Uitstekende kwaliteit en service

Zoals voorgaande bestelling is deze bestelling uitstekend verlopen! Wij kopen of bestellen nooit ergens anders. Erg mooi, duurzaam en super service!

Snelle levering en mooie producten!

Het behang zit nog niet op de muur, maar op de rol ziet het er al veelbelovend uit. Verder vlotte levering en heel fijn dat je het aankoopbedrag van een behangstaal automatisch als korting krijgt wanneer je het behang daadwerkelijk bestelt. Goede service!

Alles zoals beloofd

Alles zoals beloofd. Twee rollen behang besteld. Kwam zelfs een dag eerder dan afgesproken. Uitstekend behang.

Top.

Snelle levering en het product is helemaal naar wens.

Geweldig en snelle levering

Snelle levering

Heldere voorwaarden, op tijd geleverd.

Super goed

Super goed. Nette behandeling, nette levering En zeer goede kwaliteit. Wij zijn super tevreden. Hen onze keuken er mee gedaan, erg mooi geworden.

Fijne en snelle service

Snelle levering en prettig mail contact.

Wat een snelle service!!

Op maandag Eiffingerbehang besteld, op dinsdag verzonden en op woensdagmorgen al in huis. En dan ook nog een 10% korting en lijm en verdere benodigheden gratis erbij. Top!!

Teleurstellend

Teveel rollen behang geadviseerd via de website, behangplaksel wat erbij zat was niet sterk genoeg voor het behang waardoor alles los liet

Beste Annemarie Dekkers, Het Eijffinger behang wat u heeft ontvangen is een standaard vliesbehang. Praktisch elk type behanglijm is hiervoor geschikt. De lijm die wij gratis erbij hebben geleverd is zelfs ook geschikt voor nog veel zwaardere behang types, dus zeker sterkt genoeg voor het behang wat u heeft ontvangen. Mocht behang toch loslaten kan dat de volgende oorzaken hebben: - De wand is niet behangklaar, d.w.z. niet (voldoende) voorbehandeld. - Behanglijm is veel te dun aangemaakt of te dun aangebracht. Wanneer men een rol minder nodig heeft dan de behangcalculator aangeeft dan is waarschijnlijk niet het aangegeven patroon aangehouden tijdens het aanbrengen of heeft men onbedoeld de plinthoogte meegerekend in de calculator welke soms net een verschil kan betekenen. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

top ervaring

mooie behang, veel keus

Een hele fijne zaak met veel keuze

Sommige spullen zoals behang, kun je niet alleen vanaf een scherm beoordelen. Daarom erg blij dat deze webshop een winkel heeft. Enige nadeel: de keuze is gigantisch! Maar fijn is dat je stalen mee kunt nemen, zodat je thuis goed kunt kijken of het past. Verder goed advies, zowel in de zaak als via mail. En goede prijzen voor de exclusieve merken. Ik ben erg blij met de aankoop en het resultaat.

Topservice

Aardige medewerkers, hulpvaardig en vriendelijk. Snelle levering

Op mail met een vraag werd snel en goed gereageerd. Levering sneller dan op de site vermeld. Folie van dcfix besteld voor op mijn aanrechtblad. Mooie kwaliteit en na wat proberen relatief makkelijk aan te brengen. Nu een week later plakt het nog steeds perfect. Kortom, niets op aan te merken dus top!

Prima produkt, beslist een aanrader

Veel keuze en snelle levering van goede produkten

Top website.

Snelle levering

Gekregen wat ik had besteld. Gratis behangset erbij. Top service

Snel geleverd

Goede ervaring en zou zeker daar nog een keer behang bestellen

Nieuwe keuken!

Makkelijk te plakken.. En goedkoop een nieuwe uitstraling van de meubels

Mooie raamdecoratie.

Snelle levering en kwalitatief goede en mooie raamdecoratie

Gewoon SUPER goed op alle denkbare vlakken!

Keurig verpakt geleverd en op tijd. Goede uitleg over toepassing. Gewoon SUPER!

Xzeer goede service ivm snelle levering

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Reviews