Goede en vlotte service

Goede service en snel een afspraak in kunnen plannen. Daarnaast is tijdens het vervangen van 2 voorbanden de moeite genomen om ook het olie te peilen en deze bij te vullen. Top service!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Na het starten van mijn auto merkte ik een raar geluid op. Gelukkig kwam ik niet stil te staan. Na aankomst op mijn werk heb ik Sander een WhatsApp gestuurd met mijn bevindingen. Meteen kreeg ik een bericht terug met de vraag of ik nog durfde te rijden en of ik dan de auto naar hun kon brengen. Rijden durfde ik nog dus heb ik de auto zelf af gezet in Keldonk. Het geluid was overigens nog niet weg, het leek wel alsof ik blikken achter mijn auto had hangen. Een dag later kreeg ik bericht van Sander met een foto... mijn autosleutel met een steentje ernaast.... niks aan de hand dus! Wat een steen toch kan veroorzaken.... De auto heb ik 2 dagen later opgehaald en ik hoefde ook nog niet eens af te rekenen terwijl ze 45 min hebben gezocht naar het probleem!! Bedankt mannen! Super service!

Afgelopen woensdag ging mijn zoon vanuit Waalwijk naar Helmond. Ter hoogte van Erp viel de motor uit. Via Google bij deze vakgarage uitgekomen. We hebben de auto naar deze garage gesleept en men was erg behulpzaam ondanks de oude leeftijd van deze studentenPolo. Goed en deskundig advies, geen poespas en ze kwamen erg betrouwbaar over. En dat is ook wel wat waard. De Polo is inmiddels wel afgeschreven, wel veilig thuisgekomen. Ik zou het wel weten als ik daar in de buurt woonde -:)

Ik belde donderdagmiddag op omdat het glas van mijn autospiegel kapot was. Ik kon de volgende dag al terecht voor de reparatie. Door de snelle service en het vriendelijke personeel beveel ik dit bedrijf zeker aan!

zeer betrouwbaar en correct , deskundig advies.

Staan altijd voor je klaar, persoonlijk en denken mee.

Vriendelijk, betrouwbaar en vooral meedenkend.

Alleen maar TOP.

Zeer vriendelijk en klant gericht Albert kwam eerst met de vermeldingen wat er aan de auto moest gebeuren Voordat we verder gingen met de onderhandeling en zij ook denk er rustig over na en ook na dat we het eens werden over de prijs nog van zij hij als er toch nog extra kosten aankomen moet je het gewoon niet doen Echt eerlijk nog nooit zo meegemaakt .. Gr. George

We werden goed en leuk geholpen de mensen zijn heel spontaan en heel eerlijk naar mijn in zicht bedankt hier voor . En nemen de tijd voor je . Toppie .

Ik heb bij Albert een bmw x3 gekocht, Heel goed behandeld, ook door Sander. persoonlijk er na toegaan komt meestal niks, daarom bij deze, een geweldige auto,ik ben er heeeeel blij mee, Bedank. Hans

Al heel lang klant en nog steeds dik tevreden.Gewoon goed. Staan altijd voor je klaar als er iets is met de auto. Proberen je gelijk te helpen. Geven hele goede service. Ga zo door.

Gebruikte Ford Focus gekocht, prijsstelling bijzonder goed en de service is uitmuntend!

Kom hier al jaren nooit problemen gehad altijd goed geholpen met advies en reparaties en service

Geweldige service en wat een vakkundig en gemotiveerd team. Hier voel je je nog echt klant.

Geweldig geholpen door de mannen van de Vakgarage in Keldonk.

Goed advies en goede service. Tegen betaalbare prijs.

zeer goed . klantvriendelijk en goede service met alles . word altijd direct geholpen en auto word goed onderhouden .

Goede service en klantvriendelijk.