Wel zielig en onredelijk \'R. uit Breda\' om dit bedrijf dan zo zwaar negatief te beoordelen op expertise en prijs/kwaliteitverhouding, terwijl je daar geen enkele ervaring mee hebt opgedaan.

• Reden bezoek Andere reden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na veel interesse in een auto te hebben getoond werd mij beloofd dat de auto voor een aantal dagen vast zou worden gehouden. Na zelf de dag van te voren nog gebeld te hebben om te vragen hoe het een en ander er voorstond werd mij verteld dat die dag andere mensen zouden komen kijken. Later op die dag bleek de auto te zijn verkocht. Voor hetzelfde geld was ik naar Groningen afgereisd vanuit Breda. Mijn telefoonnummer was bij hen bekend. Waardeloze service!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik kom nu een aantal jaren voor onderhoud bij Evenhuis en ben altijd zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding.

ik daar al 33 jaar klant ben en uitermate tevreden ben over de prijs/kwaliteitverhouding.