Uitstekende service voor eerste aankoop

Een mooie Golf 7 GTE gekocht zonder gedoe. Alles werd netjes geregeld. Al mijn vragen werden goed beantwoord. Kan niet klagen.

Bij Autobedrijf Duindam staat de klanttevredenheid voorop.

De medewerkers zijn heel klantgericht en altijd vriendelijk. Zij doen hun uiterste best en niets is te veel. Ik zou hen beslist aanbevelen.

heel klant vriendelijk autobedrijf

Ben al jaren heel tevreden over autobedrijf Duindam, en heb ook een andere auto bij hun gekocht. Heel goed geholpen en prima advies

Zeer goed en Ron weet wat hij verkoop

Eerste in druk bij binnen komst kennis met Ron gemaakt zeer gedreven in zijn vak weet waar hij over praat neemt de tijd en alle vragen die we hadden kon je gewoon stellen en met goed antwoord.Wij zijn met goed gevoel weg gerden met ons nieuwe auto dus van het begin tot eind perfect geregeld door Ron.

Speelt goed in op de vraag van de klant zonder aan te dringen. Daarnaast erg deskundig.

Probleemloos, goede uitleg en staat klaar voor vragen. Ook afgeregeld sales.

Betrouwbaar bedrijf

Goed bedrijf om een auto te kopen. Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam.

Bijzonder goede snelle dienstverlening en hoge service kwaliteit

Onderweg naar een afspraak kreeg ik in de buurt van Delft auto pech en daardoor zou ik niet tijdig bij het geplande belangrijk overleg kunnen komen. Ik belde Duindam, vertelde het en die heeft gelijk iemand met een auto ambulance gestuurd die mijn auto heeft opgeladen en mij naar mijn afspraak heeft gebracht. Daarna heeft Duindam mij gelijk een vervangende auto geleverd. Was ik super blij mee.

Mijn ervaringen als klant bij Duindam auto is super. Ik ben zeer tevreden ben heel goed geholpen. Verder heb ik heel goed uit leg gekregen over het auto want het ging om een elektrisch auto. Dit zal ook niet mijn laatste keer zijn om hier een auto te komen.

Behulpzaam en professioneel

Ik heb mijn bezoek als zeer prettig ervaren. Duidelijke communicatie, heldere afspraken, genoeg keuzes die worden aangeboden en een mooi assortiment aan auto’s. Na wat twijfels aan mijn auto, kon ik terecht voor wat expertise, zelfs al waren er een aantal dingen niet duidelijk of als ik er niet uit kwam met systemen, dan kon ik terug en werd ik snel, keurig en vriendelijk geholpen door de werkplek medewerkers.

Super geholpen

Eerste kennismaking met Duindam garage. Een keurig nette showroom en goede koffie. Al bekend bij mijn partner. We gingen voor een octavia, ook gekocht en door het enthousiasme en vriendelijkheid van Ron Duindam en mijn toch wel interesse in de yeti( wit en zwarte wielen) was ik gelijk verkocht. Zomaar kijken en en weggaan met twee auto's. Vandaar de 5 sterren van mij.

Wij zijn al jaren klant bij Duindam, altijd zeer goed behandeld !

Altijd goeie ervaringen, tijd voor een praatje, goede service! Kortom een goed en betrouwbaar bedrijf!!

Top Service

Prima geholpen mooie auto voor een goede prijs, ik kom zeker nog een keer terug.

Service en klantvriendelijkheid in één woord FANTASTICH

Kom hier al heel erg lang en naar alle tevredenheid. Vriendelijk en vakkundig personeel evenals de verkopers en baliemedewerkers. Ga zo door firma Duindam mijn complimenten.

Snel en prettig geholpen met goede expertise

Na een lange zoektocht met de nodige teleurstellingen was het kopen van een auto bij Duindam als een aangenaam bad. Bij bezoek werden we snel en vriendelijk geholpen zonder een opdringerige aanpak. Met de juiste expertise en hulp voor, tijdens en na de koop zijn we zeer tevreden.

