Duindam is gestopt

Autobedrijf Duindam in Den Haag is dinsdag 14 september 2021 failliet verklaard door de rechtbank in Den Haag. Dit blijkt uit het insolventieregister. Het fullservice autobedrijf heeft 25 jaar bestaan. De servicedealer van Volkswagen, Seat en merkdealer van Skoda werd opgericht in 1996. Wij van Vakgarage Rene Blankenstein nemen deels de activiteiten en de service over. Daarom bent u als voormalig klant van Autobedrijf Duindam van harte welkom bij Vakgarage Rene Blankenstein in den Haag. Wij zijn gevestigd aan de Laan van Waalhaven 223 in Ypenburg. Wees welkom, de koffie staat klaar.

komen goed afspraken na

Ik heb mijn mercedes gekocht bij dit bedrijf. Geen klachten, correct geholpen met het op naam zetten. Nu, 4 maanden later, nog geen verborgen gebreken tegengekomen. Zou zo weer een auto bij hen kopen.

Autobedrijf Duijndam in Den Haag is per 14-9 jl. in staat van faillissement

Ik kreeg net dit bericht binnen van mijn Leasemaatschappij. Kan zijn dat er een doorstart wordt gemaakt, maar wel even opletten dus. Zelf altijd erg tevreden geweest met hun service

Autobedrijf naar de rechtbank gesleept

Hele slechte ervaring met een aardige man tot er geen problemen zijn. Daarna komen de leugens, de mooie verkooppraatjes etc. Wij hebben dit autobedrijf naar de rechtbank gesleept en eindelijk gekregen wat wij hebben gevraagd. Als je kan geen zaken doen met dit autobedrijf en met dhr. Duindam.

Vriendelijk en vakkundig personeel

Wordt steeds goed geholpen door vakkundig en vriendelijk personeel. Daarnaast erg fijn dat jullie leenfietsen hebben, ideaal! :)

Eindelijk probleem opgelost

Seat Ibiza had een probleem waarvoor de auto al meerdere keren naar een andere Seat dealer is geweest. Bij Duindam vonden ze het probleem echter meteen, onderdeel besteld en vervangen en probleem was eindelijk opgelost.

Good service

Polite employees, quality work of mechanics and within indicated time/budget.

Autobedrijf met slechte monteurs

Dit bedrijf is begonnen aan een Volkswagen gti 2013 stage 3. Ik ben daar gekomen voor een motorstoring. Dat heb ik laten uitlezen bij ze en zijn we begonnen met de eerste reparatie van €642 (bougies en bobines). Dit mocht niet baten en de auto konde volgende dag alweer terug. De volgende reparatie uitgevoerd van €1788 8 verstuivers en koppakking vervangen. Twee dagen rijden en de auto vertoonde weer dezelfde kuren. Vervolgens met de derde reparatie begonnen van €1543 waarin ze van alles hebben lopen controleren en testen. Een aantal dingen vervangen en het mocht allemaal niet helpen. Vervolgens ben ik weggestuurd met het advies dat het aan mijn software lag door Patrick duindam en de monteurs die hier heilig van overtuigd waren. Uiteindelijk naar een andere garage gegaan en daar vonden ze het probleem en was ik voor €300 klaar. Vervolgens ben ik terug naar het bedrijf gegaan om te kijken hoe dit in godsnaam nou mogelijk is dat een ander bedrijf het probleem zo oplost. Het erge was dat ze het niet geloofde dat het aan de onderdelen lag die zijn vervangen door de juiste garage. De garage heeft notabene de kapotte onderdelen opgestuurd naar duindam. Duindam belt mij met de opmerking dit is niet het onderdeel wat is vervangen. Het gaat om de cartelregelventillatieklep en olieafscheider. De juiste garage heeft naar duindam gebeld dat dat wel de onderdelen zijn. Alleen hier al gaat het fout hierin kan je zien dat dit bedrijf echte amateurs zijn als het gaat om een gechipte gti te repareren. Uiteindelijk komen ze alleen maar met hun kut reden wij kunnen jouw software niet inkijken dus kunnen we verder niks meer betekenen. Maar ze willen wel geld zien rollen. Dit bedrijf heeft mij letterlijk voor 4,4K opgelicht en het probleem is niet eens verholpen. Denk 10x na als je hier je auto afgooit voor een reparatie. duindam maakte een afspraak met mij dat hij de cartelregelventilatieklep zou plaatsen op een andere golf om te kijken wat het zou doen. Afspraken komen ze niet na!!!

zeer goed

tot op heden geen slechte ervaringen en altijd goed geholpen

Altijd juiste klantafhandeling!

Wat gedoe met een 1e onderhoudsbeurt van de Karoq nog ruim voor 30.000 km vlak voor de autovakantie naar Italie. Tsja, best wel iedere keer meldingen in je display en dat wil je niet als je nog circa 3.000 km zal gaan rijden. En het was druk bij Duindam. Toch nog 1 dag voor vertrek prima afgehandeld. Nu terug en stressvrij gereden. Sinds 2014 dat ik er kom alleen positieve ervaringen. Dank Autobedrijf Duindam!

