Plezierig en vakkundig advies. Meedenkend in mijn wensen en ook nog in het afhandelen en overnemen van mijn oude auto die economisch total los was. Zelfs opgehaald op locatie bij de dealer waar deze stond een een marktconform voorstel gedaan waar ik erg tevreden mee was na wat er nog over was van mijn oude auto. Zeker een aanrader voor consumenten die net als ik wat wantrouwig zijn bij autodealer, maar deze dealer mag zich met recht een vakgarage noemen.

Op zoek naar een goede tweede hands auto kwam ik via internet terecht bij garage Duindam. Ik werd vriendelijk geholpen en duidelijke informatie

mazda 3

Mijn ervaringen zijn erg goed met deze vakgarage. Vanuit zuid Limburg gekomen om een bijzondere Kia te kopen. Leuke ontvangst en goede afhandeling van het hele verkoop proces.

Ik kwam informatief kijken voor een gebruikt, goed betrouwbaar autootje. Er was er net een binnen gekomen die op dat moment gepoetst werd (bij de lage prijs inbegrepen). Omdat de auto inderdaad voldeed aan de beloofde kwaliteit werd op een zeer nette en vriendelijke manier de koop gesloten. Ik had het gevoel dat ik als klant zeer gewaardeerd werd ongeacht dat het om een goedkoop autootje ging. Ik heb de auto nu 2 dagen en ben er zeer gelukkig mee. Wanneer ik in de toekomst een auto nodig heb ga ik als eerste bij dit bedrijf kijken. Naast de klantvriendelijkheid zag ik dat de voorraad auto\'s ook zeer uitgebreid is. Echt een aanrader voor iedereen.

Vorige week een 2ehands Skoda fabia gekocht. Hij was net binnen en stond nog niet eens op internet. We zijn er super blij mee en hij rijd ook heel erg lekker. We hadden hem al binnen een week!! Top service!! Bedankt mannen!!!

Super goed Netjes en goed geholpen en meegedacht wat voor ons de slimste keuze zou zijn qua auto Kwamen kijken naar een auto die we online zagen maar uiteindelijk met een super mooiere aanbieding de deur uit gegaan zonder verkooptrucjes of praatjes gewoon wat je zelf wil maar heel goed meegedacht met de wensen die we hadden

We komen al bijna twintig jaar bij Ron Duindam en hebben net onze vierde auto bij hem gekocht. Betrouwbare autos, goede service en fijne sfeer!

Seat Exeo tsi

Ik heb in december 2018 een Chevrolet Volt gekocht bij Vakgarage Duindam. Een familiebedrijf die erg klant- en servicegericht is. Er is heel veel bespreekbaar, waaronder kosteloos herstel van bumper-/parkeerschade etc. bij aankoop. Prettig contact, alles is bespreekbaar.

Bijzonder vriendelijk en deskundig personeel, je maakt niet vaak mee dat op eigen iniatief een stap extra gezet wordt. Dat onderscheidt deze garage van de vele anderen waar ik tot nu toe ervaring mee heb.

We hebben net een andere auto gekocht. We hadden een Skoda Fabia Combi en die hebben we ingeruild tegen een gebruikte Mitsubishi Outlander PHEV. Prima uitleg gehad over de niuwe auto

Skoda Octavia 1.4 Daarvoor Octavia, Superb, Fabia Gedurende alle jaren en auto’s alleen maar goede ervaring met Duindam. Familieleden komen inmiddels ook voor onderhoud bij Duindam.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Echt een slechte ervaring nooit meer naar deze dealer. Zonde van je geld/tijd.

Skoda

Mitsubishi Outlander PHEV, aanschafdatum 31/10/2018

Een mooie tweedehands auto gekocht. Erg vriendelijk geholpen. Overschrijven en inruilen van vorige auto ging soepel. Een klein probleempje in de eerste week wat netjes opgelost is.

Professionele vakgarage met uitstekende vakmensen. Al 2 auto\'s aangeschaft hier, omdat we zeer respectabel geholpen worden. Ook de after sales is uitstekend, want door papieren misverstand word er nu alsnog PDC ingebouwd! Betrouwbaar en vriendelijk en oplossing gericht. Volgende keer weer dus!

Dit bedrijf is ervoor zijn klant. Niks is teveel voor de mannen van Duindam. Zeer klant gericht bedrijf.

Aanschaf gebruikte auto. Ik rij al jaren met plezier Skoda Fabia diesel die in onderhoud is bij deze dealer. Ben overgestapt op een Seat Ibiza benzine-auto omdat de wegenbelasting voor de diesels de pan uitrijzen. De Seat rijdt als een zonnetje. Klantvriendelijk bedrijf, goede adviezen en zeer betrouwbaar. Een aanrader! Zowel voor de auto als mijzelf voelt het als thuiskomen.

Heel prettig, vriendelijk te woord gestaan en men staat klaar voor een babbeltje. Kortom, Directeur en verkoper heeft alle tijd voor je. Opm.: Voor deskundigheid en Service nog geen mening omdat ik mijn auto pas 5 dagen heb en nog geen gebruik maak van de Service afdeling. P.Partoredjo

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Opel Ampera 2012. Zeer plezierige begeleiding bij onze zoektocht naar een andere auto. Er werd alle tijd genomen om ons tot een goede keuze te laten komen. Heldere afspraken die allemaal correct en meteen zijn nagekomen.

Professioneel, zeer klantvriendelijk en deskundig. Ze krijgen van mij een dikke vette 10.