Vriendelijke, snelle, zorgvuldige dienstverlening!

Snelle en adequate reactie. Foutje in offerte ( van verzekeraar) meteen rechtgezet, ook fijn dat de verzekering telefonisch doorgenomen en afgesloten kon worden. Daarna meteen per mail bevestigd door Yvonne.

snelle en makke;lijke oplossing voor een dag verzekeren

website mag iets voor verbetering vatbaar maar is voor de rest funcioneel . SuperSnel antwoord gehad ,niks mis mee ga zodra me auto is ingevoerd kijken wat voor aanbiedingen ze hebben. voor de rest betrouwbare verzekering.

Snel en foutloos

Super snel contact en reacties en heel snel geregeld allemaal

Een uitkomst voor eendagskenteken.

Heel snel en zonder overbodige toestanden af te sluiten tegen een alleszins redelijk tarief

Wel snel geregeld , toch wel prijzig!

Wel snel geregeld , toch wel prijzig

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn de goedkoopste van Nederland en kunnen het (helaas) echt niet voor minder doen. Vergeleken met een standaard autoverzekering is deze polis inderdaad vrij prijzig. Prettige zondag! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Duidelijk en zeer vriendelijk

Snel geregeld en vriendelijke

Top service

Makkelijk telefonisch bereikbaar en de jongeman heeft mij goed geholpen. Via internet heel makkelijk af te sluiten. Zeker een aanrader.

Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! Prettige zondag. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Aan de prijs maar zeer snel!

Voor 1 dag 35 euro is wel geld maar sluitsnel regeld het wel snel en goed!

Goed geregeld en op wijzigingen prima ingesprongen

Snel

Snelle service en een goede aanbieding

Super snelle offerte gekregen en goed gereageerd p mijn vragen. Super service

Super snel geregeld

Zeer snel geregeld, alles perfect gegaan.

Snel en goed geregeld, makkelijk in te vullen!

Snel in te vullen formulier on lijn. Snelle reactie en goed communicatie. Direct verzekerd.

Snel en goed

Goed geholpen, snelle reactie op vragen, vriendelijk. Aanrader.

Snel, eenvoudig, duidelijk, en behulpzaam

Eenvoudig, snel en makkelijk om een verzekering af te sluiten, Goede service, en klantendienst staat je vriendelijk te woord,

gevraagd of schadevrije jaren van de ene polis naar de andere kunnen

Was binen vijf minuten gepiept

Snel en het ziet er betrouwbaar uit als je een verzekering wilt afsluiten

Snel en het ziet er betrouwbaar uit als je een verzekering wilt afsluiten

Prima geholpen,snelle service

Snel geregeld!

Doen wat ze adverteren.

Goed en snel

Prima geholpen en ze reageren snel

snel en vakkundig

zelfs in het weekend ontving ik een scherpe offerte. Prima afgehandeld.

Precies goed in dit geval voor de import van een motor op een 1 dag kenteken.

Zie boven

Prima en snel geregeld

Prima snel geregeld

weet ik nog niet ben pas bij jullie

tot nu toe goed

Zeer snel en accuraat

Verzekering van ons chalet was zo geregeld. Zeer snelle opvolging van Sluitsnel.nl. Ze doen hun naam echt eer aan.

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Kiyoh Reviews