Top!!!

Mooi behang tientje per rol goedkoper als de rest +lijm jullie zijn geweldig!

Veel keus en goede foto’s op website

Via de website behang uitgezocht en besteld

Verkeerde lijm gegeven.

De bestelling verliep goed. Gratis behanglijm, schaar en mes erbij. Ik ging meteen enthousiast behangen. Heb hier veel ervaring mee. Het enthousiasme verdween snel toen het behang niet op de muur bleef zitten. Naar twee kennissen met een schildersbedrijf gebeld. Zij vertelden mij dat ik lijm voor vinyl behang moest kopen voor zo’n zware behangkwaliteit. Gebeld naar Kleurmijninterieur. Het antwoord daar was dat het te warm zou zijn om te behangen en dat de bijgeleverde behangplaksel goed zou zijn. Ons huis wordt gekoeld, zodat het echt niet te warm is. Een pot lijm voor vinylbehang gekocht en het behang blijft keurig op zijn plaats zitten. Wat een verkeerde bezuiniging van dit bedrijf. Hier kun je beter niet om advies vragen.

Beste Ton, De lijm die wij u hebben geleverd bij uw behang is een behanglijm voor Extra zwaar, Speciaal en Vliesbehang. Deze lijm is juist geschikt voor het vliesbehang wat u heeft ontvangen. Het enige verschil echter met de pot lijm voor vinylbehang, die u later elders heeft gekocht, is dat die lijm reeds kant en klaar is en niet moet worden aangelengd met water. Omdat u aangeeft dat het met de kant en klare lijm wel is gelukt maakt duidelijk dat u de lijm, die wij hebben geleverd, te dun heeft aangelengd. Een zwaardere kwaliteit behang heeft een dikke lijm / lijmlaag nodig om te blijven kleven. En juist met dit extreem droog/warm weer moet de lijm zeker extra dik zijn omdat het water in de aangebrachte lijm véél sneller verdampt en daardoor de lijm zijn kleefkracht verliest. Bij een reeds kant en klare lijm is dit ook wel van toepassing maar wel minder. De ideale temperatuur om te behang is 18 - 20 graden. Wanneer het echter veel warmer is raden wij af om te behangen, ongeacht de lijm die wordt gebruikt. Ook gaf u telefonisch aan dat u het behang heeft ingesmeerd met lijm terwijl bij een vliesbehang, welke u heeft aangekocht, juist de wanden moeten worden ingesmeerd. Door het insmeren van het behang wordt het behang namelijk onnodig extra zwaar. Op onze website staat onder elk behang specifiek de juiste instructie inclusief video hoe het beste betreffend product is aan te brengen. Het is onjuist dat wij (verkeerd) zouden hebben bezuinigd. Wij leveren al jaren diezelfde extra zware lijm gratis en inmiddels zijn hier heel veel klanten zeer tevreden mee. Indien betreffende lijm niet geschikt zou zijn dan zouden wij zelfs wekelijks al vele klachten ontvangen door vergelijkbare situaties. Echter is de waardering voor ons bedrijf is met gemiddeld een 9 juist vrij hoog. Wij hebben er alles aan gedaan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben u de juiste producten geleverd, passende informatie beschikbaar gesteld en u zelfs ondersteund met het afhandelen van uw uitzonderlijke wijze van betalen. Wij vinden het daarom zeer spijtig te vernemen dat u ons zo negatief heeft beoordeeld. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur.

Heel netjes en snel

Fijn bestellen en contact

Fijne service, snel geleverd en ruime keus

zie bovenstaande

Makkelijk te bestellen en snel geleverd!

Prima klantenservice en advies

Kleur bepalen op afstand blijft een gok. Vraag dus een kleurenstaal aan. Of laat je adviseren door de professionals.

Snelle, correcte levering van bestelling

Positieve ervaring: snelle en correcte levering van mijn bestelling. Prijs/ kwaliteitsverhouding ook prima!

Goede ervaring

Het behang voldeed aan mijn verwachting: afbeelding op de site komt behoorlijk overeen met de rollen in het echt. D.m.v. de maattabel ook precies voldoende rollen besteld. Mijn bestelling kwam na de eerste werkdag al binnen. Door Kleurmijninterieur word je goed per e-mail geïnformeerd. Maar er wordt ook aangegeven dat je een e-mail krijgt van DPD over de levering; die heb ik echter nooit gekregen.

helemaal top

mooi behang besteld, snel geleverd en ziet er perfect uit!

Snelle levering

snelle levering

Snel geleverd en ziet er goed uit

Zijn goed bereikbaar ook voor persoonlijke wensen

Ik had een persoonlijk verzoek en dit is op vriendelijke en nette wijze afgehandeld.

Goed geholpen, maar 2x meer dan 45 min moeten wachten voordat er een adviseur beschikbaar was (2x)

De adviseur helpt goed. Het is zo druk dat de wachttijd lang is, zelfs als je iets op moet halen. Ik woon niet dichtbij dus kom dan speciaal naar Kleur mijn interieur. Als ik een afspraak zou kunnen maken of vooraf inschatting van wachttijd zou kunnen zien zou dat fijn zijn. Een paar stoelen om op te kunnen zitten tijdens het wachten zou fijn zijn.

