Transparant en vriendelijk

Je krijgt echt het gevoel dat je goed wordt geholpen op een eerlijke manier en alles is te bespreken.

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

We zijn op een klantgerichte manier te woord gestaan, met oog voor onze persoonlijke situatie. Een fijne open onderhandeling, waardoor we met een goed gevoel een mooie nieuwe auto mee naar huis hebben genomen. Alle medewerkers bij Duindam, van de verkopers tot de monteurs, zijn vriendelijk, klantgericht en denken mee met de klant. Een fijn bedrijf!

Klantgerichte autodealer

Ik merkte gelijk bij het eerste contact, hier zit ik goed! Dat gevoel werd achteraf beloond, want op advies service, apk en garantie bijgekocht en dat bleek geen overbodige luxe!

Goede service!

Wij zijn via vrienden terecht gekomen bij Duindam. Wij waren onder de indruk van de service die onze vrienden kregen bij Duindam en besloten daarom, toen wij zelf opzoek waren naar een auto, het bij Duindam te proberen. Het is ons zeker niet tegen gevallen! Bij binnenkomst werden wij vriendelijk onthaald met koffie of thee en konden wij eerst op ons gemak de auto's bekijken. Toen wij eenmaal zelf vragen hadden over bepaalde dingen, werd er ook echt de tijd voor ons genomen. Eenmaal een auto gekozen, leveren ze ook echt de service die je verwacht. Geen vraag, belletje of aanpassing is teveel. Ze staan je altijd netjes en vriendelijk te woord. Ook qua financiering wordt er goed en eerlijk meegedacht of een auto wel past bij jou situatie. Ook de service achteraf is erg fijn bij Duindam. Wij hebben vaker gehad dat je eenmaal een auto gekocht te hebben, achter bepaalde dingen komt en je dan aan je lot overgelaten wordt. Bij Duindam niet: heb je ergens zorgen over, kom je achter een kapotte spiegeltje of heb je gewoon nog vragen..je kan altijd terug naar Duindam en er wordt met je meegedacht, maar vooral: opgelost. Wij zijn tevreden en blijven hier zeker terugkomen....maar nu nog even niet want wij genieten nog erg van ons pas gekochte auto!

uitstekend advies bij snelle keuze voor aanschaf 2e auto

Eigenlijk hadden wij al besloten om via private lease een kleine 2e auto aan te schaffen, maar na een gesprek met dhr Duijndam kwam hij met een ander advies, maar ook met een voorstel. Dat voorstel kwam voor ons heel gunstig uit en een dag later waren wij de trotse bezitter van een mooie compacte Skoda Citigo en hebben wij, nu 2 weken verder, al een enorm voordeel van deze snelle koop gehad.

altijd correcte, snelle en goede service.

onze vierde auto gekocht bij Ron Duindam. Super service, goede adviezen en vriendelijke ontvangst. je kunt er altijd terecht voor vragen en er wordt de tijd genomen om alle (nieuwe) snufjes uit te leggen. kortom, een betrouwbare zaak op hoog niveau.

Van a tot z enorm tevreden.

Van a tot z is simpel te beschrijven. Mooie schone nette showroom,alles overzichtelijk en duidelijk,alle medewerkers zowel in de showroom als werkplaats super vriendelijk,meegaand en goed in het geven van het juiste advies,ik kan niet anders zeggen dan mijn grote dank en super tevreden met onze nieuwe auto!!!

Vanaf eerste contact vriendelijke, betrouwbare informatie.

Mijn ervaring met dit autobedrijf is goed, ook het achteraf bellen door verkoper werd door mij als bijzonder attent ervaren. Ook het ter plaatse betalen ophalen en vastleggen van de formaliteiten vond ik fijn, en ... De dag erna kreeg ik mijn kentekenbewijs al binnen. Tot op heden ben ik zeer tevreden met mijn aankoop van deze 2e hands auto (AUDI A4 avant 2006) en hoop er (ondanks leeftijd en km-stand) nog enkele jaren in te kunnen rijden. Graag beveel ik dit bedrijf aan iedereen aan.

Super!

Super goede service, staan altijd voor je klaar

Al jarenlang klant tot tevredenheid onlangs nog een auto gekocht elektrisch goede service vriendelijk oprecht echt een top bedrijf dus als je een auto nodig hebt ga naar Ron duindam voor een goede service.

Vriendelijk, vakbekwaam en oprecht.

