Al jarenlang klant tot tevredenheid onlangs nog een auto gekocht elektrisch goede service vriendelijk oprecht echt een top bedrijf dus als je een auto nodig hebt ga naar Ron duindam voor een goede service.

Vriendelijk, vakbekwaam en oprecht.

Op internet was mijn oog gevallen op een VW Passat 1.4TSI 90 DSG en besloot even te gaan kijken. Bij binnenkomst opgevangen door de heer Duindam, die mij keurig te woord stond. Geen gezever, maar to the point, duidelijk en steeds bereidt uitleg te geven op de door mij gestelde vragen. Onder het genot van kopje koffie de onderhandelingen ingegaan hetgeen resulteerde in een voor mij redelijk inruil bod. Na een gedegen proefrit overgegaan tot aankoop. De ontspannen manier van zakendoen en natuurlijk de mooie auto, hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat ik de eigenaar ben van een prachtige VW Passat.

Netjes behandeld en al m'n vragen zijn beantwoord

Bij binnenkomst op een prettige manier welkom geheten. Auto bekeken en m'n vragen gesteld. Deze mensen weten waar ze over praten en tijdens bezoek aan de showroom direct de deal rond gemaakt en 2 dagen later mn nieuwe auto opgehaald.

Vriendelijke en goede ervaring.

We zijn erg vriendelijk ontvangen en goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe occasion.

Helemaal volgens verwachting

Goed advies en service! We zijn helemaal tevreden met de auto die we gekocht hebben!

Prettig om mee zaken te doen

Direct bij ontvangst in de garage voel je een oprecht vriendelijke sfeer. We hebben een aankoop gedaan op blind vertrouwen en dit is vooralsnog goed geweest. Afspraken worden correct nagekomen en alles keurig afgehandeld.

Optimale service en heldere afspraken vooraf, die worden nagekomen.

Onze jarenlange goede onderhoudservaring van onze Yeti bij Skoda Duindam heeft geresulteerd in de aankoop van een prima occasion. Alweer een Yeti, een geweldige auto, die helaas niet meer voorkomt in het assortiment van Skoda. Skoda Duindam is een uitstekende onderhoudsdealer, die ik bij iedereen van harte aanbeveel.

Een prettig autobedrijf

Autobedrijf Duindam is zakelijk maar ook ongedwongen en laagdrempelig. Een combinatie die mij zeer aanspreekt. Op zoek naar een hybride auto kwam ik via internet in contact met Patrick en later met Ron. Na een korte prijsonderhandeling werd de koop gesloten en vervolgens zijn alle gemaakte afspraken keurig en stipt nagekomen. Een openbaring !! Ik kom voor mijn volgende auto hier zeker terug.

Onze eerste ontmoeting was direct goed voor de aankoop van een auto.

bij binnenkomst in de showroom waar stuk voor stuk allemaal pareltjes van auto's staan, viel ons oog op een Skoda Citygo die bij nadere inspectie in absolute nieuwstaat bleek te verkeren. Ondertussen kwam John, een verkoper, bij ons die al snel in de gaten had dat wij bijzonder gecharmeerd waren van deze auto. Op ons verzoek om een proefrit werd door John direct gehandeld en al snel maakte wij een proefrit wat ons nog enthousiaster maakte en ons deed besluiten om tot een aankoop over te gaan. Voor de financiële afhandeling werden wij verder door Ron Duindam die ons op een zeer prettige en informele wijze verder heeft geholpen. Kortom een bijzonder bedrijf met medewerkers die je met een goed gevoel huiswaarts laten keren.

goede uitleg en netjes geholpen

Na aardig onderzoek op internet uitgekomen bij een skoda Karoq bij Duindam in Den Haag. Eigenlijk redelijk snel besloten tot aanschaf van deze skoda. Minpuntje was wel dat er op de website stond dat deze auto een achteruitrijcamera had, echter deze zat er niet op. Normaal zou ik hier wel een probleem van maken , echter alle andere zaken waren overeenkomstig mijn verwachtingen (en sommige zelfs daarboven) .

