Goede en eerlijke service!

Als jarenlang een persoonlijke en vriendelijke service.

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk

Ben al jarenlang een zeer tevreden klant

Goeie en snelle service en komt afspraken na

Duindam is zeer klantgericht en proffesioneel. Verder ben ik zeer tevreden over de communicatie en wordt er meegedacht.

Geen.

Heel er professioneel en vriendelijk geholpen

Heel klantvriendelijk bedrijf. Goed geholpen. Leuk mail contact. Bij binnen komst gelijk koffie. De auto word netjes afgeleverd. Na paar dagen word je gebeld als je veilig bent thuis gekomen en als alles na wens is. Wij zijn geholpen door Ron echt een toffe kerel.

Altijd goede service

Top service en duidelijke communicatie!

Auto gebracht voor onderhoud, met duidelijke afspraken en kosten overzicht. Ook meedenkend wat er moet er moet gebeuren.

Prima service,houden zo.

Beleefd te woord gestaan,alles volgens afspraak.

Supercalifragilistic

Zie boven. 10².

Altijd eerlijk en persoonlijk geholpen waarbij geleverde dienst naar tevredenheid geleverd

We hebben via Duindam inmiddels onze 4e auto aangeschaft. Altijd zijn dit occasions geweest. Dit maakt echter geen verschil met de aandacht die je krijgt, deze is altijd persoonlijk geweest en er wordt altijd tijd voor genomen. Als er spoedreparaties zijn, is er altijd gezocht naar een passende oplossing. We ervaren Duindam als een betrouwbaar bedrijf en hopen nog lang van hun diensten gebruik te kunnen maken.

Super blij met aankoop

Noodgedwongen was ik op korte termijn op zoek naar een andere auto. Mijn oude Mazda Premacy kwam niet meer door de APK heen. Het autobedrijf waar ik deze in onderhoud had, had in de prijsklasse waar ik in zocht maar 1 auto staan. Door verder te zoeken op internet kwam ik terecht op de website van Autobedrijf Duindam. Hier hadden ze voldoende keus. Onaangekondigd ben ik langs gegaan en werd keurig te woord gestaan. Na mijn voorkeuren kenbaar gemaakt te hebben, werd ik langs een aantal modellen geleidt. Bij elke auto werd stil gestaan en grondig bekeken. Uiteindelijk is mijn keus gevallen op een Skoda Yeti uit 2011. De doorslag voor mij was de hoge instap zowel voor als achter, de ruime kofferbak en het stoere uiterlijk van de auto. Wat zeker prettig is, is dat de verkoper de tijd nam, en niet aanstuurde om een bepaalde auto aan te bevelen. Hierdoor kon ik zelf mijn keus maken tussen het aanbod. Na de aankoop werd deze netjes binnen 1 week geleverd. Bij aflevering werd netjes de meeste functies van de auto uitgelegd. Na enkele dagen werd contact met mij opgenomen of en hoe de auto beviel. In de korte tijd dat ik de auto in bezit heb, valt nog niet zoveel te vertellen maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Ron Duindam, bedankt voor de goede service en aankoop .

Is een top bedrijf

Altijd goed geholpen en zeer klantvriendelijk.

Prima ontvangen en voorgelicht.

Skoda Duindam zorgt bij ons altijd voor een goede ontvangst, goede voorlichting en een hele uitgebreide wijze van afleveren. Ook bellen zij nog na om te vragen hoe het gaat met de nieuwe auto.

Zeldzame service en passie voor het werk

Ron was vanaf het moment van oriëntatie bijzonder betrokken en service gericht. Hij heeft het aankoopproces ook bijzonder prettig gemaakt. Het was een genot om er mijn nieuwe auto aan te schaffen.

Zeer goed!

Inmiddels onze 6e auto bij Ron Duindam gekocht! Heel goed bedrijf kan niet anders zeggen!

Ben tevreden over de uitleg en de kosten voor af.

Prima garage. Ze denken mee en zijn zeer service verlenend.

Ik ben nogal kritisch als het om mijn auto gaat. Dat is voor mijzelf niet altijd makkelijk, maar zeker niet voor een garagebedrijf om zo'n klant te hebben. Bij Duindam wordt dat begrepen, zowel achter de balie als in de werkplaats zelf waar de monteur dat bij mij prima aanvoelt en alle medewerking verleend. Super(B), kan niet anders zeggen.

uitstekend, en servicegericht

ik word altijd uitstekend geholpen, en er wordt meegedacht.

Heel tevreden

Netjes geholpen. Alles volgens afspraak gedaan. Aardige, behulpzame mensen.

Zeer prettige en duidelijke communicatie.

Zeer eenvoudig afspraak maken, vriendelijke en duidelijke communicatie bij brengen en halen.l

duidelijke afspraken

Prima autobedrijf. Enige nadeel is dat er buiten weinig parkeerruimte is Verder zeer tevreden over de service en uitgevoerde werkzaamheden

Fantastic !!!!!

Truly superb service from beginning to end, nothing was too much trouble. Ron was so helpful, considerate and professional. If you want to buy a great car from a fantastic dealer.. look no further.

Zeer betrouwbaar!!

Fantastisch geholpen door het Team Duindam! Met goede service en een uitgebreide after-sales! We zijn erg tevreden, een aanrader!

Grandioos

Ben voor de 1ste keer in contact geweest met autobedrijf Duindam. Vanaf het begin al een goed gevoel wat later bleek uit de deal die ik kreeg ik kan t van harte aanbevelen