Op internet was mijn oog gevallen op een VW Passat 1.4TSI 90 DSG en besloot even te gaan kijken. Bij binnenkomst opgevangen door de heer Duindam, die mij keurig te woord stond. Geen gezever, maar to the point, duidelijk en steeds bereidt uitleg te geven op de door mij gestelde vragen. Onder het genot van kopje koffie de onderhandelingen ingegaan hetgeen resulteerde in een voor mij redelijk inruil bod. Na een gedegen proefrit overgegaan tot aankoop. De ontspannen manier van zakendoen en natuurlijk de mooie auto, hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat ik de eigenaar ben van een prachtige VW Passat.

Netjes behandeld en al m'n vragen zijn beantwoord

Bij binnenkomst op een prettige manier welkom geheten. Auto bekeken en m'n vragen gesteld. Deze mensen weten waar ze over praten en tijdens bezoek aan de showroom direct de deal rond gemaakt en 2 dagen later mn nieuwe auto opgehaald.

Vriendelijke en goede ervaring.

We zijn erg vriendelijk ontvangen en goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe occasion.

Helemaal volgens verwachting

Goed advies en service! We zijn helemaal tevreden met de auto die we gekocht hebben!

Prettig om mee zaken te doen

Direct bij ontvangst in de garage voel je een oprecht vriendelijke sfeer. We hebben een aankoop gedaan op blind vertrouwen en dit is vooralsnog goed geweest. Afspraken worden correct nagekomen en alles keurig afgehandeld.

Optimale service en heldere afspraken vooraf, die worden nagekomen.

Onze jarenlange goede onderhoudservaring van onze Yeti bij Skoda Duindam heeft geresulteerd in de aankoop van een prima occasion. Alweer een Yeti, een geweldige auto, die helaas niet meer voorkomt in het assortiment van Skoda. Skoda Duindam is een uitstekende onderhoudsdealer, die ik bij iedereen van harte aanbeveel.

Een prettig autobedrijf

Autobedrijf Duindam is zakelijk maar ook ongedwongen en laagdrempelig. Een combinatie die mij zeer aanspreekt. Op zoek naar een hybride auto kwam ik via internet in contact met Patrick en later met Ron. Na een korte prijsonderhandeling werd de koop gesloten en vervolgens zijn alle gemaakte afspraken keurig en stipt nagekomen. Een openbaring !! Ik kom voor mijn volgende auto hier zeker terug.

Onze eerste ontmoeting was direct goed voor de aankoop van een auto.

bij binnenkomst in de showroom waar stuk voor stuk allemaal pareltjes van auto's staan, viel ons oog op een Skoda Citygo die bij nadere inspectie in absolute nieuwstaat bleek te verkeren. Ondertussen kwam John, een verkoper, bij ons die al snel in de gaten had dat wij bijzonder gecharmeerd waren van deze auto. Op ons verzoek om een proefrit werd door John direct gehandeld en al snel maakte wij een proefrit wat ons nog enthousiaster maakte en ons deed besluiten om tot een aankoop over te gaan. Voor de financiële afhandeling werden wij verder door Ron Duindam die ons op een zeer prettige en informele wijze verder heeft geholpen. Kortom een bijzonder bedrijf met medewerkers die je met een goed gevoel huiswaarts laten keren.

goede uitleg en netjes geholpen

Na aardig onderzoek op internet uitgekomen bij een skoda Karoq bij Duindam in Den Haag. Eigenlijk redelijk snel besloten tot aanschaf van deze skoda. Minpuntje was wel dat er op de website stond dat deze auto een achteruitrijcamera had, echter deze zat er niet op. Normaal zou ik hier wel een probleem van maken , echter alle andere zaken waren overeenkomstig mijn verwachtingen (en sommige zelfs daarboven) .

Al 18 jaar zeer tevreden klanten

We zijn altijd goed geholpen met het vinden van een goede en betrouwbare auto. En de auto's zijn ook goed onderhouden en nu nog steeds.

Al 18 jaar zeer tevreden klanten

Uitstekende service voor eerste aankoop

Een mooie Golf 7 GTE gekocht zonder gedoe. Alles werd netjes geregeld. Al mijn vragen werden goed beantwoord. Kan niet klagen.

Bij Autobedrijf Duindam staat de klanttevredenheid voorop.

De medewerkers zijn heel klantgericht en altijd vriendelijk. Zij doen hun uiterste best en niets is te veel. Ik zou hen beslist aanbevelen.

heel klant vriendelijk autobedrijf

Ben al jaren heel tevreden over autobedrijf Duindam, en heb ook een andere auto bij hun gekocht. Heel goed geholpen en prima advies

Zeer goed en Ron weet wat hij verkoop

Eerste in druk bij binnen komst kennis met Ron gemaakt zeer gedreven in zijn vak weet waar hij over praat neemt de tijd en alle vragen die we hadden kon je gewoon stellen en met goed antwoord.Wij zijn met goed gevoel weg gerden met ons nieuwe auto dus van het begin tot eind perfect geregeld door Ron.