Service MET de menselijke maat, waar vind je die nog tegenwoordig !

Na jarenlang een Volvo gereden te hebben, Wilde ik 1,5 jaar geleden overstappen op een Passat GTE. Beter voor het milieu en (dus ook) beter voor mijn portemonnee. Na een aantal VW dealers te hebben bezocht/onderzocht kwam ik uit op Garage Duindam in den Haag omdat zij bekend staan om hun goede naam en faam. Ik heb echt een super complete mooie auto bij hun aangeschaft. Helaas na een jaar - en daar kan garage Duindam echt niets aan doen - een enorm groot groot probleem met het Hybride-systeem. Dit was nog nooit gebeurd ik Europa. Ondanks dat ik tussentijds elders periodiek onderhoud had laten doen omdat ik best wel eindje van Den Haag woon, heb ik Garage Duindam gebeld omdat ik voor zo'n probleem hun (meer) vertrouwde dan die grote onmenselijke dealers. Garage Duindam heeft zich echt vast gebeten in mijn probleem, scherp professioneel geschakeld met de importeur en mij. Ron Duindam stond echt 24/7 voor me klaar via zijn 06 nummer en heeft mij zelfs (toen de importeur dit niet wilde omdat niet hun beleid is) mij als kleine zelfstandige van kosteloos vervangend vervoer voorzien opdat ik mijn business kon voortzetten. Mede door hun vastberadenheid en kordaat optreden, heb ik mijn Passat helemaal kosteloos gerepareerd weer terug voor nog jarenlang veilige plezierige km. Ik kan niet genoeg lof over de service van Ron en Patrick Duindam promoten. Echt nog service met een menselijke maat ! Zo hoort het ! Zo moet het zo (weer) zijn ! Als ik iemand de Klanttevredenheid Trofee zou moeten winnen zijn zij het, wat mij betreft !!

Helemaal geweldig !!!

Voor het eerst bij Duindam geweest en ben echt goed geholpen. Geen verkopers praatjes! Oprecht geïnteresseerd naar jou wensen. Goede uitleg en verschillende opties besproken zeer geduldig en nemen alle tijd voor je. Echt een AANRADER!! Ik ben heel blij met mijn nieuwe auto en hij rijd super lekker!! Ik vond de zin klant is koning altijd zoooo cliché maar bij Duindam voelde ik me echt een koningin! Goed bezig en ga zo door!!!! Groetjes Cheryl

Super goede service

Had problemen met 207 cc met het cabriodak bij dealer louwman geweest er moeten wat onderdelen vervangen worden kosten zouden zijn 3300€ ,met dit probleem naar Ron duindam gegaan in kwintsheul en daar gekeken naar de storing en hebben het opgelost voor 250€ dankzij de goede service en advies van Ron

Goede bereikbaarheid per telefoon, een prettige behandeling aan de balie.

Snelle verbinding met de benodigde afdelingen m.b.v. het aangeboden keuzemenu, gemaakte afspraken worden nagekomen, afhandeling aan de balie verloopt op een prettige, klantvriendelijke manier.

Goede en eerlijke service!

Als jarenlang een persoonlijke en vriendelijke service.

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk

Ben al jarenlang een zeer tevreden klant

Goeie en snelle service en komt afspraken na

Duindam is zeer klantgericht en proffesioneel. Verder ben ik zeer tevreden over de communicatie en wordt er meegedacht.

Geen.

Heel er professioneel en vriendelijk geholpen

Heel klantvriendelijk bedrijf. Goed geholpen. Leuk mail contact. Bij binnen komst gelijk koffie. De auto word netjes afgeleverd. Na paar dagen word je gebeld als je veilig bent thuis gekomen en als alles na wens is. Wij zijn geholpen door Ron echt een toffe kerel.

Fantastisch

Altijd goede service

Top service en duidelijke communicatie!

Auto gebracht voor onderhoud, met duidelijke afspraken en kosten overzicht. Ook meedenkend wat er moet er moet gebeuren.

