Uitstekende ervaring met autobedrijf Van Haren

Het contact met Kevin verloopt prima en het maken van afspraken gaat uitstekend.

Ben zeer tevreden

Snel en klantvriendelijk

Ik heb groot onderhoud aan mijn ford uitgevoerd en naar volle tevredenheid. de meerkosten voor banden werden keurig netjes van tevoren uitgelegd.

Supersnelle service!

Ik had een lekke band en had van vrienden gehoord dat ik hier altijd terecht kon; dus gedaan en inderdaad werd ik keurig ontvangen en heb ik afgesproken dat ik met mijn Opel Corsa ook voor onderhoud hier naartoe kom. Zeker een aanrader omdat het al moeilijk is om een eerlijke garage te vinden en mijn ervaringen al niet al te best waren.

Goede ervaring, eerlijk en betrouwbaar.

Vandaag een auto gekocht bij van haren, super vriendelijk ontvangst, proefrit gemaakt, daarna alles keurig afgehandeld. Superfijne auto, ben er heel tevreden over!

Onze ervaring is goed.

Ze zijn klantvriendelijk

Supergoede service

De verschillende keren dat ik bij garage van Haren ben geweest werd ik, vooral door Kevin, heel vriendelijk behandeld. Er staat altijd een kopje koffie of thee klaar en er is ook ruimte voor een gezellig praatje. Daarnaast werken er, ook niet onbelangrijk, kundige monteurs die er alles aan doen om jou zo snel mogelijk weer veilig de weg op te krijgen. Als dit onverhoopt niet lukt in de te repareren auto, wordt er goed meegedacht over hoe nu verder. De bestaande auto repareren of toch op zoek naar een andere? Tijdens het maken van die keuze wordt je goed op de hoogte gehouden en ondersteund. En ter plekke meegenomen om een aantal mogelijke auto's te bekijken. Fantastisch!

Kevin is duidelijk wat er staat te gebeuren. Geen financiële verrassingen!!

Kevin is duidelijk wat er staat te gebeuren. Geen financiële verrassingen!!

perfect

Altijd zeer behulpzaam en goede service

Als sinds jullie chevrolet dealer werden ben ik vaste klant.onderhouds beurten apk’s en reparatie altijd bij jullie laten doen.nu jullie geen dealer meer zijn blijf ik komen.altijd goede service gehad en nog steeds.goed gedaan Kevin!

Zeer tevreden !! Goede communicatie

Een bedrijf die staat voor wat hij zegt en doet .. deskundig en zeer klant vriendelijk

Snel en vakkundige service

Al vele jaren erg tevreden over jullie diensten. Ga zo door! Leuke samenwerking met Pijman auto’s ook die de verkoop hebben overgenomen.

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Correct en en vakkundig onderhoud altijd in overleg met klant

Ik kom er al jaren voor onderhoud aan mijn auto. Altijd vriendelijk, en goede kennis van zaken. Geen lange wachttijden En altijd een eerlijke prijs

Supwr

Super goede service en klantvriendelijk! Alles gaat in goed overleg.

Prima en nette service

Goede Klantvriendelijk en voorafgaand bellen ze netjes op wat er mis is voor de APK, Ipv dat er zomaar van alles gedaan wordt.

Een goede service

Altijd vriendelijk ,niet lang te hoeven wachten goede uitleg als je dat niet begrijpt.

Goede service!

Vakmensen! Goede service en een nette prijs! Aanradertje!

Goed overleg bij reparatie, en wat nog aanstaande is

Ben heel tevreden

Goede afspraak en op tijd, klantvriendelijk . Kevin gefeliciteerd met jouw jubileum en succes met verdere plannen.

vriendelijk en betrouwbaar

vriendelijk en betrouwbaar

altijd vriendelijk en duidelijk wat er aan de hand is.

Vriendelijk en duidelijk

Erg aardig en behulpzaam. Geen moeite te veel.

Geen moeite te veel. Zeker een aanrader.

Goede sercive en erg goed geholpen

Op zoek naar nieuw autobedrijf terecht gekomen bij Van Haren. Auto voor een kleine beurt en APK daar gebracht, erg netjes en klantvriendelijk geholpen. Klein bedrijf, maar service en klantgericht. Goede keus mijnerzijds. Zij hebben een nieuwe zeer tevreden klant erbij.

altijd snelle hulp bij problemen en correcte betaalbare rekeningen

dus gewoon een tevreden klant die na jaren door het varen bij een andere garage klant geweest is,en nu weer terug is op het oude vertrouwde adres

Over Autobedrijf Van Haren

Al meer dan 65 jaar ervaring in het verkopen en onderhouden van auto's zorgt ervoor dat je als klant altijd professioneel wordt geholpen.