Zeer goede ervaringen met deze vakgarage. Heeft als sterke punten een hoge service graad die toegespitst is op persoonlijk klant niveau.

Onlangs mijn auto gebracht voor onderhoud, apk en twee nieuwe banden. Werd keurig op de hoogte gehouden over de reparaties en de auto was op tijd klaar.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Kwestie aankoop toyota aygo Bj 2008 Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb een auto bij deze garage gekocht met garantie. Er zijn koppelingsplaten vervangen in de garantie periode alleen zijn er geen originele onderdelen in geplaatst maar imitatie onderdelen waar door nu na 18 maanden weer is geconstateerd dat deze weer versleten zijn. De monteur die ik sprak hier over vertelde mij dat dat mijn eigen schuld was en dat wij misschien wel niet kunnen omgaan met de auto,ook vertelde hij mij dat dat normaal is bij toyota (wat overigens niet verteld is toen wij deze auto kochten natuurlijk). Al met al is deze garage niet een die ik aan zou aanraden bij mensen die een auto willen aanschaffen of vakkundig willen laten repareren. IK ZOU ALS IK DE EIGENAAR VAN DEZE GARAGE WAS DE 10 STERKE PUNTEN AAN LATEN PASSEN.Mvg Peter uit Delft

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vandaag mijn banden laten wisselen. Banden besteld via autobandenplaats.nl, laten bezorgen bij vakgarage bakker en na afspraak snel en vakkundig gemonteerd. Heel netjes en prima. Absolute aanrader!

Al vele jaren klant en prima service, klantvriendelijk en goed advies. Men denkt met de klant mee. Vriendelijke en deskundige medewerkers. Kan bij een kleine reparaties altijd wel even tussendoor en wachten met een heerlijk bakje koffie.

Al jaren klant en altijd prima geholpen. Aardige mensen en altijd een kop koffie. Deskundig en zeker redelijke prijzen en altijd vooraf duidelijkheid. Mooi pand en een goed werkplaats.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Naar mijn idee een prima garage, ik werd vriendelijk en goed geholpen.

Erg goede service en kennis op gebied van verkoop als zowel werkplaats. Mooi bedrijf (pand) en een persoonlijke sfeer.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service, kwaliteit en prijsverhouding. Denkt met de klant mee!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed,deskundig, betrouwbaar bedrijf met snelle service

Al jaren (sinds 1990) klant bij dit bedrijf. Altijd uitstekend geholpen, goede service en ze staan altijd voor je klaar. Bij onderhoud en reparaties kom je nooit voor overwachte verrassingen te staan omdat ze altijd eerst bellen om afspraken te maken en niet zomaar aan de gang gaan. Door hun uitgebreide netwerk is ook aanschaf en onderhoud aan andere merken geen probleem.

In september 2011 heb ik bij Auto Bakker mijn eerste eigen auto gekocht. Ik ben heel goed geholpen en er is niet geprobeerd me naar een Suzuki (het is tenslotte een Suzuki dealer) te praten.Ik heb me wel georienteerd op de prijzen en heb bij Bakker zeker niet teveel betaald. Mijn auto liep als een zonnetje en toen ik in februari een aanrijding kreeg kon ik meteen bij ze terecht. Ik kreeg een kop chocolademelk voor de schrik en er stond al een leenauto voor me klaar. Toen ik mijn Ka weer kwam ophalen hoefde ik alleen de benzine te betalen, en dat geld was ik anders ook kwijt geweest. Mijn auto glom me tegemoet en hij doet het uitstekend. Ik heb inmiddel mijn moeder aangeraden haar auto ook bij Bakker te laten onderhouden want ik heb erg veel vertrouwen in deze garage.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Medio oktober 2011 een 2e hands citroen saxo 1999 aangeschaft voor 1500 euro. Ik was op zoek naar special uitvoering van deze auto, en bij auto bakker stond er eentje te koop. aangezien ik in eindhoven woon heb ik eerst even gebeld wat de staat van de auto was en er werd gemeld de banden was nog goed een beetje roest op de achterklep maar aan de onder kant van de auto geen roest te vinden. ik naar sassenheim gereden auto gekocht eenmaal thuis en een aantal weken verder. Werd auto vrij warm en maakte een gek geluid. ik naar plaatselijke garage en auto op de brug bleek er veel mis met de auto, radiator lek koppakking lek aantal andere pakkingen nog nooit vervangen uitlaat door geroest en nog veel erger het hele fram was aan de onderkant door geroest groote gaten onder de auto. deze auto zou nooit door de eerst volgende apk kunnen komen. reparatie zeker 2000 euro! dus heeft meneer bakker bij toch een roest auto verkocht en dat zou je niet zeggen van z\'n officele dealer. ik heb de auto met veel verlies moeten inruilen op een andere auto. ben zeer teleurgesteld in auto bakker. ik raad nietmand aan hier iets te kopen.

Industriekade 16 2172HV Sassenheim