Prima service,houden zo.

Beleefd te woord gestaan,alles volgens afspraak.

Supercalifragilistic

Zie boven. 10².

Altijd eerlijk en persoonlijk geholpen waarbij geleverde dienst naar tevredenheid geleverd

We hebben via Duindam inmiddels onze 4e auto aangeschaft. Altijd zijn dit occasions geweest. Dit maakt echter geen verschil met de aandacht die je krijgt, deze is altijd persoonlijk geweest en er wordt altijd tijd voor genomen. Als er spoedreparaties zijn, is er altijd gezocht naar een passende oplossing. We ervaren Duindam als een betrouwbaar bedrijf en hopen nog lang van hun diensten gebruik te kunnen maken.

Super blij met aankoop

Noodgedwongen was ik op korte termijn op zoek naar een andere auto. Mijn oude Mazda Premacy kwam niet meer door de APK heen. Het autobedrijf waar ik deze in onderhoud had, had in de prijsklasse waar ik in zocht maar 1 auto staan. Door verder te zoeken op internet kwam ik terecht op de website van Autobedrijf Duindam. Hier hadden ze voldoende keus. Onaangekondigd ben ik langs gegaan en werd keurig te woord gestaan. Na mijn voorkeuren kenbaar gemaakt te hebben, werd ik langs een aantal modellen geleidt. Bij elke auto werd stil gestaan en grondig bekeken. Uiteindelijk is mijn keus gevallen op een Skoda Yeti uit 2011. De doorslag voor mij was de hoge instap zowel voor als achter, de ruime kofferbak en het stoere uiterlijk van de auto. Wat zeker prettig is, is dat de verkoper de tijd nam, en niet aanstuurde om een bepaalde auto aan te bevelen. Hierdoor kon ik zelf mijn keus maken tussen het aanbod. Na de aankoop werd deze netjes binnen 1 week geleverd. Bij aflevering werd netjes de meeste functies van de auto uitgelegd. Na enkele dagen werd contact met mij opgenomen of en hoe de auto beviel. In de korte tijd dat ik de auto in bezit heb, valt nog niet zoveel te vertellen maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Ron Duindam, bedankt voor de goede service en aankoop .

Is een top bedrijf

Altijd goed geholpen en zeer klantvriendelijk.

Prima ontvangen en voorgelicht.

Skoda Duindam zorgt bij ons altijd voor een goede ontvangst, goede voorlichting en een hele uitgebreide wijze van afleveren. Ook bellen zij nog na om te vragen hoe het gaat met de nieuwe auto.

Zeldzame service en passie voor het werk

Ron was vanaf het moment van oriëntatie bijzonder betrokken en service gericht. Hij heeft het aankoopproces ook bijzonder prettig gemaakt. Het was een genot om er mijn nieuwe auto aan te schaffen.

Zeer goed!

Inmiddels onze 6e auto bij Ron Duindam gekocht! Heel goed bedrijf kan niet anders zeggen!

Ben tevreden over de uitleg en de kosten voor af.

Prima garage. Ze denken mee en zijn zeer service verlenend.

Ik ben nogal kritisch als het om mijn auto gaat. Dat is voor mijzelf niet altijd makkelijk, maar zeker niet voor een garagebedrijf om zo'n klant te hebben. Bij Duindam wordt dat begrepen, zowel achter de balie als in de werkplaats zelf waar de monteur dat bij mij prima aanvoelt en alle medewerking verleend. Super(B), kan niet anders zeggen.

uitstekend, en servicegericht

ik word altijd uitstekend geholpen, en er wordt meegedacht.

Heel tevreden

Netjes geholpen. Alles volgens afspraak gedaan. Aardige, behulpzame mensen.

Zeer prettige en duidelijke communicatie.

Zeer eenvoudig afspraak maken, vriendelijke en duidelijke communicatie bij brengen en halen.l