top auto afgeleverd alles was vervangen wat hoorde,

Wij hebben prima ervaringen met deze garage.

Goed, betrouwbaar en belangrijkste is dat ze afspraken nakomen. dus geen verrassingen achteraf

Top garage !! Mijn ouders wonen niet in de buurt van Eefde, wij wel. Ze waren opzoek naar bepaalde auto. Vakgarage Eefde zou deze binnen krijgen. Omdat mijn ouders op leeftijd zijn en niet graag snelweg rijden, zijn ze met de gezochte auto naar mijn ouders gereden om hem te laten zien. Over 2 weken wordt de 2e hands auto bij mijn ouders thuis afgeleverd, echt TOP!!

Afgelopen Zaterdag mijn nieuwe Suzuki Swift opgehaald. Perfecte en correcte aflevering, communicatie en reël bod op mijn inruil. Daar waar mijn eigen garage af liet weten gaf dit garage bedrijf mijn volledige service en deed z\'n best de laatste witte Bandit te vinden en te leveren zoals ik die wil hebben

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had een review geplaatst n.a.v. mijn ervaringen met de APK keuring van mijn oude Volvo V40. Vakgarage Eefde heeft naar aanleiding daarvan contact met mij opgenomen en heeft toegegeven dat er fouten zijn gemaakt die niet gemaakt hadden mogen worden. Vakgarage Eefde heeft als compensatie een nieuwe distributieriem en twee nieuwe banden tegen gereduceerd tarief aangeboden. Dat aanbod heb ik aanvaard en naar alle tevredenheid (hoop ik) is die reparatie uitgevoerd. De auto werd gewassen afgeleverd inclusief een rolletje pepermunt. Top dus.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb mijn oude Volvo V 40 bij dit bedrijf APK laten keuren. Er bleek een en ander \"mis\" te zijn. Reparatie zou voor mij niet meer interessant zijn, dus dacht ik einde verhaal, einde auto. Echter de reparaties die genoemd waren hadden niets met de APK keuring te maken en zouden op termijn moeten gebeuren. Op advies van derden heb ik gevraagd wat WEL voor de APK noodzakelijk was en toen kwam er een heel ander plaatje/bedrag naar voren! Dus ik rijd weer rond in mijn Volvo V 40 APK goedgekeurd. Het verhaal is nog niet af. Als je een reparatie verricht waarbij er een wiel af moet dan is het wel zaak dat de wielmoeren weer goed aangedraaid worden........... ik reed rond in een auto met gevaar voor mij zelf, mijn inzittenden en mijn omgeving. Slechte zaak dus!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Erg goede prijs gekregen voor mijn oude Alto. Voor een onderhoudsbeurt kan je kiezen of je de gratis fiets gebruikt. Ik ben zelf blijven wachten. Kon dankzij de gratis wifi gewoon doorwerken voor de baas dat scheelt me weer een vrije dag opnemen. Lekker bakje koffie en een koekje erbij (als ze niet uitkijken wordt dit mijn vaste werkplek)

Leuk klein bedrijf, zeer tevreden over onderhandeling en afhandeling. Mijn inziens maken ze de auto\'s goed klaar. ben zeker anders gewend bij Suzuki dealer elders (heb ik ook een verslag van gemaakt)

Bedrijf heeft een betrouwbare indruk bij mij achter gelaten. Tevens is dit bedrijf al 20 jaar officieel Suzuki dealer.Ook hebben ze altijd mooi jonge nette auto\'s staan. Mensen binnen het bedrijf weten wat er gedaan moet worden en hoe het werkt. Zo niet? Dan zoeken ze het gelijk voor je op. Dit heet service en zie je tegenwoordig niet meer bij veel bedrijven.

Deze mensen maken waar wat ze beloven: vooraf een duidelijke offerte, die achteraf nog iets lager blijkt uit te vallen ook. De ontvangst is vriendelijk, met een kop koffie erbij doet dit knusse bedrijfje gemoedelijk aan en boezemt het vertrouwen in. Doe maar gewoon lijkt het credo te zijn, broer in de verkoop, zus achter de balie. Leuk, dit soort familie bedrijfjes!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel