Altijd uitmuntend!

Ik heb enkel goedervaringen met Vakgarage Geldrop. Ik kom er al jaren. Dit keer vanwege een noodreparatie: verroeste remklauw. De reparatie kon er nog tussendoor waardoor wij de auto maar ee dag kwijt waren en vakgarage zorgde voor vervangend vervoer. Kortom meedenkend, vriendelijke, behulpzaam, kundig, flexibel, enz!

Prettige communicatie

Kom alweer een paar jaar bij Vakgarage Geldrop en elke keer word ik vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende service en eerlijk advies

De auto einde middag gebracht voor onderhoud. Snel een gespecificeerde kosten opgave gekregen. Volgende middag stond die al weer klaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima volgens tijdsschema de onderhoudsbeurt gedaan

Uiteraard kan ik nog niet beoordelen of het kwalitatief goed gebeurd is. Moet ik eerst nog een tijd rijden. Wel was ik verrast dat over deze 50.000 km beurt niets aan KIA is doorgegeven. Wat bij het bespreken van het eventueel geven van de beurt wel geïndiceerd was. Dit i.v.m. garantieperiode (7 jaar). Ik kan nu waarschijnlijk niet meer terugvallen op die garantie! Hopelijk is er geen noodzaak toe!!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Geen betere service staan altijd voor je klaar

Gewoon helemaal top, je betaald wat je nodig hebt en eventually extras gaat altijd in overleg en is er iets kleins kan je altijd langskomen zonder afspraak want dan maken ze even de tijd voor je. Gouden mensen daar

Heel erg goed

Heel tevreden over mijn eerste bezoek aan deze garage. Goede service en fijne medewerkers. Ik kom hier zeker terug!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer hulpvaardig en meedenkend in oplossingen

Alles werd door Roy in het werk gesteld om een reparatie naar voren te halen, zodat ik een uitvaart kon bijwonen. Zeer gewaardeerd!

Ik ben heel tevreden

Het is mij opgevallen dat Vakgarage Geldrop aandacht besteedt aan details, zoals het repareren van het klokje, de achteruitkijkspiegel vervangen, achterbumper vastzetten. Daar was een jaar geleden geen aandacht aan besteed! Ik kan jullie garage van harte aanbevelen bij mijn kennissen. Het technische aspect kan ik niet beoordelen, want daar heb ik geen verstand van.

Word goed geholpen

Prima geholpen

Contacten verliepen via de mail. Eerste afspraak moest helaas worden verzet wegens foutje in de planning, maar dat kan gebeuren. Service op de dag zelf was prima, trekhaak keurig gemonteerd. Ik had ANWB leden actie, maar moest wel zelf om het bijbehorende pakket vragen, want dat waren ze vergeten in de auto te leggen. Dat is reden waarom het geen 9, maar een 8 is.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen met het plaatsen van een nieuwe accu. Wij kunnen weer rijden!!

Vriendelijk personeel.

Ik heb het contact met de garage als vriendelijk ervaren! Volgens jaar kom ik zeker weer terug voor mijn apk.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, ze houden mij op de hoogte via mail wat er kapot is en wat de kosten zijn en vraagt ook om toestemming om te kunnen maken. Vriendelijke personeel.

Super service

Altijd netjes en betrouwbaar. Vooraf overleg over de prijs en op tijd klaar. Ik kom nu al jaren bij vakgarage Geldrop en ik heb nog nooit gehad dat ze me niet hielpen of dat er iets niet goed gegaan was. Ze houden mij op de weg!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne ontvangst en dito behandeling

Mijn ervaring met vakgarage Geldrop is goed ze leveren keurig werk een minpuntje ik kreeg een leenauto mee heb er 13 km meegereden en ik zou hem vol meegekregen hebben maar er ging veel meer in als het verbruik van ongeveer 1 liter

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne eerlijke garage die doen wat nodig is en niet meer proberen aan te praten

Goede service!

Komt afspraken goed na, belt vantevoren voor de rekening, als deze hoger uitvalt.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed werk en aardige mensen

Ik kom hier al een aantal jaren. Ik vind het een prettige garage die goed werk levert. Duidelijk verteld wat er gedaan zou moeten worden en wat de kosten zijn.

Snel, duidelijk, vriendelijk

Heldere communicatie, nemen actief contact op en overleggen over kosten en opties. Vriendelijk, nemen tijd voor uitleg. Goede prijs/kwaliteit.

APK keuring

Voor het eerst kennis gemaakt met de Vakgarage Geldrop. Tot dusver maakt het bedrijf een goede indruk. Zodanig dat ik overweeg voortaan mijn VW Tiguan hier te laten onderhouden. Mvg, Henk Bos

Goed geregeld

Fijn geholpen

Snelle en kundige dienstverlening

Kon snel een afspraak maken. Auto (APK-keuring) snel klaar. Garage is in de buurt. Moest APK elders doen omdat bij mijn (kleinere) garage de APK-monteur onlangs met pensioen is gegaan.

Snelle vakkundige service

Leeglopende band. Ik kan direct langs komen. Blijkt een lekkend ventiel te zijn. Is een ventiel met bandenspanningsmeter, die is niet op voorraad. Direct tijdelijk normaal ventiel erin. Week erop juiste ventiel is binnen, en wordt gemonteerd. Kijk, zo help je mensen vooruit.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vakkundig geholpen met een kapotte versnellingsbak

Vakkundig geholpen Klantgericht Zeer goede voorlichting over de reparatie Klantenbinding zeer hoog

buitengewoon geweldig !

als je op een hele vriendelijke manier wordt ontvangen, de krant krijgt aangeboden, een kopje koffie krijgt aangeboden, de palletkachel extra warm wordt opgestookt dan kun je geen beter begin van de dag krijgen. daarnaast is mijn auto snel en heel professioneel weer gereed en kan ik weer verder veilige kms afleggen. Echt top !