Top service van Jim!

Heel erg tevreden over de service en product! Jim was altijd goed telefonisch bereikbaar voor al onze vragen en was heel behulpzaam. Midden in een drukke verbouwing was dit heel erg fijn. Nogmaals bedankt!

Rundum eine perfekte Erfahrung

Wir benötigten einen neuen Küchenboden für unser Restaurant und sind nach langer Suche auf Bofloor gestoßen. Von Anfang an waren wir sehr zufrieden. Die Kontaktaufnahme und Erstbesichtigung fand zeitnah statt sowie ebenfalls die Durchführung und der Einbau des neuen Bodens. Durch den Einbau in der Nacht und die direkte Belastbarkeit des Bodens, war unser Restaurantbetrieb zu keinem Zeitpunkt gestört. Der Boden konnte direkt verwendet werden, lässt sich super reinigen und ist robust und rutschfest. Wir sind sehr zufrieden und bedanken uns nochmal für die tolle Erfahrung und das super Ergebnis!

Kwaliteit zeer slecht

Antraciet tegels voor werkplaats besteld. Krijg grijs maar volgens hun is het Antraciet. Tegels zijn binnen 1 dag zo vies van de banden en het in en uit lopen. Bij klachten krijg je opmerkingen als: de tegels worden niet vanzelf schoon en ik raad u aan om de vloer eens goed en op de juiste manier schoon te maken. En daarna de vloer netjes te onderhouden. Nou je kunt boenen wat je wil maar ze worden niet meer schoon!!! Weg gegooid geld helaas!

Perfecte service bij Cees Otten Landgraaf

Bij Cees Otten een horecavloer (BoLock BF7) besteld voor in onze werkruimte. Na enkele vragen werd duidelijk wat wij precies nodig hadden danwel wensten qua tegels, kleur, kit en plinten. Hierop werd snel en duidelijk een offerte opgemaakt. Daar wij geen voorkeur hadden voor een specifieke kleur (grijs tot zwart voldeed), werden we gewezen op een partij die qua kleur net te donker was voor het label `antraciet`. Daar deze kleur voor ons geen enkel probleem was, werd de bestelling direct klaargemaakt, dit terwijl we zonder afspraak langskwamen. Nadat we terugkwamen met een aanhangwagen, kregen we koffie aangeboden en waren alle benodigdheden netjes verpakt op een pallet. Pallet is vervolgens geseald en werd netjes op de aanhangwagen gezet. Omdat we de vloer zelf kwamen ophalen, werd er ook een korting toegekend op de bestelling. Enige kleine nadeel van de horeca-tegels zijn de `tanden`. Hierdoor kun je het overschot van de ene kant, niet altijd gebruiken als starttegel aan de andere kant daar de tegels met de `tanden`in elkaar moeten grijpen en dit dan niet altijd overeenkomt. Cees Otten berekent echter precies het aantal tegels dat je nodig hebt. Het leggen van de vloer zelf is echt kinderspel en kan ook zeker gelegd worden door iemand die minder technisch/handig is. De meegeleverde kit hecht perfect en laat zich fijn verwerken doordat de spuitmondjes al op de juiste maat zijn `gesneden`. Al met al, een zeer positieve ervaring, zowel met het product als Cees Otten.

Fachkompetente Beratung top Lieferung

Sehr zuvorkommend kompetente Beratung auf das echte Problem eingehend für mit sehr schnelle Auftragsabwicklung herzlichen Dank

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Zeer snelle service, vriendelijke mensen. En als er per abuis iets mis gaat, dan wordt extra inzet en hulp geboden. Pluim voor deze mensen!!

Schnelle komplette Lieferung. Super Qualität. Schnell verlegt

Super Ware mit guter Qualität. Sehr schnelle unkomplizierte Verlegung. Kommunikation ohne großes bla bla. Lieferzusagen eingehalten.

Sehr zufrieden

Sehr gute Qualität. Lieferzeiten eingehalten. Leicht zu verarbeiten , Passgenauigkeit 1A. Freundlicher Service. Empfehlenswert.