Zeer goede ervaring

Alles is uitstekend en snel geregeld. Vanaf de dag dat ik de auto zag is alles binnen 4 dagen geregeld en heb ik de auto opgehaald. Goede service en vriendelijk personeel van de showroom tot de garage.

Hartelijk ontvangst

Leuk contact, goede uitleg en denkt mee. Het kopen van de auto verliep prettig.

ik word echt als een klant geholpen.

Erg prettig zaken doen..Even een praatje . Ook word er goed gekeken of de auto wel bij de klant (ik dus) past. Een fijne service. Niks is teveel. Het Duindam team incl werkplaats is een top team. Bedankt voor de service.

Een duidelijk verhaal!

Fijn geholpen, no nonsens.

Uitstekende service

Ik ben naar alle tevredenheid geholpen en ben heel erg blij met mijn aankoop. Ik beveel deze garage zeker aan!

Zeer professioneel, klantvriendelijk autobedrijf!

Wij zijn deze maand al heel wat autobedrijven afgegaan, en wij vonden het erg moeilijk om een keus te maken, wat je nou wel en niet kan vertrouwen. Totdat wij bij autobedrijf Duindam terecht kwamen. Toen was het voor ons meteen duidelijk dat wij hier een auto gingen halen. Wij hebben een Skoda Octavia occasion uit 2008 gekocht en zijn hier erg tevreden mee en zijn met een zeer goed gevoel weggegaan. Er is een ruim en variërend aanbod in occasions met goed onderhouden auto’s. Ron Duindam is recht door zee, geen poespas en je weet wat je aan ze hebt. Dankjewel!

slecht en onbeschoft

Samen met mijn vriendin kwam ik op 17 maart toevallig langs bij Duindam auto's. Omdat wij op zoek waren naar een tweedehands Volkswagen UP en Duindam een Volkswagen dealer is zijn we naar binnen gelopen. Na vriendelijke ontvangst door een van de medewerkers aan de balie die ons uitlegde dat hij geen UP had maar wel de vergelijkbare SEAT Mi werd de "verkoper" er bijgeroepen. Deze verbaasde ons omdat wij GEEN proefrit mochten maken, letterlijk zei de man: dat kan pas als alles rond de verkoop geregeld is. Bij een tweedehands auto vind ik dit toch een vreemde constructie. Verder gaf hij nog een sneer naar de garage op de Neherkade waar we eerder geweest waren en gaf hij aan dat Duindam eigenlijk geen "kleine modellen meer doet". Overigens mag je op de Neherkade WEL een proefrit maken en word je vriendelijker te woord gestaan. Samen gevat: alhoewel we erg geïnteresseerd waren in de aanwezige SEAT en wij deze zonder financiering konden betalen hebben we zonder auto het pand moeten verlaten.

Perfecte service en klantvriendelijk

Autobedrijf Duindam biedt perfecte service en is klantvriendelijk.

Klantvriendelijk en toegankelijk bedrijf!

Een auto kopen; helemaal alleen en voor mijzelf... ik vond het doodeng! Door veel informatie en geduld van Ron heb ik weloverwogen een keuze gemaakt. Geen moment spijt gehad en hij rijdt heerlijk. Tijdens de vakantie wat kleine puntjes ontdekt en die zijn allemaal opgelost vallende onder de garantie die zij bieden! Ik ben en blijf trouwe klant.

Prima geholpen, nette zaak.

Gisteren helemaal vanuit Alkmaar naar Den Haag gereden om een auto te bezichtigen. Ontvangst was netjes en de koffie was heerlijk. Samen met Ron de details doorgenomen en vrij vlot de deal rond gemaakt. Algehele indruk van het bedrijf is goed. Nette showroom, professionele receptie en heel veel voorraad om uit te kiezen. Ik ben als tevreden klant huiswaarts gegaan in mijn nieuwe aanwinst. Ron, bedankt en wellicht tot ziens.

Vertrouwen en eerlijkheid

Ik heb onlangs een mooie Mitsubishi outlander gekocht bij Duindam. Ik ben erg prettig geholpen en geadviseerd. Er is volledige info gegeven en openheid over de soort auto de historie etc.