Persoonlijke benadering en zakelijk heldere afspraken met oog voor detail...!

Bedrijf eerst telefonisch gesproken en afspraak gemaakt om de showroom te bezoeken. Bedrijf begreep mij als klant en anticipeerde daarop waardoor wij ons gehoord en gesteund voelde in de keuze die wij maakt. Heldere adviezen en afspraken wat de aankoop prettig maakt...!

Ervaringen zijn uitstekend.

Ik ken het bedrijf nu een jaar of 6, zowel de afdeling verkoop als de werkplaats. Over beiden ben ik zeer tevreden. Klantvriendelijk, goed kunnen luisteren, creatief in oplossingen, bereid naar redelijkheid zaken te regelen, vriendelijke mensen. Ik kan eigenlijk geen minpunt bedenken! Jammer dat ik altijd tenminste 6/7 km moet rijden voor een gesprek/beurt, maar dat is het tot nu toe steeds waard gebleken.

Altijd vriendelijke en en zeer goede klantbenadering

Je wordt er altijd perfect geholpen, of het nu koop of onderhoud is. Vriendelijk en klantgericht en goede informatie. Service staat hoog in het vaandel. Klant is daar nog steeds koning.

Zeer vriendelijk , neemt de tijd voor je . Aanrader!!!

Heel oprecht en eerlijk

Mijn eerste ervaring en contact was telefonisch en heb gesproken met Rob Duindam. Meneer kwam al heel vriendelijk over en nam echt de tijd. Naar meerdere keren bellen van mijn kant uit bleef meneer steeds even vriendelijk. Op de dag dat we naar de auto kwamen kijken nam meneer echt de tijd en werd gelijk bij binnenkomst koffie aangeboden. We hebben bijna 2 uur moeten rijden dus waren ook aan de late kant, hij is zelfs na sluitingstijd gebleven om ons te helpen en zodat wij ook de tijd hadden om de auto goed te bekijken. Ja auto gekocht ging allemaal heel gemoedelijk

Erg gericht op de klant, willen en doen het echt goed

Spontaan langsgereden zonder afspraak, er werd direct tijd genomen en we zijn tot een overeenkomst gekomen. Prima uitleg, duidelijke communicatie en staat open voor ruggespraak in hoe inruil/verkoop aan te pakken. Zeer flexibel. Na afleveren, geheel conform afspraak, ook nog even een telefoontje of alles naar wens was en de auto beviel.

Perfect!

Ik ben heel goed geholpen door Autobedrijf Duindam, ik had wat problemen met mijn auto die ik ergens anders had aangeschaft rob heeft met mij meegedacht over een mooie optie en nu heb ik een mooie Seat ibiza. Hun zijn heel klantgericht en denken altijd met je mee! Zeker een aanrader.

Eigentijds vakmanschap met persoonlijke service

Goed bereikbaar met snelle respons (telefonisch en digitaal). Heldere communicatie over werkzaamheden en kosten. Oplossingsgericht meedenkend. Gunstig gelegen nabij ringweg en openbaar vervoer en op loopafstand van binnenstad. Interessante occasions op voorraad.

Uitstekende klantenservice

Ben reeds jarenlang een tevreden klant. Onlangs nieuwe occasion aangeschaft. En wederom uitstekende service gekregen. Eventuele problemen worden altijd gelijk opgelost bij de balie. Ben ook zeer te spreken over de verkoopafdeling.

Klantvriendelijkheid en meedenken

Ik kwam kijken voor een Outlander, maar Ron had meteen al door dat een VW Passat GTE beter bij mij zou passen. Dat was een schot in de roos. Daarna goede en snelle service!

Transparant en vriendelijk

Je krijgt echt het gevoel dat je goed wordt geholpen op een eerlijke manier en alles is te bespreken.

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

We zijn op een klantgerichte manier te woord gestaan, met oog voor onze persoonlijke situatie. Een fijne open onderhandeling, waardoor we met een goed gevoel een mooie nieuwe auto mee naar huis hebben genomen. Alle medewerkers bij Duindam, van de verkopers tot de monteurs, zijn vriendelijk, klantgericht en denken mee met de klant. Een fijn bedrijf!

Klantgerichte autodealer

Ik merkte gelijk bij het eerste contact, hier zit ik goed! Dat gevoel werd achteraf beloond, want op advies service, apk en garantie bijgekocht en dat bleek geen overbodige luxe!

Goede service!

