uitstekend

ben al vele jaren klant en ben altijd vriendelijk en correct behandeld

geweldige service en communicatie

toppers

zoals altijd helemaal tip top in orde

fijne vakmangarage, met fijne mensen en dito service.

Belt netjes wat er aan de hand met de auto en ook wat de kosten zijn.

Aardige monteurs en meteen geholpen

Na het horen van een rammeltje toch maar even langs de garage. Meteen geholpen en niks aan de hand! Ik had zelf iets laten liggen bij het reservewiel :-)

uitstekend

werd meteen geholpen terwijl ik thuis stond met een lege accu. Was snel opgelost en ben heel tevreden over de service van Autobedrijf van Haren

Prima service en klant vriendelijk.

Prima planning waarin duidelijk is aangegeven wat qua datum en tijdstip wel of niet mogelijk is.

Erg fijn personeel, en duidelijk wat en hoe waar ik als klant aan toe ben,

Heel netjes geholpen, kreeg van te voren te horen wat er aan mankeerde en wat het ging kosten (ook niet onbelangrijk)

prima gewerkt

snel en geluidloos

Vriendelijke en attente hulp

Goede en goedgeprijsde reparatie

Snelle service

Apk verlopen maar binnen een geregeld. Top.

Snelle, vriendelijke en betaalbare dienstverlener

In korte tijd werd mijn 23 jaar oude maar door de Vakgarage goed bijgehouden Mazda MX5 door de apk geloodst. Betaalbaar en zeer vriendelijk en zondere extra “verrassingskosten”. Dank Niek en Koen.

Goeie service en prettig personeel

Ik vind dat er altijd een fijne sfeer hangt bij autobedrijf van Haren, er wordt meegedacht in wat voor mij gunstig is en in overleg is er heel veel mogelijk.

Vriendelijk en Correct met duidelijke afspraken.

Loop al velen jaren bij deze garage en ben nog steeds tevreden!

Super goede service

Personeel waren super vriendelijk, en weten wat ze doen.

Fijne hulp van deze garage gekregen.

Snelle service. Ik kon korte tijd nadat ik gebeld had voor een afspraak al terecht. Duidelijke uitleg wat gedaan is aan mijn auto. Fijn dat ik gebruik kon maken van een prima leenfiets om heen en terug naar huis te rijden.

Goede services

Goed garage bedrijf heb hier geen klachten over. Alleen jammer dat ze helaas geen leen automaat auto hebben maar verder heb ik alleen maar lof voor dit garage bedrijf.

Zo als altijd ben ik zeer tevreden . Goede afspraak, service goed en klantvriendelijk.

Eerlijk en vriendelijk

Ipv me een duur product aan te praten nam de monteur uitgebreid de tijd voor mij. Hij dacht met me mee, en gaf het advies te wachten op de APK voor ik een grote ingreep aan de auto liet doen. Deze eerlijkheid kon ik ontzettend waarderen. Daarnaast staan er altijd lekkere snoepjes in de wachtruimte en waren er mooie auto's die ik in de tussentijd naar eigen inzicht kon bestuderen zonder dat er een verkoper iets probeerde aan te smeren.

Top garage

Top garage met persoonlijke aandacht en eerlijk advies

Goede en snelle arbeid verricht

Vriendelijk personeel. Goede uitleg over zaken die verricht moesten worden.

Snelle service

Vakmensen en gezellige sfeer

Goede garage voor elke generatie

Wij komen hier al met onze hele familie. Mijn opa kocht hier zijn eerste auto’s en we worden er nog heel correct geholpen. De service is eerlijk en betaalbaar. Ga vooral zo door! Groetjes Frans en Lidwien

Het vertrouwen waard...

Mijn vertrouwen in de autobranch was tot het nulpunt gedaald. Oneerlijke spelletjes over aankoopprijzen waren hiervan de reden. Autobedrijf van Haren bood een goede prijs voor onze auto en hield zich aan de gemaakte afspraken. Een dikke 10!

super service

Mijn ervaring met de garage is aardige mensen die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan.

Kerkstraat 21 6551 ZX Weurt

Over Autobedrijf Van Haren

Al meer dan 65 jaar ervaring in het verkopen en onderhouden van auto's zorgt ervoor dat je als klant altijd professioneel wordt geholpen.