Al jaren een tevreden klant, top service!

Mooi professionele garage zoals het hoort. Duidelijke prijsopgave vooraf het uitvoeren van de werkzaamheden en altijd een leenauto beschikbaar. Top service!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima vakgarage en goede service geboden

Enige tijd geleden ging in onze Suzuki Vitara uit 2019 het motormanagement controlelampje branden. Volgens het instructie boekje moest ik hiermee naar onze Suzuki garage toe om dat doorrijden hiermee niet slim is. Aldaar onze Vitara bij Familie vakgarage Bakker achter gelaten en een kreeg een S-Cross mee ter vervanging. Helaas werd de storing niet snel gevonden en moest Suzuki Nederland geraadpleegd worden. Ook zonder resultaat. Ondertussen liep dit onderzoek alweer een viertal weken aan en kregen wij steeds nieuwe E-cars als vervanging aangeboden. Maar onze Vitara moest naar Suzuki Nederland in Vianen vervoerd worden om aldaar het probleem op te lossen. In Vianen is er correspondentie met de fabriek in Hongarije waar uiteindelijk bleek dat het motormanagment computer kapot was. Deze was moeilijk te verkrijgen en moest besteld worden in Japan. In onze Vitara werd een computer van een S-cross tijdelijk ingebouwd. De nieuwe kwam in Januari 2022 en is op 2 februari 2022 ingebouwd. Alles is goed verlopen in de garantie en de overige kosten van vervangendvervoer km, benzine, met afkoop eigenriscico vervangend vervoer hoefde wij niet te betalen. Voor het bovenstaande verhaal een Dikke duim omhoog. Prima bedrijf en service dus. Bedankt Laurens en Niels voor de perfecte updates en communicatie. En de lekker cappuccino’s

• Faciliteiten wachtruimte

Ze komen hun afspraken na nadat dit is gemeld door de koper van de autp

Ik kocht een Nissan Juke, had hier 5 jaar voor gespaard dus eindelijk mijn grote liefde gekocht! Ik blij...nadien ik de auto had mee gekregen, mankeerde er heel wat mankementen eraan.Ik heb dit netjes met ze door genomen omdat ik op de Juke een half jaar bovag garantie had.Alles hebben ze netjes afgehandeld. Wel erbij verteld dat elke auto even goed ingereden dient te worden eer ze het de verkoop in doen.En nu iedere vakgarage is dit verplicht om een tweede handse auto goed te controleren voor de verkoop. Verder beveel ik Auto Bakker aan als u een andere auto wilt aan schaffen.En je word vriendelijk te woord gestaan.De service is uitstekend en van mij krijgen ze een vette 10!De Juke rijd heerlijk en nu geniet ik ervan.

Top garage

Ik kan maar 1 ding zeggen ik voel me als klant daar echt koning.

keurig te woord gestaan

telefonisch als bij de receptie duidelijk antwoord op mijn vraag

Fijne garage.

Onlangs een auto gekocht bij Nils. Prima geholpen en een uitstekende after sales. Voel me er ‘thuis’.

• Faciliteiten wachtruimte

mooi bedrijf en klant vriendelijk

Gratis leenauto, vriendelijkheid naar de klant.Lekker in Sassenheim en de auto word goed onderhouden.

Top organisatie met Top medewerkers

Uitermate vriendelijke benadering door de medewerkers. Afspraak is afspraak.

Prima!!

Zo fijn dat de velgen even zijn schoon gemaakt bij het wisselen!!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede eerlijke verkoop. Komen afspraken na.

Goed contact, je weet waar je aan toe bent. Er is aandacht voor vragen die er zijn met goed advies.

Prima!

Goed geholpen met een wielenwissel.

• Faciliteiten wachtruimte

De auto ging voor APK en een onderhoudsbeurt. Dit is in dezelfde dag gedaan, ondanks dat er wat gerepareerd moest worden. Een elektrische leenfiets was zo te pakken, waardoor je de auto niet mist.

Zeer prettig

Wordt netjes te woord gestaan. Duidelijk in communicatie wat er gaat gebeuren. Eerlijk als iets nog niet hoeft. Komen afspraken na.

• Deskundigheid N.v.t.

Snelle service

omwisselen matten auto - snel en netjes

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel geholpen en fijne leenauto

Ik werd netjes opgebeld over de onderhoudsbeurt, mijn achterremmen waren aan vervanging toe. De prijs viel me met alles mee, meteen akkoord gegeven en dezelfde dag kon ik mijn Volvo alweer ophalen. Top service!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede service en oog voor wensen en mogelijkheden van de klant.

Heb mijn autootje bij deze garage in onderhoud, of in ieder geval doen ze de jaarlijkse APK keuring.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, zeer bekwaam en leuk personeel.

Wij hebben vandaag een andere auto gekocht, een Suzuki S cross We werden zeer professioneel ontvangen, dus Bakker heeft er een nieuwe klant bij !We zijn erg tevreden en blijven voor het onderhoud ook in Sassenheim. Dank Nils voor je goede adviezen en we zien je vrijdag als we hem komen halen. Zorg je wel dat de Fiat Panda die ik inruil goed terecht komt? Fijne feestdagen gewenst door Dick en Marlou Pol.

Efficient, kundig en betrouwbaar

Zoals verwacht, was het euvel met de auto vastgesteld, hersteld en snel verholpen. Gekoppeld aan winterbanden-wisseling was de auto nog geen anderhalve dag niet beschikbaar

• Locatie N.v.t.

Prima vakmensen.

Heb goede ervaringen met deze garage.

uitstekend

goede service en aardige mensen

• Faciliteiten wachtruimte

Na de schade perfect te hebben hersteld,de auto ook nog eens gewassen en schoongemaakt terug gekregen. Helemaal top!!

super service!

twee keer een klein probleem met de auto gehad, problemen werden opgelost terwijl we er op konden wachten,goed stukje service!

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen en duidelijk uitgelegd.

Snel en goed geholpen. Duidelijke uitleg.

• Faciliteiten wachtruimte

Alles goed geregeld op tijd.

Alle keren dat ik er kom voel ik me welkom. Je wordt goed geholpen en de nazorg is ook perfect. Altijd een leenauto en geen torenhoge tarieven.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service en plek om te wachten op reparatie

Zie hierboven