Beste Marieke, Dat het wat langer duurt komt doordat het sinds covid-19 juist veel drukker is dan voorheen. Dit in combinatie met de vakantie periode waardoor er vanwege afwezigheid een kleine onderbezetting is maakt dat er een langere wachttijd ontstaat, zeker op zaterdag. Het advies is om bij voorkeur vroeg op een doordeweekse dag onze showroom te bezoeken. Een afspraak inplannen is altijd mogelijk, echter niet in te vullen op een zaterdag. Wat betreft de stoelen. We hadden een grote tafel met stoelen bij de koffie automaat (tegenover onze balie) maar daar werd maar zelden gebruik van gemaakt, daarom zijn er diverse zit hoekjes verdeelt over de showroom. Echter omdat de drukkere periode langer aanhoud dan verwacht zullen we hier zeker opnieuw naar kijken. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Snelle verzending

Handig een staaltje te bestellen maar het formaat is veel te klein, waardoor sommige patronen niet te zien zijn.

Beste C.W. Dorst, Een knipstaal is puur om het materiaal en de kleur beter te kunnen beoordelen. Dit wordt ook duidelijk aangegeven op onze website. Patronen zijn meestal veel groter dan een knipstaal, tot wel 130 cm en soms zelf nog groter. Een knipstaal zou dan de meeste gevallen niet meer als briefpost maar als pakket moeten worden verzonden. Dit zou onze knipstalen-service niet meer rendabel maken. Ook staat een grotere knipstaal niet in verhouding wanneer men, zoals u, in totaal slechts 120 cm afneemt. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Ik had beuken kleurig zelf klevende folie besteld en kreeg eerst een staal toegestuurd voor kleurbepaling. Daarna werd de folie keurig in een koker naar mij verzonden en die liet zich prima verwerken op hout, ben hier dan ook nog steeds zeer content mee.

Fantastisch

Heel erg mooi behang en heel compleet geleverd, in één woord super!

Keurig gemaakt, alles naar wens.

Alles kant en klaar geleverd precies zoals gewenst.

Super tevreden

folie gekocht voor onze keuken supertevreden over het resultaat is geweldig. Op facebook geplaatst bij woontips en bijna 1000 reacties gekregen. Ook mensen die vragen vanwaar deze kwam en heb jullie site met veel plezier gegeven.

Klasse

Super service en een erg mooi behang besteld

...

....

Snelle levering maar matige klantenservice

In principe hele goede, snelle levering. Bij de bestelling krijg je er ook plaksel en materialen bij, wat wij erg op prijs stelden. Wij hielden bij onze bestelling echter twee rollen behang over à 50,- de stuk. Wij hebben bij het bestellen van het behang de rekentool op de site gebruikt, die ons dus het aantal te bestellen rollen aan gaf. Toen ik een mailtje stuurde naar de klantenservice van KMI of ze uit coulance toch de twee ongeopende rollen toch retour konden nemen (zij verkopen dat toch makkelijker weer dan dat wij dat kunnen via Marktplaats o.id.) kreeg ik een mailtje met daarin een zin/opmerking die mij het gevoel gaf 'dat ik maar het juiste aantal rollen had moeten berekenen en bestellen' - wat ik nota bene wél heb gedaan via hun site. Dat gaf het geheel toch een nare nasmaak. Als ik overgebleven rollen niet retour kan sturen (iets wat bij Gamma/Karwei/Praxis wel gewoon kan) denk ik niet dat ik hier ooit nog bestel..

Beste Layze, U vraagt aan ons of wij uit coulance 2 van de 6 behangrollen willen terugnemen die wij op uw verzoek speciaal voor u hebben besteld. - Wij hebben u aangegeven dat in basis de termijn voor retourneren al lang verstreken. - Ook al geeft onze behangcalculator slechts een indicatie dan nog lijkt het ons heel onwaarschijnlijk dat onze behangcalculator foutief 6 rollen berekend, terwijl u er maar 4 nodig zou hebben. Dit verschil kan volgens ons alleen ontstaan wanneer niet exact de juiste benodigde afmeting is ingegeven, of het aangegeven patroon niet is aangehouden bij het aanbrengen of ramen/deuren ook zijn opgegeven binnen de ingegeven maten. - Het argument dat Gamma/Karwei/Praxis wel bestelde producten terugnemen, zelfs nadat de algemene termijn van retourneren al lang is verstreken, is niet van toepassing maar lijkt ons verre van aannemelijk. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Prima winkel goede ervaring .

Ik had met spoel speciaal behang nodig . En dat heeft Kleurmijninterieur prima opgelost en snel geleverd midden in de corona crisis.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Veel keuze behang, in diverse stijlen

fantastisch materiaal

gemakkelijk te verwerken.

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Reviews