Ik heb zeer prettige ervaring met deze garage. Zeer klantvriendelijk, deskundig en de service staat bij hun hoog in het vaandel! Bedankt!

Snelle en uitstekende service!

Afgelopen week een mooie tweedehands Mazda gekocht. Ik ben goed geholpen en de auto is naar tevredenheid afgeleverd.

De aankoop van een auto ging supergoed. Ik werd heel netjes te woord gestaan en begeleid in de aankoop van mijn eerste auto. Ook geregeld dat ik hem meteen mee kon nemen en de rijklaar-beurt (en zelf besloten nieuwe distributieriem) in de week daarop te laten plaatsvinden. 3 Weken na de aankoop van deze auto een lekke band op de A28, terwijl de auto met 4 nieuwe banden kwam. De ANWB vertelde dat de ventielen niet waren vervangen. Na kosten te hebben gemaakt voor een nieuwe band, ventielen en uitbalanceren, en het verhaal van de ANWB tegenover het verhaal van vakgarage Klaassen te hebben gezet, heeft vakgarage Klaassen een hele goede oplossing aangeboden! Vakgarage Klaassen is een garage die echt meedenkt met de klant en de klant voorop stelt!

Ik ben al jaren klant bij Vakgarage Klaassen en ben zeer tevreden over hun service. Vanmorgen ben ik gestrand met mijn auto. Binnen 10 minuten was de monteur bij mij en de auto is afgesleept naar de garage. Einde van de dag was het probleem verholpen en ze hebben de auto weer voor de deur afgezet. Top service !!!!!

Eind april hier een andere auto gekocht. Ik ben al jaren klant en ben en was altijd al, zeer tevreden met de manier waarop ik geholpen wordt, namelijk vriendelijk en deskundig. Onderhoud laat ik hier al jaren doen en ben nog nooit voor vervelende verrassingen komen te staan. Blij met deze garage!

Vandaag een alfa romeo 2.0 jts gekocht werden zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen deze mensen verkopen geen onzin maar gewoon goede en betaalbare auto,s zijn er erg blij mee helaas wonen we zijn144km bij de garage vandaan dus geen onderhoud bij deze garage maar zeker een aanbeveling voor anderen was iedereen maar zo gaf ons een goed gevoel

Ik heb hier een auto gekocht. Mijn auto ingeruild. Personeel is vriendelijk, deskundig en betrouwbaar. Hier hecht ik veel waarde aan. Voor onderhoudsbeurten en APK ed ga ik zeker naar deze vakgarage toe. Ze willen goed werk afleveren en dat doen ze ook!

APK laten doen,goede afspraken,service prima,leenauto gehad,duidelijke nota,aanbevolen!

Ivm onderhoud en apk op aanraden van een collega bij Vakgarageklaassen terecht gekomen. De garage ziet er degelijk en betrouwbaar uit. De afspraken vooraf waren duidelijk, de communicatie en service waren goed en ook achteraf geen verrassingen. De prijs was netjes en gelukkig geen dealerprijs. Ik ben van plan mijn auto in onderhoud te houden bij Vakgarageklaassen.

Onze auto voor een onderhoudsbeurt naar Klaassen gedaan. Prima service, professionele indruk van de garage, geen onverwachte kosten; \"gewoon\" goed voor elkaar. Volgende keer weer onderhoud bij Klaassen.