• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Seat Exeo tsi

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb in december 2018 een Chevrolet Volt gekocht bij Vakgarage Duindam. Een familiebedrijf die erg klant- en servicegericht is. Er is heel veel bespreekbaar, waaronder kosteloos herstel van bumper-/parkeerschade etc. bij aankoop. Prettig contact, alles is bespreekbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder vriendelijk en deskundig personeel, je maakt niet vaak mee dat op eigen iniatief een stap extra gezet wordt. Dat onderscheidt deze garage van de vele anderen waar ik tot nu toe ervaring mee heb.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben net een andere auto gekocht. We hadden een Skoda Fabia Combi en die hebben we ingeruild tegen een gebruikte Mitsubishi Outlander PHEV. Prima uitleg gehad over de niuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Skoda Octavia 1.4\r\nDaarvoor Octavia, Superb, Fabia\r\nGedurende alle jaren en auto’s alleen maar goede ervaring met Duindam. Familieleden komen inmiddels ook voor onderhoud bij Duindam.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een slechte ervaring nooit meer naar deze dealer. Zonde van je geld/tijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Skoda\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mitsubishi Outlander PHEV, aanschafdatum 31/10/2018

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie tweedehands auto gekocht. Erg vriendelijk geholpen. Overschrijven en inruilen van vorige auto ging soepel. Een klein probleempje in de eerste week wat netjes opgelost is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionele vakgarage met uitstekende vakmensen. Al 2 auto\'s aangeschaft hier, omdat we zeer respectabel geholpen worden. Ook de after sales is uitstekend, want door papieren misverstand word er nu alsnog PDC ingebouwd! Betrouwbaar en vriendelijk en oplossing gericht. Volgende keer weer dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is ervoor zijn klant. Niks is teveel voor de mannen van Duindam. Zeer klant gericht bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf gebruikte auto. Ik rij al jaren met plezier Skoda Fabia diesel die in onderhoud is bij deze dealer. Ben overgestapt op een Seat Ibiza benzine-auto omdat de wegenbelasting voor de diesels de pan uitrijzen. De Seat rijdt als een zonnetje. Klantvriendelijk bedrijf, goede adviezen en zeer betrouwbaar. Een aanrader! Zowel voor de auto als mijzelf voelt het als thuiskomen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig, vriendelijk te woord gestaan en men staat klaar voor een babbeltje.\r\nKortom, Directeur en verkoper heeft alle tijd voor je.\r\n\r\nOpm.: Voor deskundigheid en Service nog geen mening omdat ik mijn auto pas 5 dagen heb en nog geen gebruik maak van de Service afdeling.\r\n\r\nP.Partoredjo

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opel Ampera 2012. Zeer plezierige begeleiding bij onze zoektocht naar een andere auto. Er werd alle tijd genomen om ons tot een goede keuze te laten komen. Heldere afspraken die allemaal correct en meteen zijn nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, zeer klantvriendelijk en deskundig.\r\nZe krijgen van mij een dikke vette 10.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met Vakgarage Duindam zijn alleen positief.\r\nZeer klantvriendelijk en deskundig personeel zowel in de werkplaats als bij de verkoop. Ik ben klant sinds de oprichting 20 jaar geleden en hoop dat ik nog lang klant zal blijven. Ik heb sinds kort een Audi gekocht na jaren lang Skoda naar volle tevredenheid te hebben gereden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer onbetrouwbare bedrijf. Nog nooit zoiets meegemaakt. Niet willen verkopen en komen met *** smoes. Terwijl de deal op papier al rond was en er reeds een aanbetaling was gedaan. Ik raad dit bedrijf niet aan. Geen zekerheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sympathiek, luisterend, adviserend, zoekend naar de match tussen vraag een aanbod, meedenkend, \r\nHier is de klant werkelijk de koning!!\r\nHet was de reis van Lelystad naar den Haag meer dan waard

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aantal weken geleden heb ik hier een Audi A4 gekocht, die ik via een autosite vond. Meteen gebeld en zeer prettig te woord gestaan door de eigenaar dhr. Ron Duindam. Deze dacht goed mee, aangezien ik niet uit de buurt van Den Haag kom. Eerlijke uitleg over de auto in een prettige sfeer. Overeenstemming bereikt over de prijs en de administratieve afhandeling was zo gebeurd. Aanrader!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf Volvo V60 uit 2014

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf is gewend zichzelf goede reviews te geven (als je goed gaat kijken, beoordelingen uit Enkhuizen, Vlissingen, Nijmegen, Groningen, etc? die gaan hun auto in Den Haag servicen? Veel van de 10-en hebben geen beschrijving van de ervaring.) Mogen zich sinds kort ook geen officiële Skoda dealer meer noemen, vind ik ook niet zo gek).

Bedankt voor uw reactie, Deze komen inderdaad in den Haag voor service. Gezien er in de buurt grote bedrijven als KPN, Siemens en bijvoorbeeld T-Mobile gevestigd zitten. Het gaat hier dan ook vaak om lease auto`s waaraan wij onderhoud en of reparaties hebben uitgevoerd. Dit heeft dus niets te maken met ons zelf goede reviews te geven. Dan geeft u ook nog aan dat wij ons geen SKODA dealer meer mogen noemen, Ook deze info klopt niet helemaal! Wij hebben de keuze gemaakt onze service uit te breiden met SKODA, VW en SEAT als erkend via de importeurs. Hierbij nodig ik u dan ook graag uit om vanuit hier de klanten welke volgens u te ver weg zijn te benaderen en te vragen naar hun ervaringen. Daarna kunt u dan een rectificatie geven over het geen wat u hier benoemd. Hiervoor kunt u contact opnemen met: Patrick Duindam op 070-3193812

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk, meedenkend, servicegericht

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf niet terugbellen ondanks 3 verzoeken, gedane toezeggingen niet nakomen en mistige verhaaltjes over het ontbreken van onderhoudsboekjes en handleiding van de gekochte auto. Dat zijn helaas mijn ervaringen met dit bedrijf.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Duindam