Mooie vloer

Gamakkelijk om te leggen

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam

Bij het uitzoeken van de voor ons balkon geschikte tegels vriendelijk en deskundig te woord gestaan door Jim. Onze keuze viel op de kliktegels met Acacia hout. Tegels werden besteld en vlot geleverd. Gelukkig konden we bij het leggen voor de lastige delen telefonisch terugvallen op Jim. en zo ligt er nu een nieuwe fraaie balkonvloer!

Geweldig product!!

Makkelijk te leggen. Staat prachtig in ons tuinhuisje. Ook de service en communicatie van uw bedrijf is top.

Gewoon perfecte service

Naar fout van DHL hebben ze het netjes op gelost Toppertje gewoon

Beratung, Qualität und Lieferzusagen haben zu 100% gestimmt. Werde das Produkt BF7 weiterempfehlen.

Alles Super abgelaufen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Optisch ansprechend und leicht zu verlegen

Wenn man das Glück hat, nicht zuschneiden zu müssen, geht das Verlegen kinderleicht, sehr schnell und ohne Werkzeug. Zum Verhaken einer Platte mit den Nachbarplatten genügt ein gefühlvoller Tritt (Gummihammer ist nicht nötig). Für das Zuschneiden wäre eine kleine Tischkreissäge mit Anschlag optimal. Es klappt aber auch mit einer Stichsäge recht gut. Wer es sehr ordentlich möchte, sollte die Schnittkanten nach dem Sägen mit Feile oder Schleifpapier glätten. Ich habe zwei Balkone belegt. Einer 3,65 x 2,03 qm, also ideal für 9 x 5 Platten in 20 Minuten verlegt. Einer mit zwei 45-Grad-Winkeln und ca. 9,5 x 5,5 Platten lang und breit. Also einige rechtwinklige und diagonale Schnitte. Verlegenheit mit Hilfe einer Stichsäge ca. 2 h. Sieht alles sehr schön aus. Daher kann ich den Boden für Balkone sehr empfehlen. Abzuwarten ist natürlich, wie das Ganze nach ein paar Jahren aussieht.

Geweldige vloer!!!

Super snel gelegd, nette en correcte medewerkers en perfect eindresultaat... Goed antislip, goed schoon te houden en perfect voor in de horeca!!!

top immer wieder

Kompetent sehr guter service

Einwandfrei!!

Sehr gute Beratung, schnell und ordnungsgemäß mit Voravis geliefert.Sehr gute Qualität der Klickfliesen, allerdings bedingt kratzfest, also Vorsicht bei Montagearbeiten und Belastung mit Wagenheber, Hebebühnen o.ä.

Slecht

Geen contact mee te krijgen. Proefstukje besteld niets meer van gehoord, laat maar zitten.

Goedemiddag Dhr. Van de Riet, Het staaltje is op woensdagmiddag 28-10-2020 verstuurd met PostNL. Zodra de envelop hier wordt opgehaald zijn wij afhankelijk van de bezorgdienst. Hopelijk heeft u in de tussentijd het staaltje ontvangen. Mocht dit niet zo zijn dan sturen we u graag een nieuw staaltje toe! Het BoFloor-team

Sehr gute Beratung, prompte Lieferung

Alles OK

Snel en deskundig

Shop reageert snel op mail en geeft duidelijk advies. Levering keurig op pallet.

Nette en eerlijke voorlichting

Na het uitpakken van mijn bestelling tegels kwam ik er achter dat iemand, waarschijnlijk met een heftruck een paar tegels had beschadigd. Na een mailtje gelijk twee vervangende tegels ontvangen. Perfecte service.

Top Qualität

Beratung war sehr gut Preis Leistung auch gut Lieferung auch sehr schnell Die Verlegung vom Boden ging sehr einfach und die Optik überzeugt habe 2 Farben als Schachbrettmuster verlegt würde immer wieder bestellen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Duidelijk site en goede after service

Snelle levering, betrouwbaar en duidelijke site met goede uitleg instructie. Ook bij navraag nam men de tijd voor al mijn vragen. Aanrader voor koop pvc garage vloer. Prijs is ook prima.

bestelling tot levering snel en netjes gehandeld,product zelf had ik al binnen 2 dagen in huis,jammer genoeg was er iets met de bestelling,maar dat hebben ze heel snel weer goed gemaakt door dat ze heel snel reageren.top mensen.

Kiyoh Reviews