uitstekend

De prijs is voor een verzekering is gunstig hier

Snel en behulpzaam

Na de aanvraag, kreeg ik heel snel de verzekeringspapieren. Vragen die ik nog had, werden dezelfde dag beantwoord. Prima ervaring.

Snel afgesloten, prima !

Lage prijs en snel afgesloten !

Snel en correct afgehandeld

Goed, snelle service en prettig contact.

snel geregeld

na aanvraag offerte binnen 1,5 uur alles goed geregeld.

Heel goed, snel helder enz

Goed helder efficiënt gesprek. Aanpassingen in een mum van tijd gebeurd!

goed en snel

goed en snel

Goed, alleen verzekeringskaart,voorheen productwijzer ontbrak

Prima en snel geregeld via internet. Als ze de verzekeringkaart (voorheen productwijzer)ook op de website zetten dan is het helemaal geod

Beste Sandra, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. De verzekeringskaart staat al op onze product pagina's, onder "voorwaarden & documenten". Ik zal u het overzicht ook nog even e-mailen. Fijne feestdagen! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snelle reactie

Nadat ik een afwijzing had gekregen op een verzekering aanvraag, hebben kort contact gehad en kort daarna is toch de aanvraag nog correct verwerkt. Dus snel en goed actie ondernomen.

Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat we het hebben kunnen oplossen. Fijne feestdagen! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Eenvoudig en snel af te sluiten. Vlotte reactie per mail.

Tot nu toe zoals verwacht. voor een schappelijke prijs een goede verzekering.

Aanvraag verliep vlot.

Het aanvragen ging goed en reactie tijd was ook snel. Papieren voor verzekering waren binnen uur binnen. Geen ervaring met afhandeling van schade want die had ik niet.

Gemakkelijk en snel geregeld.

Snel geregeld, jammer dat er maar keuze was uit 2 verzekeringsmaatschappijen

Alles snel geregeld

Even naar deze maatschappij bellen en binnen no-time goede, duidelijke prijsopgave. Nog een paar vraagejes stellen: alles gaat snel en correct. Polis getekend: hoe snel werkt Sluitsnel!!

Het zit al in de naam, snel afsluiten en duidelijk en overzichtelijk!

Binnen een aantal uur geregeld en notabene in het weekend!

Bedankt voor de mooie beoordeling! We doen ons best :) Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Is op dit moment zeer goed.

ik denk dat jullie goed bij mijn verzekering pas die ik heb afgesloten . verder denk ik dat het wel goed zit dank zij mijn over buren heb ik een verzekering bij jullie afgesloten.

Beste Frans, Bedankt voor de mooie beoordeling en natuurlijk erg leuk om te vernemen dat u bent doorverwezen door uw buren. Dat is uiteindelijk de beste reclame! Prettig weekend. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

super snel een verzekering voor 1 dag!

snelle service duidelijk erg makkelijk af te sluiten geen gedoe

Prima geregeld

Het is duidelijk aan gegeven

Heel goed

Snel en makkelijk geregeld

Goede service en snel geregeld !!

Goede en snelle service! Ik Had een verzekering voor een eendagskenteken voor een geïmporteerde motor afgesloten, ging vlot en goed! Aanrader

Prima en snel

Snel geregeld en duidelijk.

Hartelijk bedankt voor de genomen moeite en de mooie beoordeling!

Wat ik wilde en inderdaad lekker snel!

Gewoon positief. Niks meer niks minder.

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!

Zeer gemakkelijk en snel verzekering voor ééndagskenteken afgesloten.

Goede prijs (zelfde of minder als bij andere verzekeringsmaatschappijen)

Klasse bedrijf!

Vlotte afhandeling en ze doen wat ze zeggen! Aan te bevelen organisatie!

Eendagskentekenverzekering snel geregeld

In de ochtend vroeg aangevraagd en 1,5 uur later ontvangen per mail. Erg snel, bedankt.

Super snel en makkelijk geregeld

Heldere website. Super snel en makkelijk geregeld.

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Kiyoh Reviews