slechte ervaring na verkeerde accu in auto

Bij de APK-keuring bleek volgens de garage dat mijn accu 'zwak' was. Medewerker bleef volhouden dat het een dure start-stop accu was, omdat ik zo'n auto heb. Die heb ik helemaal niet. Bleek er bij een vorig bezoek een te dure start-stop accu geplaatst te zijn. De medewerker bleef volhouden dat ik toch echt een start-stop auto had. Uiteindelijk ging hij googlen en gaf me gelijk. In de middag ga ik mijn auto ophalen, zit er een andere medewerker die van niets weet. Ik verwacht een voorstel om dit op te lossen, maar niets. Geen voorstel, maar vooral ook geen begrip. Ik moet maandag maar terugbellen. De indruk werd gewekt dat ik maar moeilijk doe. Nog een mail gestuurd, maar geen enkele reactie. Dan maar een review. Jarenlang klant geweest, maar hier houdt het op. Gemiste kans om mij als klant te behouden.

• Deskundigheid N.v.t.

Niet bovag waardig

Begin augustus 2023 gaf mijn Peugeot tijdens krachtig gas geven een foutmelding ( motorstoring) Meteen naar mijn Vakgarage Muzenberg Muzenlaan 1 te Eindhoven Hier vertelde men mij dat ze in Sept. pas tijd hadden om hier naar te kijken en teven een grote onderhoudsbeurt uit te voeren De volgende dag heb ik online een afspraak gemaakt voor 4-9-2023 Een week voor de afspraak gaf mijn Peugeot plots de foutmelding oliedruk te laag ( in rood) Na herstarten verdween dit Op 4-9-2023 de auto weggebracht voor een grote beurt en tevens mijn bevindingen kenbaar gemaakt Men zou hier naar kijken Rond het middaguur werd ik gebeld met de mededeling dat e.e.a. duurder werd en mijn Peugeot ook voor een terugroepactie in aanmerking kwam Na akkoord voor de meerkosten contact opgenomen met Peugeot dealer voor een afspraak Dit kon op 3-10-2023 Na ophalen van mijn Peugeot bij Vakgarage Muzenberg bleken de foutmeldingen nog steeds aanwezig Weer contact opgenomen met Peugeot dealer en die adviseerde mij om de wagen meteen bij hen te brengen In eerste instantie gaf mijn Peugeot geen foutmelding (deze waren gewist door Vakgarage Muzenberg) Extra kosten -- € Nadat een monteur van Peugeot met de auto gereden had kwam deze foutcode P15A1 weer terug Dit duidde op problemen met de distributieriem i.v.m. de terugroepactie Men vertelde mij ook dat de grote beurt uitgevoerd door Vakgarage Muzenberg onnodig was daar e.e.a opnieuw uitgevoerd moest worden Nadat de auto door Peugeot deugdelijk gerepareerd was ben ik naar Vakgarage Muzenberg gegaan om de kosten van de onnodige grote beurt a --- € en extra onderzoeksonderzoekskosten a --€ i.v.m. wissen storingshistorie terug te vragen Men wilde mij op geen enkele manier tegemoetkomen vandaar deze klacht Inmiddels officiële klacht ingediend bij bovag

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Ondeskundig en onnodig vervangen van onderdelen à € 2.300

Auto ter reparatie aangeboden voor het verhelpen van storing in schakelbak. Na reparatie - a raison de €2.300 - was de storing niet verholpen. Teruggeweest. Konden het niet vinden. Na doorverwijzing andere vestiging vakgarage (weer €200), nog geen resultaat. Derde partij ingeschakeld die wel vakkundig was en wist snel te melden dat schakelbak vervangen / gereviseerd moest worden. Achteraf geeft Muzenberg niet thuis. Per saldo € 2.500 kwijt voor een onjuiste diagnose en een auto die onverkoopbaar is. Klantenservice gebeld en neemt niet eens de moeite om klacht en vraag om tegemoetkoming in de kosten serieus te nemen. Vakgarage zakt fors door het ijs.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Scherpe prijs en goed geholpen

Vanwege een scherp geprijsde en lage km stand vele kilometers gereden naar SDL automotive te Eindhoven. Dit was het zeker waard. Prima ontvangen door verkoper Henry. Zeer duidelijk en zonder "mooie praatjes" snel over kunnen gaan tot de aankoop. Ook het ophalen is prima verlopen. Een aanrader om een bezoek te brengen!

