super

snelle reactie. goede prijs kwaliteit.

Good

Good

Goede aanpak van de aanvraag en verwerking hiervan.

Lekker direct, geen rompslomp vragen en heen addertjes onder het gras, prima.

Inderdaad snel, professioneel en least but not last: de goedkoopste

Snelle respons, hadden ook nog eens waar ik me een slag in de ronde naar zocht. Binnen een paar dagen geregeld. Al mijn polissen ondergebracht van naar nu bleek een veel te hoog geprijsde verzekeraar. En een appje waar alle documenten en polisvoorwaarden makkelijk raadpleegbaar zijn,

Hartelijk bedankt voor de uitgebreide positieve beoordeling! Hartelijke groeten, Ivar

Nooit problemen

Bedankt voor de genomen moeite! Juist in deze rare tijd. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snelle service, complimenten!

Had zoals ze beloven een hele snelle service voor mijn eendagskenteken verzekering. Goed aan te raden, niks van te zeggen..

Bedankt voor de genomen moeite en natuurlijk voor de zeer positieve beoordeling! Hartelijke groet, Ivar

Makkelijk en snel

Schade aan auto, binnen 2weken was alles geregeld en stond het geld op mijn rekening.

Eendagskenteken. Lekker vlot geregeld, en de goedkoopste.

Onduidelijk maar wel snel geregeld

Ik heb betaald Euro, 34,95 en op de factuur staat Euro 21,59 ???? Eendagskenteken, klantnummer 3613981, fact.nr. 59750818. Met vriendelijke groet EPM Tax

Geachte relatie, Bedankt voor uw beoordeling, ook al is die niet heel positief. De premie op de polis is exclusief onze verdiensten. De specificatie van het totale bedrag ad. €34,95 heeft u kunnen zien op zowel de betaalpagina (https://www.sluitsnel.nl/aanvraagbevestiging-en-betaalverzoek/) als op uw factuur. Als u nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd even bellen of e-mailen. Hartelijke groeten, Ivar Sluitsnel.nl Verzekeringen

heel goed

nettjes en snel afgewerkt

Bedankt voor de genomen moeite! Hartelijke groeten, Ivar Sluitsnel.nl Verzekeringen

Netjes en snel geholpen

Tot nu toe goed

Super Service en Snel geholpen

Informatie goed Service top En prijs top

Snel geholpen

Na aanvraag binnen paar uurtjes geregeld

Top geregeld

Top geregeld

Snelle afhandeling

Snel een eendagsverzekering voor een auto aangevraagd. Makkelijk digitaal formulier en snelle verwerking. Zeer tevreden dus

Snel en makkelijk

Prima aanbod. Een eendagsverzekering is snel en eenvoudig online af te sluiten en de verwerking verloopt zeer snel.

Snelle dienstverlening met top kwaliteit!

Meedenkend en snel handelen.

Duidelijk, snel, vooedelige verzekering gevonden

uitstekend

snelle en prettige communicatie bij afhandeling schade (diefstal scooter)

Hartelijk bedankt en goed te lezen dat het vlot is geregeld allemaal. Prettig weekend!

helemaal super

Was zo geregeld invullen betalen e binnen een uur de verzekering

Makkelijk online, voordelig en snel geregeld

Makkelijk online, voordelig en snel geregeld

Doet wat er staat

Met paar klikken een verzekering voor een dag, bij overzetten Belgische auto naar NL. Geen gedoe

Snel, simpel en correcte afhandeling.

Snel geregeld en snel akkoord.

Mijn enige puntje is dat het iets goedkoper mag. 25/30 euro zou beter zijn. Verder perfect.

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! De maatschappij rekent al € 21,59 voor de polis. Wij hebben daarom helaas geen mogelijkheden de verzekering voordeliger aan te bieden. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Kiyoh Reviews