Erg goed

Doen wat ze beloven, staaltjes ontvangen en goede kwaliteit behang. Top

Prima assortiment en site, kwaliteit verzending matig.

Stalen leveren vraagt het nodige geduld. Daadwerkelijke bestelling verloopt voorspoedig. Site en assortiment prima voor elkaar. Grote bestelling gedaan, de dozen waarin het verzonden wordt uitermate beroerd. De transporteur gaf aan dat dit vaak niet oké was. Dozen vielen zowat uit elkaar. Een wonder dat alles desondanks heel was. Samenvattend: Alles oké behalve een belangrijk onderdeel bij verzending.

Beste Justus, Bij ons vertrekken alle goederen in stevige goed verpakte dozen, juist om problemen te voorkomen. De vervoerder zal ook geen slecht verpakte goederen aannemen omdat de vervoerder aansprakelijk wordt gesteld mochten goederen beschadigd arriveren bij de klant. Toch komt het helaas wel eens voor dat een vervoerder te lomp omgaat met pakketten door bv te zware pakketten bovenop andere te smijten waardoor 'onze' pakketten gehavend arriveren bij de klant. Mocht een product bij aankomst beschadigd zijn dan is ons advies om de zending te weigeren. Wij zullen dan uiteraard zorgen voor een nieuwe zending en de schade claimen bij de vervoerder. Fijn te vernemen dat alle producten in goede staat zijn ontvangen. Bedankt voor uw waardering. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Zeer snelle levering, goede service

De klantenservice heeft mij geholpen bij het berekenen van het benodigde aantal rollen. Vooraf had ik een kleurstaal ontvangen en ik ben blij met het resultaat

Ik heb 2 verschillende rollen behang ontvangen

Hetzelfde artikelnummer en 2 verschillende rollen met een andere structuur behang ontvangen,

Beste Florien Snijders, Volgens ons systeem heeft u, gezien de order waarop u reageert, maar 1 rol behang besteld. Wanneer wij dieper in ons systeem kijken zien wij dat u eerder ook dit behang heeft besteld. Echter heeft u bij uw 2de bestelling niet aangegeven dat het een nabestelling betreft en u heeft ook geen gewenst batchnummer aangegeven. Wij geven op onze website op meerdere plaatsen aan, ook bij het product zelf, dat bij het plaatsen van een nabestelling het belangrijk is dat een batchnummer word aangegeven om eventuele verschillen te voorkomen. Elke batch kan namelijk in vele opzichten afwijken van de voorgaande batch. Dit geldt voor al het behang, wereldwijd. Wij hebben u voorgesteld dat u betreffende rol zou kunnen ruilen echter hebben wij daar nog geen reactie op ontvangen. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Keurig en snel ontvangen!

Behangboeken besteld en keurig en snel ontvangen!

zeer goed

Een zeer goede services en goede kwaliteit van het geleverde product. Het geeft mij in ieder geval de motivatie om binnenkort weer een product te bestellen.

Hele mooie behang!

Hele mooie behang

Correcte service, stipte levering

Mooi behang, goed verzorgd pakket met alle benodigdheden erbij in!

Erg tevreden

Service met een glimlach, snel netjes en correct geholpen na een verkeerd geleverd product. Doen we ze beloven! Vriendelijk personeel

Snelle complete levering , handig dat de lijk er gelijk bij geleverd wordt en is ruim voldoende

Knipstaal en rollen behang snel geleverd.

Aanvankelijk wat huiverig door negatieve recensies, maar zelf alleen maar erg tevreden met snelheid van verwerking order en de mooie spullen die ik heb ontvangen.

Prachtig behang

Mooi , stevig behang

Zeer mooi behang, goede kwaliteit

Zeer mooi behang, goede kwaliteit Makkelijk besteld

Zeer tevreden over Kwaliteit behang

Snelle reactie per mail op mijn vragen. Veel dank.

Teveel geleverd en retour gezonden

Levering behang was netjes op tijd. Maar bij openen doos trof ik twee rollen extra behang aan. Na contact heb ik dit uiteraard retour gezonden. Reactie was dat ze ‘netjes de verzendkosten zouden vergoeden’...... Nu lijkt me dat het minste. Ik moet de rollen herverpakken en naar een postkantoor brengen. Dat kost me tijd en uiteraard geld. En dan is de enige reactie dat ik de verzendkosten netjes vergoed zal krijgen? Best bijzonder. De rollen hadden een waarde van €324, en ik moet niet alleen mijn geld maar ook mijn tijd besteden. Ik vind het niet meer dan normaal dat iets wat niet van mij is, teruggaat naar de eigenaar. Ik vind de reactie echter wel erg summier.

Beste Amber, Nogmaals bedankt voor het terugsturen van de 2 rollen. Zoals vooraf aangegeven worden verzendkosten netjes vergoed. Aangezien de actie voor het terugsturen van elk pakket vergelijkbaar is zullen wij geen onderscheid maken wat betreft de inhoud. Met vriendelijke groet, kleurmijninterieur

Kleurstaal wijkt erg af

De staal die ik opgestuurd heb gekregen van kralengordijn wijkt totaal af van het werkelijke product, maar dat mag volgens Kleur mijn Interieur. Echter de service is dan dat je een ander product moet uitkiezen. Het vertrouwen is nu weg. Ik wil mijn geld terug, maar dat mag zogenaamd niet omdat het maatwerk is. Dit terwijl het product nog volledig in elkaar gezet moet worden. Er is helemaal geen sprake van maatwerk.

Beste Nicole van der Ploeg, U heeft een kralengordijn besteld waarbij u zelf de gewenste breedte en hoogte mocht ingeven. Daarbij heeft u aangegeven of de montage in of op het kozijn is, i.v.m. het type ophangrail. Vervolgens is voor u de gewenste ophangrail op maat gemaakt en geleverd met daarbij het aantal kralen en haakjes afgestemd op de door u ingegeven afmeting. We vinden het dan ook heel opmerkelijk dat u weerlegd dat uw product maatwerk betreft. Wat betreft de gordijnen met houtlook kralen is het inderdaad zo dat betreffende kralengordijnen onderling een klein verschil kunnen hebben qua kleurnuance. Dit is vergelijkbaar met echt hout waarbij er binnen een bepaalde soort ook een klein verschil kan zijn. De kleurnuance is binnen de marge maar om u toch tegemoet te komen hadden wij u uit coulance aangeboden dat u het maatwerk product mag ruilen. Echter gezien uw zeer negatieve reactie welke ook nog eens suggestief onjuist is hebben wij besloten om ons aanbod te laten vervallen. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur.

Snelle levering van een mooi product

Supersnel mijn bestelling binnen. hoogwaardige kwaliteit en met duidelijke gebruiksaanwijzingen. Super tevreden

Na beschadigde levering, direct snel en juist gehandeld

Snelle levering gratis producten erbij top

Snelle levering gratis producten erbij top

Snel en keurig afgeleverd

Supergezellig keus

Er is heel veel keus, Goed advies door de medewerksters

Alles super.

Snel geleverd.

Prima levering

Bestellen, afrekenen, bezorgen ging makkelijk en snel. Het beplakken van de ramen was een ander verhaal. De ramen waren 120x55, het was een klusje om met z'n tweeën te doen. Het viel niet mee om het strak en recht er op te krijgen. Tip: zorg dat je de tijd hebt, en dat je er goed bij kunt. Een assistent die je helpt maakt het makkelijker. Succes!

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Reviews