Slecht , peperduur, oplichters

Ik kwam voor apk en grote beurt , ik kreeg een hele waslijst wat er mis was terwijl mijn auto altijd dealeronderhouden is . Rekening bijna 1100 eu , toen zei ik dat ik t wel door andere garage laat maken ook Bovag , ik vroeg hem op papier te zetten wat er niet klopte en ineens waren dat veel minder ingen dan hij in eerste instantie opnoemde. Ben toen naar twee andere garages geweest om te checken en daar kwamen deze punten helemaal niet naar voren! Ik zeg nooit meer bij deze oplichters !!! Overigens klopten de punten van de andere twee garages wel!

• Faciliteiten wachtruimte

VAKKUNDIGHEID

Een goede service.....staan altijd klaar en vooral de Vakkundigheid.....en prijskwaliteit verhouding....

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Afspraak is geen afspraak bij dit bedrijf

Afspraak gemaakt voor een kleine beurt bedrag was 275.- Bij ophalen was de prijs 410.-. Ter vergelijking een kleine beurt bij de dealer all in komt op 330.- Wat gaat hier mis, en hoe proberen ze mensen eigenlijk op te lichten. Ze vervangen ruitenwissers ongevraagd, terwijl de achterruitenwisser nog geen week oud was!!, de prijs die je hier voor een ruitenwisser betaald kun je je hele leven op iedere auto ruitenwissers voor kopen. De olie die ze gebruiken is volgens mij vloeibaar goud, de dealer kon zijn ogen niet geloven toen ik de auto had ingeruild en de facturen van onderhoud door nam. Buiten dit om probeerden ze mij nog nieuwe remschijven, en nieuwe banden aan te smeren. Wees gewaarschuwd, breng hier niet uw auto u wordt echt in de maling genomen.

Vakkundig , betrouwbaar,

Onderhoudsbeurt gehad. Advies vakkundig , eerlijk en betrouwbaar autobedrijf.

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Erg klantvriendelijk, komt afspraken na, legt duidelijk uit wat er aan de hand is. Zeer tevreden!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Verleent altijd 1e klasse service en garantie

Deskundige aanpak, prima prijs en erg aardig. Toen ik mijn nieuwe gebruikte auto kocht had ik er een goed gevoel bij. Dat is wel eens anders geweest. Prima service ook.

Altijd goed, nooit onverwachte zaken en eerlijk zaken doen.

Hulpvaardig

Wormerhoek 6 2905TX Capelle aan den ijssel