Fijn bedrijf

Ik stel het persoonlijke contact erg op prijs.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

2 JAAR GELEDEN EEN NISSAN QASHQAI 1.6 AANGESCHAFT BIJ NISSAN DOBBE. Tot nu toe erg tevreden met de service van Autobedrijf Dobbe. Personeel is zeer vriendelijk en legt alles goed uit wat ze gaan doen met mijn auto. Krijg netjes automatisch een onderhoudsbrief thuisgestuurd voor de jaarlijkse onderdhoudsbeurten. Hiervoor dat ik bij een andere Nissandealer. En wat mij erg opvalt, is het prijsverschil in producten en diensten. Bij autobedrijf dobbe is precies dezelfde onderhouds fors goedkoper. Alles is orgineel nissan, wat ze vervangen. En het is veel persoonlijker bij dit heerlijke kleine autobedrijfje. Ik ben erg tevreden bij Autobedrijf Dobbe. En kan dan ook iedereen aanraden om bij Dobbe onderhoud uit te voeren. Of een auto te kopen.