Product als omschreven

Mooi stevig behang.

Snelle en goeie bezorging

Overzichtelijk

Enorm groot aanbod van behang. Veel op voorraad. Denken heel fijn mee.

Zeer fijn geholpen in de winkel en daarna via de website besteld

Wij zijn in de winkel geweest, waar we superfijn geholpen werden. Alles werd letterlijk en figuurlijk uit de kast getrokken om te zoeken naar wat we precies wilden. Met een groot stuk behang gingen we richting huis omdat we het bij de rest wilde bekijken. Uiteindelijk hebben we via de website besteld wat we in de winkel gezien hebben (wonen te ver van de winkel om nog een keer langs te gaan) en ook dat ging prima en vlot!

Fantastisch behang en goede levering

Het behang is te gek. Goede kwaliteit en relatief weinig verlies ivm patroon. Het was mijn eerste keer behangen maar het resultaat is heel mooi. Levering ging ook sneller dan verwacht.

Geweldig wat een keus en goede hulp.

We werden goed geholpen... en heel veel keus in behang top winkel

Snel en kwaliteit

Behang wordt snel geleverd en is van top kwaliteit

Prima levering van prima product

Bestellen ging goed . Levering netjes en mijn kast ziet er weer goed uit

Topservice.

Lekker snel sntwoord op een vraag die ik per mail stelde en ik kreeg mijn behang supersnel geleverd.

Perfect.

Snel geleverd, en de plakgordijntjes staan heel mooi.

Snel en precies qua maat

Mooi statisch plakplastic. Keurig verpakt, op tijd en met de juiste afmetingen afgeleverd. Klaar om op te plakken.

Mooi behang, goede levering

Mooi behang…. Goede service.

Quick delivery for a fair price

Good service, quick delivery and the best price around.

Duidelijk en zeer goede kwaliteit en snelle levering

Behulpzaam, snelle reactie, maatwerk.

Hadden maatwerk nodig voor fotobehang, ontwerp was binnen een halve dag klaar. Snel en vakkundig verstuurd, kortom top!

Adviseur was heel enthousiast en ik heb goede tips gekregen

We hadden een heel leuk gesprek en ik kreeg allemaal nieuwe inzichten. Mooie basiskleuren voor ons interieur gevonden.

Correcte firma

Prima!

Ik heb vaker bij hen besteld, staaltjes en uiteindelijk behang. En ook wanneer het één keer niet een goede keus bleek te zijn, ben ik uitstekend geholpen met retour.

Top zaakk

Nog nooit moeilijkheden gehad uistekend ze geven suggesties over de verhoudingen van foto wanden wordt altijd correct antwoord gegeven op je vragen al met al beveel ik kleurmijninterieur zeker aan

Zeer tevreden met bestelling

Alles naar wens

goede kwaliteit behang

Mooi behang en volgens afspraak geleverd. Goed verpakt.

Mooi product, verzenden kon beter

Wij hebben een rol plakplastic gekocht. Hierover zijn we zeer tevreden. Bij de bestelling werd de levertijd vermeld (7werkdagen) en die klopte precies. Echter was het bijgeleverde mesje in de rol gestoken, waardoor de zijkant van de rol iets beschadigd was en het mesje de reis niet heeft overleefd. Dus misschien een volgende keer anders verpakken.

Topper!

Bianka heeft een mooi plan gemaakt voor ons kantoor, precies te sfeer die we hebben aangegeven!

Super Snelle levering

In één woord perfect. Aanrader

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Reviews