Tevreden

Tevreden, ook o dat er gratis lijm en behangsel bij wordt geleverd !!

Niet kunnen retourneren

3 rollen meegenomen waren op voorraad. Andere rollen waren niet op voorraad deze besteld. 1 rol over maar niet terug kunnen brengen omdat deze "speciaal voor ons" zijn besteld, terwijl hier niks van maatwerk of iets dergelijks bijzit, gewoon uit het standaard art assortiment. Juist hierheen gegaan vanwege de "goede" services. Volgende keer gaan wij weer gewoon naar de bouwmarkt waar we de rollen die over zijn gewoon terug kunnen brengen! Het is ook handig als het personeel in de winkel het corona virus ook serieus neemt en het niet klaagt over het mondkapje wat in de weg zit... Omdat ze het al de hele dag op heeft!

Beste Marijke, Wat betreft uw opmerking over de bouwmarkt; Wij zijn gevestigd tussen de bouwmarkten (Praxis, Gamma, Karwei) en zijn voor u persoonlijk daar gaan informeren naar hun retourbeleid. Ook zij hanteren hetzelfde retourbeleid als wij, namelijk dat men behang besteld uit de collectieboeken niet retour neemt. De rede hiervoor is eenduidig. Niemand wil rollen behang met verschillende badnummers ontvangen want niemand behang met een onderling kleurverschil aan de wand. Daarom leveren fabrikanten op bestelling een afgemeten hoeveelheid uit een bepaalde batch. Vanwege opslagkosten wordt er in relatief kleine batches geproduceerd en neemt men geen producten retour. Dit is geen standaard assortiment, nabestellen van een dessin met hetzelfde badnummer is namelijk meestal niet meer mogelijk. Vandaar dat het van belang is om de juiste hoeveelheid te af te nemen. Wij hebben u zelfs geadviseerd om 1 rol minder af te nemen, omdat dit voldoende zou zijn, maar u wilde liever 1 rol over hebben dan tekort. In onze showroom attenderen wij elke klant erop dat producten welke speciaal op verzoek van de klant worden besteld niet retour kunnen. Producten geleverd uit voorraad nemen we uiteraard wel retour omdat voorraad dessins in grotere hoeveelheden worden geproduceerd / afgenomen. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Snelle levering, mooie behang goede kwaliteit

Prima zaak en deskundig advies.

Deskundig, veel keus, zeker de moeite om er naar toe te gaan. Men neemt de tijd voor je.

Prima product en snelle levering

Prima .

Heel goed

Het is een precies werkje maar het resultaat mag er zijn... Is van goede kwaliteit.

Redelijk tevreden

Tafelzeil besteld van 1.50 x 1.40 bij binnenkomst bleek dat kleed niet recht was gesneden. Men dus met een schaar met de hand 2 kanten recht moest knippen. Lijkt me niet de bedoeling staat ook niet als tekst bij de artikelen dat men zelf het kleed op maat dient te knippen.

snel

Ontzettend veel keuze en zeer snelle levering

Fijne snelle service

Op mijn mail kwam geen reactie, maar toen ik na een aantal dagen wachtte dook de mevr aan de telefoon direct het magazijn in voor me om te checken of het gewenste behangetje nog op voorraad was. Twee dagen later had ik het in huis!

Goed een aanrader

Netjes en snel geleverd,

Snelle levering,

Grote variatie aan dessins.

Gemiddeld

Service was goed alleen het behang kleur zijn dus per rol verschillende kleuren terwijl de cijfers op de verpakking klopte. Helaas de kleur pas zichtbaar toen het behang op de muur zat. Heel jammer

Beste Nadine, Wij vinden het zeer spijtig te vernemen (via Kiyoh) dat u te maken heeft met een kleurverschil. Echter heeft onze klantenservice na uw bestelling geen enkele berichtgeving van u ontvangen, ook niet betreft een kleurverschil. Indien er van uw aankoop een aantoonbaar kleurverschil is binnen hetzelfde badnummer zullen wij kosteloos uw behang vervangen. Ons advies is om een duidelijke foto van het kleurverschil te sturen naar onze klantenservice, inclusief alle productlabels. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

Goed service en vriendelijke klantenservice

De website is heel duidelijk en de bestelling ging vlot. Echter was er iets fout gegaan bij DPD, waardoor ik geen mail had gehad voor levering. Een week later heb ik met de klantenservice gebeld en ik ben zeer vriendelijk en goed geholpen. De volgende dag had ik een mailtje met het adres waar ik mijn pakketje op kon halen. Zeer tevreden over het product, het was zoals het op internet vermeld stond.

