Super profesioneel

Wij zijn echt tevreden met de professionalisme van Fit bij LIZ. Zij heeft onze zoon zijn doel helpen te bereiken. Fam. van der Ham

Professioneel, vriendelijk en makkelijk bereikbaar.

Ik vond de samenwerking heel erg prettig. Met nadruk op samen. Heel professioneel en ruimte openlatend voor mijn eigen suggesties. Altijd vriendelijk en veel rekeninghoudend met mijn persoonlijke situatie.

Effectief

Lizzy werkt heel persoonlijk en doelgericht waardoor je effectief resultaat behaald!

Effectief en duurzaam

Lizzy geeft mij bruikbare en duurzame lessen die simpel toepasbaar zijn, ze maakt je bewust van de keuzes die je maakt als het gaat om voeding, zonder daarin het plezier in eten te verliezen! Ze coacht mij op een manier dat ik op termijn zelfstandig een gezonde levensstijl kan blijven hanteren die goed is voor lichaam en geest! Zeer aanbevolen!

fijne begeleiding

hele fijne en goede begeleiding. Echt aanrader als je goed wilt afvallen.

Een super eerlijke positieve fijne coach waar je zeker resultaat mee behaald en behoudt 👌 ik ben in 3 maanden 8 kilo al kwijt en heb mezelf veel beter leren kennen door de handvaten die lizzy heeft gegeven en tips ! Ik kan haar zeker aanbevelen 🤗

Op maat gemaakt voedingsadvies dat werkt!

Lizzy heeft mij laten zien hoe ik niet alleen mijn levensstijl kan aanpassen maar ook hoe ik de nieuwe levensstijl kan vasthouden. Dit alles doet ze op een aangepaste manier zodat het echt bij jou past! 100% aan te raden!

Topper

Sinds oktober 2018 kom ik bij Fit By Liz omdat in 40 kg ben afgevallen, maar nu nog de laatste loodjes eraf wil krijgen. De laatste loodjes wegen het zwaarst en Liz heeft mij veel inzicht gegeven over de juiste mindset, hoe je negatieve gedachtes omzet in positieve gedachtes en hoe ik dicht bij mezelf kan blijven. Ik ben er zeker nog niet, maar ik leer zoveel over mezelf dankzij Liz en haar aanpak!:)

Professioneel en betrokken.

In een toegankelijke setting wensen en doelstellingen bespreken zoals bereiken van gewenst gewicht en vasthouden daarna met een gezonde leefstijl.

geweldig

ik ben vanaf eind maart bij lizzy, vanaf dag 1 al super begleid door haar. voor vragen tussendoor.wordt je goed geholpen.zo blij met jou als coach zonder jou had ik dit niet mogelijk kunnen maken bij meedere coaches geweest maar nog nooit zo goed begleid .ze heeft zon goede kennis van voedingen en begleiding en geeft je goede handvaten mee.Door haar ben ik nu waar ik wil zijn. jaren lang veel dieten gedaan en door lizzy andere voedingspatroon aangepast waardoor ik mij fitter voel, beter en vitaler voel ben je zo dankbaar bedankt lizzy ..

Lizzy is een topper!

Ik heb het 3 maanden pakket genomen. Goede begeleiding van Lizzy gehad. Ze had altijd handige tips en heeft me geleerd betere keuzes te maken qua eten en drinken. Al jaren was ik aan het tobben met mijn gewicht en nu lukt het eindelijk om op een goede en gezonde manier af te vallen. En dat zonder honger!

Motiverend en betrokken

Zelf vond ik het altijd lastig om in te zien dat mijn eetpatroon niet zo goed was als ik zelf dacht, daarom hulp gezocht. Nu goed op weg met eetschema's en actieve begeleiding!

Erg goede begeleiding!

Mijn ervaring met Fit by Liz is erg positief. Lizzy geeft je inzicht in je eigen valkuilen en leert je om op een goede gezonde manier met voeding om te gaan. De gesprekken met haar waren voor mij erg waardevol. Ik heb door Lizzy een juiste balans gevonden tussen voeding, werk en mijn leefwijze. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik dit in de toekomst vast kan houden.

Zeer professioneel en deskundig

Lizzy is zeer professioneel en deskundig. Daarnaast weet ze je ook erg goed te motiveren zodat de (gestelde) doelen ook daadwerkelijk behaald worden. Ik kan haar aan iedereen aanbevelen.

Zeer tevreden en met de tijd steeds meer zichtbaar resultaat.

Ik ben via iemand bij fit by Liz terecht gekomen. En ik ben nu 8 weken bezig en ben super tevreden en zie steeds meer beter resultaat.