Ik heb een mooie auto bij Duindam gekocht, de service was zeer goed en kosten nog moeite zijn bespaard bij het afleveren van de auto. Mijn (nieuwe) occasion rijdt erg fijn en wanneer ik vragen of advies nodig heb staan ze altijd klaar.

Zeer betrouwbare autobedrijf

Autobedrijf Duindam is een top bedrijf, met een prima service, vriendelijke mensen met aandacht voor de klant.

• Faciliteiten wachtruimte

vriendelijk, heldere uitleg, goede communicatie, goede technisch en praktische informatie.

Zeer goed!

Ik heb een auto aangeschaft bij Duindam. Ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid.

• Faciliteiten wachtruimte

Persoonlijke en zeer goede service

Zowel bij het onderhoud als bij de aankoop van een auto is men zeer vriendelijk en klantgericht. Er wordt meegedacht om tot de beste oplossing te komen. De persoonlijke benadering is prettig en er wordt helder terug gekoppeld over de stand van zaken.

• Faciliteiten wachtruimte

In 1 woord ipv 1 zin: GEWELDIG!!!

Wij voelden ons echt op ons gemak en het voelde echt vertrouwd! Hij neemt ook echt de tijd voor je en neemt je ook serieus.. Vriendelijk en goede service! Wij zijn blij met onze nieuwe auto!!

Prima begeleiding en service

Bij aankomst ben ik goed geholpen en is mij alles duidelijk uitgelegd wat betreft de aankoop van de Mitsubishi Outlander PHEV. Ondanks wat laatste puntjes om nog af te handelen ben ik erg tevreden met deze vakgarage!

Open en fijne garage

Of het nou gaat om aankoop of onderhoud. De hulp is altijd in orde. Een plek waar ik al jaren kom en zal blijven komen.

• Faciliteiten wachtruimte

Skoda Duindam is een "warm bad" van persoonlijke benadering, deskundig advies en service.

Ondertussen al toe aan mijn vierde auto bij Skoda Duindam. Binnenlopen voor een praatje en informatie, waarna Duindam altijd met een goed persoonlijk advies komt. En altijd het gevoel hebben er met een goede deal weer weg te gaan. Ze denken met je mee en doen ook net even "dat extra stapje". Skoda is veel waar voor je geld en Skoda Duindam versterkt dat gevoel, zonder opdringerig te zijn. Topdealer.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd super goed geholpen, met goed advies en Duindam denkt altijd mee!

We komen al jaren bij Duindam en niet voor niks. We worden altijd goed geholpen, krijgen advies op maat en ze denken altijd met ons, de klant, mee. Verder zijn we fan van Skoda dus dat maakt de ervaring bij Duindam top! We hebben dan ook net een nieuwe auto bij hen aangeschaft.

Prima voorlichting

Na het bekijken van de website zijn we langsgeweest om ons verder te laten voorlichten. We kregen prima informatie, en verder was ons contact vrijbljvend. Pas weken daarna hebben we de beslissing genomen.

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Een geweldige garage met hele goede service. Koop hier altijd mijn auto's omdat je super geholpen wordt. Werkplaats ook top. En keurig en vriendelijk personeel.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima bedrijf met vriendelijke mensen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede helder advies met een authentieke manier van verkopen

heel vriendelijk bedrijf. heel meelevend. zeer aan te raden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snel en duidelijk

Vakgarage Duindam is een zeer klantvriendelijke bedrijf. Nadat ik tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto van het kastje naar de muur werd gestuurd bij de grote dealers, vond ik bij Duindam de auto van mijn keuze. Ontvangst, informatievoorziening, snelheid van aflevering en service achteraf waren uitstekend. De komende jaren zal ik mijn onderhoud daarom zeker bij deze garage laten uitvoeren!

Skoda

Mitsubishi Outlander Goed advies, fijne service. Je merkt dat je met vakmensen te maken hebt.

Opel Agila: Precies wat ik zocht hier gevonden. Jammer dat ik geen 11 kan geven, want ik ben meer dan tevreden!

Zoals ik al jaren gewend ben is, bij de laatste aanschaf van mijn auto, het is de 4e al, kan ik niets anders zeggen dat ik voortreffelijk geholpen ben en wordt. of het nu gaat om inruil en aankoop, onderhoud, schadeafhandeling of service. Tevens vindt ik de sfeer zeer goed, zou eigenlijk kunnen zeggen ouwe jongens krentenbrood. je kan altijd binnen lopen met vragen en uitdagingen en een luisterend oor en oplossing is er altijd, of je nu aan de servicebalie of bij een leidinggevende komt. Ga voor al zo door. het is nu een vakgarage maar men is er vergeten TOP voor te zetten.

Gebruikte auto gekocht. Onze ervaring met Ron Duindam is. Service en klantvriendelijkheid staan bij Ron Duindam hoog in het vaandel. Frisse zaak met mooie uitstraling, worden goed te word gestaan en afspraken worden snel nagekomen. Onder andere per e-mail of per telefoon. Het bestaat nog, een autobedrijf waar je welkom bent. Een vakgarage die betrouwbaar genoemd mag worden.

Mercedes GLA 200 Leuk bedrijf om je auto te kopen. Nemen alle tijd en verlenen goede service. Ook na het aanschaffen van de auto nemen ze regelmatig contact op om te vragen of alles nog naar wens is.

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.