Behang lijkt niet op de online versie

Online ziet het er uit als staal met een heel klein roestplekje hier en daar. Roest is oranjebruin van kleur. Behang is staalkleurig met heel veel witte vlekjes!!!! Geen roestbruin te zien

Beste Peggy, De producten die wij leveren worden geproduceerd in relatief kleine batches om de voorraad bij de fabrikant en kosten door de fabrikant zo beperkt mogelijk te houden. Door die verschillende batches is er nagenoeg altijd wel een kleurverschil tussen te batches. Vaak is dit minimaal zichtbaar maar het is helaas niet uitgesloten dat er duidelijkere verschillen ontstaan. Hoewel wij ons best doen de afbeeldingen zo goed mogelijk af te stemmen zullen de afbeeldingen op onze website (maar ook elders) helaas niet altijd identiek kunnen zijn aan het product. Dit is helaas niet te voorkomen. Daarnaast kunnen afbeeldingen ook nog eens afwijken door (automatische) helderheid / contrast instellingen en avondfilter (om vermoeidheid te voorkomen). Vooral de dynamische avondfilter zorgt voor meer rood en minder blauw wat een andere beleving geeft. Het gevolg van verschillende batches maar ook apparaat instellingen is kleurafwijking. De oorzaken hiervan kunnen opgeteld elkaar zelfs versterken. Om teleurstelling vooraf te voorkomen bieden wij als service gratis een knipstaal aan bij veel producten. U betaald gemiddeld 2 euro per knipstaal maar krijg deze automatisch terug wanneer u het overeenkomend product besteld. De hele kleine plekjes welke u benoemd als "oranje bruin" zijn meer een beige bruine tint. Deze kleur is ook goed zichtbaar op een knipstaal. Wij raden u aan om in het vervolg vooraf een knipstaal te bestellen of het product te komen bekijken in onze showroom. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Snelle levering en goede service!

Goede kwaliteit, makkelijk plakken, snelle verzending

Goede service en het plakken van de folie ging soepel.

Snelle en goede service

Snel geleverd, duidelijk website, vriendelijk en snel en oplossend klantcontact

Precies als verwacht

Mooi behang mooie kwaliteit levering precies als verwacht top

Ik ben zeer tevreden.

Fijne website en een top klantenservice. Inge heeft zo haar best gedaan om mijn bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Service en persoonlijke aandacht staat echt hoog in het vaandel. Heel veel dank.

Reageren snel op mail, levering zoals afgesproken.

Op zaterdagmiddag gemaild of het benodigde behang leverbaar was. De zelfde middag nog antwoord gekregen. Het behang was direct leverbaar. Via lokale behangzaak levertijd een van 3 weken. En 8 euro per rol duurder. Op zondagmiddag het behang bij Kleurmijninterieur besteld. De daarop volgende dindsdag de bestelde 4 rollen behang ontvangen. Kortom zeer tevreden.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Het behang is van mooie kwaliteit en de levering was snel. De website zelf vind ik wat lastig als je niet zeker bent wat je wilt, dan kost het veel tijd om door de verschillende soorten heen te gaan

Heel prettig en deskundig

Je vraag wordt deskundig beantwoord en we kregen een mooi kleuradvies.

De ervaring was goed, alleen jammer dat er pas in de avond geleverd werd. En een berichtje per mail pas in de middag. Jammer.

Beste Inez, Uw bestelling, welke u heeft geplaatst op een zondag, hebben wij direct de volgende dag verzonden. 1 Werkdag later heeft u het pakket ontvangen. Dit is dus ruim binnen de 2 - 4 werkdagen, wat wordt aangegeven bij het product. De levering is dus heel voorspoedig verlopen. Wij maken gebruik van pakketdienst DPD. Zij bezorgen en informeren de klant per e-mail over het bezorgmoment, middels track & trace info. Het moment van bezorging wordt bepaald door DPD en is wanneer het niet past online te wijzigen door de ontvanger. Wij hebben helaas geen controle over de bezorging of informatie verstrekking daarover. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Klantvriendelijke en inspirerend advies

Heel vriendelijke consulente die de tijd nam om te luisteren en advies te geven. Zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteit van het behang.

Fantastische service!

Snelle levering en fantastisch dat je ook wordt geattendeerd op andere producten die je nodig hebt om te behangen. Sommige kreeg je er gratis bij en die waren echt onmisbaar.

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Reviews