Goede service - erg blij mee.

Snel en vakkundig geholpen - heel blij mee

Goede service!!

Ik ben al ruim 30 jaar klant bij Mazda Muzenberg. De service en deskundigheid is goed. Wat prettig is dat je al Jaren dezelfde monteur rond ziet lopen zodat er voldoende ervaring aanwezig is.

Eerlijke en heldere communicatie

Je komt binnen word gelijk goedendag gezegd en gevraagd waar je voor komt. Nadat dat gebeurt was vroegen ze of ik iets merkte aan de auto, gaf hierop aan dat ik rechtsachter iets hoorde. Later op de dag teruggebeld en netjes uitleg gehad wat dat kon zijn en wat er gemaakt moest worden mbt de apk. Al met al heel netjes en vakbekwaam personeel. Ga zo door!

Goed geholpen

Goede service, werd goed op de hoogte gehouden van alle zaken.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Heb goede ervaringen met de Vakgarage.

Er wordt goed geluisterd naar mijn vragen en/of problemen. Een afspraak kan direct worden gemaakt en ik word zo spoedig mogelijk geholpen.

Oplichters

OPLICHTERS Apk keuring geweest waren een paar min puntjes ( banden en 2 lichtjes) Zelf ergens anders laten maken omdat ze Te duur waren Herkeuring afspraak gemaakt dat al vrij moeilijk ging en verzet werd Herkeuring weer afgekeurd wegens onzin wat bij de 1e keuring goed was, was nou bij de herkeuring slecht geworden ( rubbertjes van draagarm) Kosten hiervan 381€ Achteraf bij kwik fit laten keuren en alles was in orde. OPLICHTERs

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service voor heul weinig geld!

APK keuring digitaal afgesproken en bevestigd. prima ontvangst [wifi+koffie] en na een uur de auto terug.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik kwam voor apk en kleine beurt. Mijn automatische xenon was e automatisch hoogteregeling niet helemaal in orde. Dit hebben ze meteen weer gangbaar gemaakt zodat ze hem af konden melden. Top. Adhv de profieldiepte van mijn banden heb ik mijn voor en achter omgedraaid en meteen mijn bandenspanning van mijn thuiskomertje gecontroleerd. Deze was nog maar 1,2 bar terwijl deze 4 hoort te zijn. Met een lekke band had ik er mooi mee gestaan. Terwijl dit punt is op de checklist wel is afgevinkt. Maar overall ben ik tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

De combinatie van hulpvaardigheid en deskundigheid geeft mij het juiste gevoel.

Behandeling van een storing binnen garantie perfect afgewerkt, evenals beschikbaar stellen van leenauto.

snel en vakkundig

Hele goede service

Ik word altijd netjes op de hoogte gehouden over de staat van mijn auto

Prima service en communicatie

Prima bedrijf met goed service en duidelijke communicatie. Prijs is naar mijn idee ook te verwachten

Gewoon goed

Snelle goede service en goede prijs

Uitstekende service en klantvriendelijk

Voor een onderhoudsbeurt is mijn auto bij Vakgarage de Muzenberg geweest. Bij het afhalen zat er een uitgebreid rapport bij de factuur, waarin alle gedane werkzaamheden vermeld zijn. Van tevoren een prijsopgave gevraagd en dat was ook het bedrag dat op de factuur stond, geen onverwachte extra kosten dus. Ik kreeg netjes een SMS bericht toen de auto klaar stond. Vriendelijke medewerkers en helemaal top dat je een auto of fiets kunt lenen als de auto een dag in de garage staat.

• Faciliteiten wachtruimte

De service was professioneel en klantgericht

Vakbekwaam, technisch goed uitgevoerd, heldere verwachtingen vooraf over acties en kosten, meedenken met klant (klaar terwijl je wacht, afspraak is actie)

TOP

Ik stond op het punt om op vakantie te gaan. Na 1 belletje kon ik gelijk terecht en dezelfde dag is het probleem gemaakt en kon ik toch nog vetrekken.

Aangenaam en betrouwbaar

Hetgeen ik hoopte, maar niet verwachtte, kwam toch uit.

Netjes en correct geholpen

Uitgebreide en overzichtelijke rekening aangevuld met uitleg.

Duidelijk en vakkundig

Goede afspraken en telefonisch ingelicht over bevindingen en kosten. SUPER!

Snel, professioneel vriendelijk

Snel, professioneel vriendelijk

Een goed service

Werd goed geholpen

• Locatie N.v.t.

TROEP SERVICE EN OPLICHTERIJ NUMMER 1

Meerde maken met collega's van muzenberg gesproken via telefoon na dit ervaring ook heb ik aangegeven dat ik voor hun bij andere stations ben geweest de eerste keurstation wees mij alleen af omdat er rem verschil van 7 procent was dit is inmiddels verholpen na plaatsen van 2nieuwe remklauw 2 nieuwe remblok, omdat de keurmeester in op vakantie was kwam ik bij muzenberg terecht. Qua prijs wel goed. Alleen omdat zij zo goedkoop zijn willen ze dus redenen zoeken om iets af te keuren dit is wat ik ervaart heb de moment dat ik binnen kwam zag ik al aan zijn blik en houding hij stond er voor om zodanig iets te zoeken waardoor hij hem kan afkeuren., Ik ben met dat keurmeester mee eens dat de rem zakt weg, dat is het enigste wat toen de probleem was verder was de auto tiptop banden zijn goed genoeg om door te gaan volgens de vorige keurstation en kwikfit maat nee hoor volgens telefonisch gesprek met muzenberg zijn deze niet zo professioneel. Ja hoor 2 verschillende bedrijven zeggen niks over het gordels en banden die weten niks en jullie wel ?? Een woord heb ik ervoor OPLICHTERS zijn jullie ik deel deze op Facebook en stuur dit door naar andere vrienden.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste heer Tumenci, Het is natuurlijk altijd vervelend als uw auto wordt afgekeurd. Wij hanteren de richtlijnen zoals deze door de RDW worden voorgeschreven en proberen u zeker niet op te lichten. Zoals ook al telefonisch aangegeven kunt u in beroep gaan bij het RDW of de regelgeving zelf nalezen op https://www.rdw.nl/particulier/voertuigen/auto/apk/keuringseisen.

Fijne bediening.

Fijn dat jullie opbellen bij de kleine beurt met apk van mijn auto en dat jullie laten weten wanneer de auto klaar is. Een acceptabele prijs voor een kleine beurt.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed advies, fijne mensen en snelle service

Goede ervaringen, netjes geholpen met goed deskundig uitleg.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage de Muzenberg