Wij zijn via vrienden terecht gekomen bij Duindam. Wij waren onder de indruk van de service die onze vrienden kregen bij Duindam en besloten daarom, toen wij zelf opzoek waren naar een auto, het bij Duindam te proberen. Het is ons zeker niet tegen gevallen! Bij binnenkomst werden wij vriendelijk onthaald met koffie of thee en konden wij eerst op ons gemak de auto's bekijken. Toen wij eenmaal zelf vragen hadden over bepaalde dingen, werd er ook echt de tijd voor ons genomen. Eenmaal een auto gekozen, leveren ze ook echt de service die je verwacht. Geen vraag, belletje of aanpassing is teveel. Ze staan je altijd netjes en vriendelijk te woord. Ook qua financiering wordt er goed en eerlijk meegedacht of een auto wel past bij jou situatie. Ook de service achteraf is erg fijn bij Duindam. Wij hebben vaker gehad dat je eenmaal een auto gekocht te hebben, achter bepaalde dingen komt en je dan aan je lot overgelaten wordt. Bij Duindam niet: heb je ergens zorgen over, kom je achter een kapotte spiegeltje of heb je gewoon nog vragen..je kan altijd terug naar Duindam en er wordt met je meegedacht, maar vooral: opgelost. Wij zijn tevreden en blijven hier zeker terugkomen....maar nu nog even niet want wij genieten nog erg van ons pas gekochte auto!

uitstekend advies bij snelle keuze voor aanschaf 2e auto

Eigenlijk hadden wij al besloten om via private lease een kleine 2e auto aan te schaffen, maar na een gesprek met dhr Duijndam kwam hij met een ander advies, maar ook met een voorstel. Dat voorstel kwam voor ons heel gunstig uit en een dag later waren wij de trotse bezitter van een mooie compacte Skoda Citigo en hebben wij, nu 2 weken verder, al een enorm voordeel van deze snelle koop gehad.

altijd correcte, snelle en goede service.

onze vierde auto gekocht bij Ron Duindam. Super service, goede adviezen en vriendelijke ontvangst. je kunt er altijd terecht voor vragen en er wordt de tijd genomen om alle (nieuwe) snufjes uit te leggen. kortom, een betrouwbare zaak op hoog niveau.

Van a tot z enorm tevreden.

Van a tot z is simpel te beschrijven. Mooie schone nette showroom,alles overzichtelijk en duidelijk,alle medewerkers zowel in de showroom als werkplaats super vriendelijk,meegaand en goed in het geven van het juiste advies,ik kan niet anders zeggen dan mijn grote dank en super tevreden met onze nieuwe auto!!!

Vanaf eerste contact vriendelijke, betrouwbare informatie.

Mijn ervaring met dit autobedrijf is goed, ook het achteraf bellen door verkoper werd door mij als bijzonder attent ervaren. Ook het ter plaatse betalen ophalen en vastleggen van de formaliteiten vond ik fijn, en ... De dag erna kreeg ik mijn kentekenbewijs al binnen. Tot op heden ben ik zeer tevreden met mijn aankoop van deze 2e hands auto (AUDI A4 avant 2006) en hoop er (ondanks leeftijd en km-stand) nog enkele jaren in te kunnen rijden. Graag beveel ik dit bedrijf aan iedereen aan.

Super!

Super goede service, staan altijd voor je klaar

Al jarenlang klant tot tevredenheid onlangs nog een auto gekocht elektrisch goede service vriendelijk oprecht echt een top bedrijf dus als je een auto nodig hebt ga naar Ron duindam voor een goede service.

Vriendelijk, vakbekwaam en oprecht.

Op internet was mijn oog gevallen op een VW Passat 1.4TSI 90 DSG en besloot even te gaan kijken. Bij binnenkomst opgevangen door de heer Duindam, die mij keurig te woord stond. Geen gezever, maar to the point, duidelijk en steeds bereidt uitleg te geven op de door mij gestelde vragen. Onder het genot van kopje koffie de onderhandelingen ingegaan hetgeen resulteerde in een voor mij redelijk inruil bod. Na een gedegen proefrit overgegaan tot aankoop. De ontspannen manier van zakendoen en natuurlijk de mooie auto, hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat ik de eigenaar ben van een prachtige VW Passat.

Netjes behandeld en al m'n vragen zijn beantwoord

Bij binnenkomst op een prettige manier welkom geheten. Auto bekeken en m'n vragen gesteld. Deze mensen weten waar ze over praten en tijdens bezoek aan de showroom direct de deal rond gemaakt en 2 dagen later mn nieuwe auto opgehaald.

Vriendelijke en goede ervaring.

We zijn erg vriendelijk ontvangen en goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe occasion.

Helemaal volgens verwachting

Goed advies en service! We zijn helemaal tevreden met de auto die we gekocht hebben!

Prettig om mee zaken te doen

Direct bij ontvangst in de garage voel je een oprecht vriendelijke sfeer. We hebben een aankoop gedaan op blind vertrouwen en dit is vooralsnog goed geweest. Afspraken worden correct nagekomen en alles keurig afgehandeld.