• Faciliteiten wachtruimte

fijne vriendelijke no-nonsens verkoper !

s'morgens eerst nog voor een vergelijkbare auto naar ander auto bedrijf gebeld, maar de verkoper aan de telefoon straalde totaal geen enkele interesse uit in het gesprek om de occasion te verkopen ; zeer ongeinteresseerd . als 2e stond ADL op mijn lijst om te bellen , direkt prettig te woord gestaan door de verkoper Henry de Roij . afspraak gemaakt voor s'middags .zeer vriendelijk ontvangen ,auto bekeken en daarna onze auto getaxeerd voor de inruilwaarde ,zodat we al een redelijke benadering hadden wat wij moesten bijbetalen. proefrit met de nieuwe hyundai was naar tevredenheid en met de onderhandeling over de prijs werden we het netjes eens : rechttoe rechtaan zonder mitsen en maaren , gewoon prettig geholpen en met een goed gevoel weggegaan ! vanmorgen de auto opgehaald bij henrij , en een lekkere lange eerste rit in belgie gemaakt . auto deed het prima , en maakte onze verwachting meer dan waar !

• Faciliteiten wachtruimte

Zaterdag binnen gelopen gelukkig al een beetje geholpen door de website anders was de keuze zeer moeilijk geweest heel veel mooie auto's staan. Maar de keuze was al een beetje op de dacia gevallen. Super geholpen en goeie informatie van Carlo gehad. Auto ook eerder op mogen halen dan verwacht echt super en een aanrader

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk personeel en geeft je een vertrouwd gevoel

Vorige week bij Carlo mijn Kadjar gekocht. Afspraken gemaakt over de aflevering welke door een collega zou worden gedaan. Alles keurig nagekomen en zelfs meer dan dat! Op initiatief van de garage nog een nieuwe voorruit geplaatst! Zeer tevreden! Hebben ook een grote en mooie voorraad staan.

• Faciliteiten wachtruimte

We zochten een auto die een caravan kon trekken hadden al diverse garages gehad toen we hier binnen kwamen stonden er heel veel mooie auto’s en ook diverse die een goede trekkracht hadden om er onze caravan mee te trekken . We werden perfect geholpen door Carlo die alles voor ons heeft geregeld ook toen we terug moesten voor een paar kleine dingen deze werden meteen opgelost. Als je een andere auto zoekt zou ik zeker een keer gaan kijken.

is oke goed geregeld

vervanging batterijen bediening

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super ervaring,hele goede service!

Super geholpen door eigenaar Stefan en verkoper Henry ! Hele fijne en mooie auto gekocht en binnen enkele dagen geregeld. Voor onderhoud van deze auto blijven we zeker bij deze garage. Een echte aanrader voor goede service en mooie auto,s!!

• Faciliteiten wachtruimte

Ik kom hier al jaren, de service voor mijn Mazda is uitstekend

• Faciliteiten wachtruimte

Zo werd het kopen van een auto wel heel gemakkelijk

Was een tijdje op zoek naar een andere auto en had m'n keuze bij Vakgarage Muzenberg beperkt tot twee auto's. En na heel goed advies van Henry de Roij kon ik al snel besluiten met welke van de twee ik verder wilde. Na een proefrit was het duidelijk ... Helaas mocht ik de auto niet gelijk meenemen. De auto moet eerst nog even een laatste check krijgen en een paar dagen later stond Henry met een kop koffie klaar om de overdracht vlekkeloos en snel af te werken.

Supersnel geholpen

Ik kwam met een kleine klacht die relatief snel te verhelpen was. Dus kon even wachten en de reset werd uit coulance uitgevoerd.

meedenkend

Prettige ontvangst Goede voorlichting over te verwachten kosten

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen en netjes afgeleverd.

Goed geholpen door Henry de Roij. Netjes en prima afgeleverd, goede uitleg, instappen en rijden maar.

• Faciliteiten wachtruimte

klantvriendelijk en eerlijk afgehandeld.

Prima service en contact

Uitstekend en in dit geval alle complimenten voor Daniel en de monteur

correct,klantvriendelijk, deskundig

perfect

APK en onderhoud probleemloos

Het was ook niet zo moeilijk maar toch prettig als je het idee krijgt dat er goed wordt opgelet en de afspraken worden nagekomen. Mijn auto is al 17 jaar oud maar dankzij goed onderhoud van de vakgarage nog steeds in prima conditie.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima service en vertrouwde garage.

Ik heb mijn wagen hier in onderhoud. Tot nu toe zeer betrouwbare garage.

snel en goed

• Faciliteiten wachtruimte

Over het afgeleverd werk zijn er nooit klachten

De vakkennis is duidelijk herkenbaar.

Professioneel en vriendelijk

Netjes geholpen, geen gedoe, ondanks dat het over een oude Mazda gaat.

Een echte Vakgarage

Zeker blijf ik klant