easy, duidelijk en snel

door independer geadviseerd om snel een eendagsverzekering te kopen.

zie onderstaand

Ik heb eigenlijk nog nooit een relatie met deze verzekering gehad , dus vind ik beoordelen moeilijk . Qua prijs stelling vind ik het oke ! Meer kan ik er op dit ogenblik niet van zeggen.

snelle afhandeling van eendags verzekering

snelle afhandeling van eendags verzekering

Snel afgesloten, wijziging direct geregeld

Afsluiten was een fluitje van een cent, maar ook toen ik mijn verzekering voor een andere dag en op een ander dagkenteken wilde zetten werd dit zonder enige moeite direct omgezet. Binnen 5 minuten alle polisvoorwaarden veranderd. Top service.

Snel en goed

Vlot gereageerd Passend Rekening houdend met de plaatselijke situatie . Betaling na 30 dagen bij jaarpremie

super

zeer snelle reactie . prijs prima .

Voldeed aan mijn verwachtingen

Zie boven

Snel en bondig

Voor mijn vakantie huis in Frankrijk heb ik snel en ter zake kundige offerte gehad met goede uitleg. Ingangs datum op korte termijn geen probleem en betaling ( jaarpremie) na 30 dagen. Klasse en heel helder !

Top en snel geregeld

Geen klagen. Helemaal naar wens.

Goed en snel

Simpel , goed en snel, alles online zonder problemen

Klantvriendelijk, duidelijk en vlot.

Ik heb mijn autoverzekering dankzij goede begeleiding vlot geregeld.

Snel en simpel.

Snel en zonder problemen een eendagsverzekering

snel / goedkoop / makkelijk

toppertje

Snel en accuraat

Fijne maatschappij

Vlug vlot en voordelig

Snel en toegankelijk

Binnenkort tijd had ik een bevestiging van mijn verzoek. Een eenvoudige vragenlijst op het web en geen zesentwintig keer heen en weer gebel if geschrijf.

Heel snel geholpen. Geen dagen wachten op reactie

Snelle reactie ontvangen. Ik zou een ieder kunnen aanraden om bij jullie de verzekeringen af te sluiten.

Ideaal

Zeer vlot geregeld, makkelijk en goedkoop!

Gebruiks vriendelijk

Helaas de dag voor de keuring een defect waardoor keuring niet door ging. De verzekering kunnen annuleren, binnen een aantal minuten bevestiging binnen en geld word geretourneerd.

Zeer snel en scherpe offertes

Op zoek naar een verzekering en wil je graag snel en overzichtelijk een aantal aanbiedingen in de mailbox? Je bent Sluitsnel.nl naar mijn mening Echt aan het goede adres. Zelfs bij een nieuwe aanvraag in het weekend kwamen er nog herziene offertes binnen en de verder afwikkeling verliep heel soepel.

Uitstekende communicatie. Daardoor snel geregeld

Uitstekend geregeld. ASR reageert snel, helder en correct.

snel, helder en vriendelijk

doet hun naam eer aan denkt met mij als klant mee snelle reacties en offerte aanpassing snelle levering van de definitieve polis

Goed, snel en gemakkelijk

Snel en simpel een goede verzekering voor mijn nieuwe scooter kunnen afsluiten, zonder gezeur. Top!

Goed zo als het hoort.

Was al even opzoek naar een nieuwe opstal verzekering voor een recreatiewoning. Via independer weinig resultaat of ik moest bellen. Met sluitsnel verzekeringen had ik geen ervaring en verwachte er eigenlijk niet veel van. Maar een dag erna al bericht en behoorlijk goedkoper dan mn oude verzekering die van 17€ even een verhoging doorvoerde naar 43€ . Nu een verzekering van zo.n 11€ p/mnd.

Heel snelle reactie

Tevreden met de snelheid en de aangeboden verzekering

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Kiyoh Reviews