Goede service!

Airco probleem binnen 10 min opgelost.

Goede service en meedenkend

Zelf aangegeven wat er allemaal aan de hand was met mijn auto naast de gewone routine onderhoud. En ze hebben dat nagelopen en verholpen. Dus als er dingen zijn maak het bekend zodat ze ernaar kunnen kijken.

Snel en goed geholpen!

Zoals altijd zijn we snel en goed geholpen. Goede service! Fijn contact.

Alles is goed gekomen

Alles is goed gekomen

Makkelijk afspraak maken. Zelfs als jezelf enorm te laat bent, geen probleem! vaktechnisch wordt goed werk afgeleverd. Prima en vriendelijk personeel.

Plezierig bedrijf

Deze keer wel erg lang moeten wachten

Doen wat er wordt gevrasgd

Extra zou zijn geweest een precieze prijsopgave voor vervangen accu. Auto stond tenslotte in de garage en storingslampje resetten. Dus net iets meer service geven. Verder altijd prima

Goed professioneel advies

Auto ging kapot en was snel op zoek naar een nieuwe. Ruime keuze en goed advies! Ook fijn dat ze de tijd nemen en dat je altijd terecht kan met vragen.

De firma Duindam is een top garage met vriendelijk en deskundig personeel

Altijd een vriendelijke ontvangst en deskundig advies kortom een top bedrijf.

Goed, vertrouwd, hulpvaardig, klantgericht, klantvriendelijk

Problemen met mijn 16 jaar oude skoda octavia, 2 dagen voor mijn onze vakantie gelijk gezocht naar een oplossing en gevonden voor ons. Het was wat moeilijk dit was een handgeschakelde auto ik was gewend aan een automaat. Na onze vakantie werd ik gebeld er was een leuke automaat en in een hoogzit uitvoering binnen gekomen. Auto omgeruild en rim nu weer vertrouwd.

Prima service en klantvriendelijkheid

Service MET de menselijke maat, waar vind je die nog tegenwoordig !

Na jarenlang een Volvo gereden te hebben, Wilde ik 1,5 jaar geleden overstappen op een Passat GTE. Beter voor het milieu en (dus ook) beter voor mijn portemonnee. Na een aantal VW dealers te hebben bezocht/onderzocht kwam ik uit op Garage Duindam in den Haag omdat zij bekend staan om hun goede naam en faam. Ik heb echt een super complete mooie auto bij hun aangeschaft. Helaas na een jaar - en daar kan garage Duindam echt niets aan doen - een enorm groot groot probleem met het Hybride-systeem. Dit was nog nooit gebeurd ik Europa. Ondanks dat ik tussentijds elders periodiek onderhoud had laten doen omdat ik best wel eindje van Den Haag woon, heb ik Garage Duindam gebeld omdat ik voor zo'n probleem hun (meer) vertrouwde dan die grote onmenselijke dealers. Garage Duindam heeft zich echt vast gebeten in mijn probleem, scherp professioneel geschakeld met de importeur en mij. Ron Duindam stond echt 24/7 voor me klaar via zijn 06 nummer en heeft mij zelfs (toen de importeur dit niet wilde omdat niet hun beleid is) mij als kleine zelfstandige van kosteloos vervangend vervoer voorzien opdat ik mijn business kon voortzetten. Mede door hun vastberadenheid en kordaat optreden, heb ik mijn Passat helemaal kosteloos gerepareerd weer terug voor nog jarenlang veilige plezierige km. Ik kan niet genoeg lof over de service van Ron en Patrick Duindam promoten. Echt nog service met een menselijke maat ! Zo hoort het ! Zo moet het zo (weer) zijn ! Als ik iemand de Klanttevredenheid Trofee zou moeten winnen zijn zij het, wat mij betreft !!

Helemaal geweldig !!!

Voor het eerst bij Duindam geweest en ben echt goed geholpen. Geen verkopers praatjes! Oprecht geïnteresseerd naar jou wensen. Goede uitleg en verschillende opties besproken zeer geduldig en nemen alle tijd voor je. Echt een AANRADER!! Ik ben heel blij met mijn nieuwe auto en hij rijd super lekker!! Ik vond de zin klant is koning altijd zoooo cliché maar bij Duindam voelde ik me echt een koningin! Goed bezig en ga zo door!!!! Groetjes Cheryl

Super goede service

Had problemen met 207 cc met het cabriodak bij dealer louwman geweest er moeten wat onderdelen vervangen worden kosten zouden zijn 3300€ ,met dit probleem naar Ron duindam gegaan in kwintsheul en daar gekeken naar de storing en hebben het opgelost voor 250€ dankzij de goede service en advies van Ron

Goede bereikbaarheid per telefoon, een prettige behandeling aan de balie.

Snelle verbinding met de benodigde afdelingen m.b.v. het aangeboden keuzemenu, gemaakte afspraken worden nagekomen, afhandeling aan de balie verloopt op een prettige, klantvriendelijke manier.