij mee.

Altijd goed!

Altijd behulpzaam, altijd meedenken in mogelijkheden en oplossingen en altijd vriendelijk geholpen. Problemen worden vakkundig opgelost en daardoor altijd met een goed gevoel weer de weg op.

Goede en snelle service. Ik kon de auto dezelfde middag nog ophalen. Top!

Ik kon meteen terecht voor een afspraak. Dezelfde middag nog m’n auto opgehaald. Super!