Al 18 jaar zeer tevreden klanten

We zijn altijd goed geholpen met het vinden van een goede en betrouwbare auto. En de auto's zijn ook goed onderhouden en nu nog steeds.

Al 18 jaar zeer tevreden klanten

Uitstekende service voor eerste aankoop

Een mooie Golf 7 GTE gekocht zonder gedoe. Alles werd netjes geregeld. Al mijn vragen werden goed beantwoord. Kan niet klagen.

Bij Autobedrijf Duindam staat de klanttevredenheid voorop.

De medewerkers zijn heel klantgericht en altijd vriendelijk. Zij doen hun uiterste best en niets is te veel. Ik zou hen beslist aanbevelen.

heel klant vriendelijk autobedrijf

Ben al jaren heel tevreden over autobedrijf Duindam, en heb ook een andere auto bij hun gekocht. Heel goed geholpen en prima advies

Zeer goed en Ron weet wat hij verkoop

Eerste in druk bij binnen komst kennis met Ron gemaakt zeer gedreven in zijn vak weet waar hij over praat neemt de tijd en alle vragen die we hadden kon je gewoon stellen en met goed antwoord.Wij zijn met goed gevoel weg gerden met ons nieuwe auto dus van het begin tot eind perfect geregeld door Ron.

Speelt goed in op de vraag van de klant zonder aan te dringen. Daarnaast erg deskundig.

Probleemloos, goede uitleg en staat klaar voor vragen. Ook afgeregeld sales.

Betrouwbaar bedrijf

Goed bedrijf om een auto te kopen. Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam.

Bijzonder goede snelle dienstverlening en hoge service kwaliteit

Onderweg naar een afspraak kreeg ik in de buurt van Delft auto pech en daardoor zou ik niet tijdig bij het geplande belangrijk overleg kunnen komen. Ik belde Duindam, vertelde het en die heeft gelijk iemand met een auto ambulance gestuurd die mijn auto heeft opgeladen en mij naar mijn afspraak heeft gebracht. Daarna heeft Duindam mij gelijk een vervangende auto geleverd. Was ik super blij mee.

Mijn ervaringen als klant bij Duindam auto is super. Ik ben zeer tevreden ben heel goed geholpen. Verder heb ik heel goed uit leg gekregen over het auto want het ging om een elektrisch auto. Dit zal ook niet mijn laatste keer zijn om hier een auto te komen.

Behulpzaam en professioneel

Ik heb mijn bezoek als zeer prettig ervaren. Duidelijke communicatie, heldere afspraken, genoeg keuzes die worden aangeboden en een mooi assortiment aan auto’s. Na wat twijfels aan mijn auto, kon ik terecht voor wat expertise, zelfs al waren er een aantal dingen niet duidelijk of als ik er niet uit kwam met systemen, dan kon ik terug en werd ik snel, keurig en vriendelijk geholpen door de werkplek medewerkers.

Super geholpen

Eerste kennismaking met Duindam garage. Een keurig nette showroom en goede koffie. Al bekend bij mijn partner. We gingen voor een octavia, ook gekocht en door het enthousiasme en vriendelijkheid van Ron Duindam en mijn toch wel interesse in de yeti( wit en zwarte wielen) was ik gelijk verkocht. Zomaar kijken en en weggaan met twee auto's. Vandaar de 5 sterren van mij.

Wij zijn al jaren klant bij Duindam, altijd zeer goed behandeld !

Altijd goeie ervaringen, tijd voor een praatje, goede service! Kortom een goed en betrouwbaar bedrijf!!

Top Service

Prima geholpen mooie auto voor een goede prijs, ik kom zeker nog een keer terug.

Service en klantvriendelijkheid in één woord FANTASTICH

Kom hier al heel erg lang en naar alle tevredenheid. Vriendelijk en vakkundig personeel evenals de verkopers en baliemedewerkers. Ga zo door firma Duindam mijn complimenten.