Prima alleen eerder reageren

Tussen bestelling en verzenden vind ik persoonlijk te lang duren. Nu ik voor de 2e keer bestel weet ik t maar de eerste keer vroeg ik me af gaat t goed komen. Verder prima!

Het behang was NOG mooier als verwacht.

Het behang is mooi en kwalitatief gezien super.!

Top geregeld!

Top geregeld en snel Dank

Snelle levering

Twee meter folie voor ramen besteld en betaald. Ik kreeg zelfs extra!

Niets op aan te merken.

Behang was tijdelijk niet voorradig bij fabrikant. Er werd keurig gevraagd wat wij wilden. Wij hadden de tijd dus het behang is na twee weken alsnog geleverd.

Mooie folie

De kleur komt redelijk overeen met mijn keukenkastjes

Goeie ervaring met Kleurmijninterieur

Goeie service in de winkel en snelle reactie op de mail

Perfecte plakfolie

Ik had al een rol gekocht van deze folie, maar kwam tekort. Nog een 7 meter bijgekocht. Prima materiaal voor een prima prijs en eenmaal geplakt bijna niet van echt hout te onderscheiden. Ik ben er blij mee.

Geweldig geholpen

De eerste bestelling was beschadigd er werd niet moeilijk over gedaan.Na een paar dagen werd het folie weer opgestuurd en alles werd opgelost.

Goed product

Product bevalt zeer goed, goede kwaliteit

Tevreden

De geleverde artikelen waren precies zoals beschreven en de plakfolie was heel makkelijk op te plakken. De levering was ook sneller dan verwacht. Ik ben tevreden.

Snelle levering!

Telefonisch erg vriendelijk te woord gestaan. Behang werd meteen de volgende dag geleverd. Helemaal blij!!

Veel keuze, goede service, snelle levering

Ze hadden precies het product dat ik zocht. En het werd snel geleverd.

Snel en goed geregeld

O

leuk dat het kan zo'n stalenboek bestellen

Ik ben heel blij met de geleverde producten , doch, is er iets wat ik niet echt fijn vond , uit 1 stalenboek waren netjes wat stalen uitgeknipt , 8 van de 23 waren verdwenen , jammer :-( Voor de rest ben ik er heel blij mee . Vriendelijke groet Marjanne.

Gewoon goed

Niet alleen maar leveren maar bij vragen ook een snel reagerende klantenservice. Top!

Snelle levering grote keuze

competitieve prijs Voor wat je krijgt. Je kunt knipstalen bestellen, die soms lang duren voor ze er zijn, maar de behangrollen worden snel geleverd.

Aardig en snel

Op zoek naar bepaald behang wat nergens meer leverbaar was, was bij deze zaak nog beschikbaar. Ze waren aan de telefoon erg behulpzaam! Snel geleverd ook.

goed bedrijf

al meedere keren behang bij kleurmijninterieur gekocht ruime keuze en snelle levering.

Snelle levering goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering

De folie is van betere kwaliteit dan die je bij de bouwmarkt oid koopt. Ook breder. Voor mij was het wel lastig om op de website de breedte van 90cm te vinden. Pas als jede kleur hebt gekozen zie je dat er ook andere breedtes te bestellen zijn. Dat is jammer want ik was daardoor op andre sites gaan zoeken.

Beste Astrid, Wij raden u aan in het vervolg gebruik te maken van onze Keuzehulp. Dat maakt het vinden een stuk makkelijker. Folie > Keuzehulp > 90 cm > Toon resultaat. Met vriendelijk groet, kleurmijninterieur

Super leuk bedrijf

Heel fijn geholpen, hele aardige medewerkers

Blij met mijn product

Prima advies

Geven passende en creatieve adviezen, goed afgestemd op de wensen van de koper en goede service.

Professioneel

Alles verloopt prima, goede informatie uitwisseling. Corona perikelen goed opgelost.

Over Kleurmijninterieur

Bezoek de grootste woonbeleving behang & raamdecoratie in de Benelux. Onze stylisten helpen u graag vrijblijvend. In onze grote showroom is het vrij gemakkelijk om afstand tot elkaar te bewaren, zelfs op relatief drukkere momenten. Wij zijn geopend tijdens onze regulieren openingstijden, maar tijdelijk op zondag gesloten.

Kiyoh Reviews