Open en fijne garage

Of het nou gaat om aankoop of onderhoud. De hulp is altijd in orde. Een plek waar ik al jaren kom en zal blijven komen.

• Faciliteiten wachtruimte

Skoda Duindam is een "warm bad" van persoonlijke benadering, deskundig advies en service.

Ondertussen al toe aan mijn vierde auto bij Skoda Duindam. Binnenlopen voor een praatje en informatie, waarna Duindam altijd met een goed persoonlijk advies komt. En altijd het gevoel hebben er met een goede deal weer weg te gaan. Ze denken met je mee en doen ook net even "dat extra stapje". Skoda is veel waar voor je geld en Skoda Duindam versterkt dat gevoel, zonder opdringerig te zijn. Topdealer.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd super goed geholpen, met goed advies en Duindam denkt altijd mee!

We komen al jaren bij Duindam en niet voor niks. We worden altijd goed geholpen, krijgen advies op maat en ze denken altijd met ons, de klant, mee. Verder zijn we fan van Skoda dus dat maakt de ervaring bij Duindam top! We hebben dan ook net een nieuwe auto bij hen aangeschaft.

Prima voorlichting

Na het bekijken van de website zijn we langsgeweest om ons verder te laten voorlichten. We kregen prima informatie, en verder was ons contact vrijbljvend. Pas weken daarna hebben we de beslissing genomen.

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Een geweldige garage met hele goede service. Koop hier altijd mijn auto's omdat je super geholpen wordt. Werkplaats ook top. En keurig en vriendelijk personeel.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima bedrijf met vriendelijke mensen.

• Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede helder advies met een authentieke manier van verkopen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel vriendelijk bedrijf. heel meelevend.\r\nzeer aan te raden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en duidelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakgarage Duindam is een zeer klantvriendelijke bedrijf. Nadat ik tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto van het kastje naar de muur werd gestuurd bij de grote dealers, vond ik bij Duindam de auto van mijn keuze. Ontvangst, informatievoorziening, snelheid van aflevering en service achteraf waren uitstekend. De komende jaren zal ik mijn onderhoud daarom zeker bij deze garage laten uitvoeren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Skoda

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mitsubishi Outlander\r\n\r\nGoed advies, fijne service. Je merkt dat je met vakmensen te maken hebt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opel Agila: Precies wat ik zocht hier gevonden. Jammer dat ik geen 11 kan geven, want ik ben meer dan tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals ik al jaren gewend ben is, bij de laatste aanschaf van mijn auto, het is de 4e al, kan ik niets anders zeggen dat ik voortreffelijk geholpen ben en wordt.\r\nof het nu gaat om inruil en aankoop, onderhoud, schadeafhandeling of service.\r\nTevens vindt ik de sfeer zeer goed, zou eigenlijk kunnen zeggen ouwe jongens krentenbrood. je kan altijd binnen lopen met vragen en uitdagingen en een luisterend oor en oplossing is er altijd, of je nu aan de servicebalie of bij een leidinggevende komt.\r\nGa voor al zo door. \r\nhet is nu een vakgarage maar men is er vergeten TOP voor te zetten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht. \r\nOnze ervaring met Ron Duindam is.\r\nService en klantvriendelijkheid staan bij Ron Duindam hoog in het vaandel. Frisse zaak met mooie uitstraling, worden goed te word gestaan en afspraken worden snel nagekomen. Onder andere per e-mail of per telefoon. Het bestaat nog, een autobedrijf waar je welkom bent. Een vakgarage die betrouwbaar genoemd mag worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mercedes GLA 200\r\nLeuk bedrijf om je auto te kopen. Nemen alle tijd en verlenen goede service. Ook na het aanschaffen van de auto nemen ze regelmatig contact op om te vragen of alles nog naar wens is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierig en vakkundig advies. Meedenkend in mijn wensen en ook nog in het afhandelen en overnemen van mijn oude auto die economisch total los was. Zelfs opgehaald op locatie bij de dealer waar deze stond een een marktconform voorstel gedaan waar ik erg tevreden mee was na wat er nog over was van mijn oude auto. Zeker een aanrader voor consumenten die net als ik wat wantrouwig zijn bij autodealer, maar deze dealer mag zich met recht een vakgarage noemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een goede tweede hands auto kwam ik via internet terecht bij garage Duindam. Ik werd vriendelijk geholpen en duidelijke informatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mazda 3

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen zijn erg goed met deze vakgarage. Vanuit zuid Limburg gekomen om een bijzondere Kia te kopen. Leuke ontvangst en goede afhandeling van het hele verkoop proces.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam informatief kijken voor een gebruikt, goed betrouwbaar autootje. Er was er net een binnen gekomen die op dat moment gepoetst werd (bij de lage prijs inbegrepen). Omdat de auto inderdaad voldeed aan de beloofde kwaliteit werd op een zeer nette en vriendelijke manier de koop gesloten. Ik had het gevoel dat ik als klant zeer gewaardeerd werd ongeacht dat het om een goedkoop autootje ging. Ik heb de auto nu 2 dagen en ben er zeer gelukkig mee. Wanneer ik in de toekomst een auto nodig heb ga ik als eerste bij dit bedrijf kijken. Naast de klantvriendelijkheid zag ik dat de voorraad auto\'s ook zeer uitgebreid is. Echt een aanrader voor iedereen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een 2ehands Skoda fabia gekocht. Hij was net binnen en stond nog niet eens op internet. We zijn er super blij mee en hij rijd ook heel erg lekker. We hadden hem al binnen een week!! Top service!! Bedankt mannen!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed \r\nNetjes en goed geholpen en meegedacht wat voor ons de slimste keuze zou zijn qua auto\r\nKwamen kijken naar een auto die we online zagen maar uiteindelijk met een super mooiere aanbieding de deur uit gegaan zonder verkooptrucjes of praatjes gewoon wat je zelf wil maar heel goed meegedacht met de wensen die we hadden

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Duindam