Alles volgens afspraak en correct geleverd

Alles volgens afspraak en correct geleverd

Heel goed

Eerst en vooral snelle antwoorden op vragen gekregen. En de bestelling werd heel snel afgehandeld en geleverd.

Top service

Onderdelen vlot geleverd zoals beloofd Uit voorraad. En aan correcte prijs

Very helpful and on time

The online shop I contacted by email and got very good help and information.

Fijn bedrijf om te 'winkelen'.

Bedrijf houd je op de hoogte van de voortgang in het bestelproces en van het moment van levering. Plezierige ervaring.

moet nog instaleren

ziet er goed uit, vlotte levering.

Top service / prijs / kwaliteit

Onwijs goede ervaring bij het bestelling van ons vloerkleed. Snel, vakkundig en super goede verzendservice. Dank voor jullie support en prettige communicatie.

Das altijd heel leuk te horen ! Veel plezier met jullie mooie BIC Carpet

Bestelling ging verkeer via een andere partij, dit is meteen geregeld door kantoorinrichting en de dag erna kregen we de goede bestelling alweer binnen.

Zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Vriendelijke, prettige en betrouwbare verkoop en levering van de meubels.

Ook als particulier een fijne plek om kwalitatief hoogwaardige meubels aan te kopen. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam tijdens telefonisch contact. Betrouwbaar.

Snelle communicatie, goede service en prijzen

Afspraken zijn 100% nagekomen, dus tevreden.

Komt afspraken na

Duidelijke communicatie en uitstekende stoel geleverd. Klein minpuntje is dat er een klein haaltje in de stof van de zitting zit, voor de prijs van meer dan 900 euro verwacht ik een perfecte stoel. Verder is de kwaliteit heel goed. Verkoper geeft duidelijke info en over levertijd en aflevering wordt prima gecommuniceerd.

Prima ervaring. Netjes geleverd.

Wat ik bijzonder waardeer is dat ze voor het plaatsen van de armleggers uitvoerige documentatie met foto's hebben staan.

C

T

Behulpzaam

Zeer snelle reactie op mail met nadere informatie over product. Levering zoals beschreven op website. Product goed verpakt.

Snelle levering

De door mij bestelde producten zijn per omgaande geleverd.

Super!

Fantastische service en snelle levering!

Het was weer goed en snel

Steun voor mijn RH stoel besteld, Bestellen ging weer snel en de levering nog sneller. Top.

Great experience

Great transparent communication and fast delivery. Thank you

Snelle levering voor oud model stoel

Zeer snel en goed

Zoals het overal zou moeten zijn

Ik heb recent een tweede HAG bureaustoel besteld. Omdat ik wist wat ik wilde (had bij de eerste ruimte tijd gekregen om op alle stoelen te zitten en mijn wensenlijst afgelopen) even een telefoontje naar de winkel gepleegd en werd super snel teruggebeld door verkoper zodat we binnen 5 minuten de bestelling konden afronden. De stoel wordt de 16e hier afgeleverd.

Top geleverd en goede klantenservice

Eerste keer besteld, prima levering.

Eerste keer een bestelling geplaatst. Snelle levering, helaas verkeerd besteld. Geen probleem, retour gestuurd en daarna goede afgeleverd.

Super service

Had de verkeerde armleggers voor mijn bureaustoel besteld. Middels mailwisseling met Uw medewerker (Rod de Baar) snel (zonder verdere administratieve rompslomp) de juiste armleggers ontvangen.

Snel en goed geleverd

Bestelde nieuw armleggers voor mij bureaustoel. Waren eigenlijk voor een stukje zacht plastic best duur, maar niet zo duur als een nieuwe bureaustoel. Werden snel geleverd. De enige vertraging zat weer in post.nl.

Bedrijfsgegevens

Nijverheidsweg 14

4879 AR Etten-leur

076-5729136

[email protected]

Over mijnkantoorinrichting.nl

Welkom op de webshop van mijnkantoorinrichting.nl Wilt u een compleet nieuwe werkplek voor uw kantoor of een prachtige thuiswerkplek omdat u flexibel wordt volgens "Thuiswerken "cq Het Nieuwe Werken", dan heeft u bij ons een ruime keuze aan ergonomische bureaustoelen, verstelbare bureaus en verrijdbare ladeblokken. Uw pand bestaat uit meerdere ruimtes ? Voor iedere ruimte hebben wij de oplossing en de bijpassende producten, zoals konferentiestoelen, ontvangst- en receptiebalies en kantinetafels. In ons standaard assortiment staan vele artikelen die wij snel kunnen leveren. Maar we doen meer....! Het leveren en leggen van harde en zachte vloeren, raambekleding. Heeft u vragen ? Maak een afspraak. Onze adviseurs helpen u graag om de juiste kantoorinrichting te vinden voor uw bedrijf. 076-5729136 Hoofdleverancier van o.a. RH-en HAG - en Haworth | Comforto bureaustoelen. Design van Artifort - Lande - Konig + Neurath | Robberechts | DESSO + Tarkett stoffering | PVC Vloeren | Showroom aanwezig ! Ruim 35 jaar ervaring [email protected] www.mijnkantoorinrichting.nl

Kiyoh Reviews

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.