Gewoonweg een topgarage!

Ik kom hier al sinds ik hier mijn eerste auto kocht in 2011. Altijd even vriendelijk en behulpzaam, een geweldige service, deskundig, goede adviezen en men denkt met je mee. Ik ben nog nooit teleurgesteld. Ze doen net dat extra stapje voor je. Gewoon een topgarage en ik hoop nog lang bij hun te mogen komen. Bedankt allemaal! Jullie zijn toppie!

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Een andere auto gekocht prima service en deskundigheid zeker een aanrader, waren vriendelijk . alles prima geregeld. mensen Bedankt

Rij extra vanuit Sittard naar deze garage, zeer deskundig , betrouwbaar en als er tijd is word je gelijk geholpen. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeer positieve ervaringen met deze garage. Vooraf duidelijke prijsopgave en daarna goede reparatie en zeer prettige service !

Grote beurt en apk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas hebben mijn gepensioneerde ouders een auto bij deze gargage gekocht. Vertrouwen is het motto van deze garage. Echter na 2 dagen,behoorlijk problemen en duren onkosten aan deze auto terwijl het probleem bekend was. Zelfs de eigenaar heeft in het kader van het motto vertrouwen aangezegd: “mocht de auto niet goed zijn, dan komt u gewoon terug”. Helaas wordt dit nu ontkend en is er geen overleg mogelijk, en staat in mijn ogen deze garage niet voor het mooie thema vertrouwen.

Na goed telefonisch contact voor een inruil en aankoop van een occasion de rit van ong. 130km aangedurfd. Zelfs bij niet-aankoop zouden de benzinekosten worden vergoed!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima service en degelijke voertuigen.