Makkelijk en snel

Eerste keerbdar ik er wat besteld heb en dat is me prima bevallen.

Ondanks contact vooraf is toch het verkeerde artikel geleverd

In de webshop waren dakdragers "A6 Limo" te koop. Ik heb een Audi A6 Avant (bouwjaar 2011). Maar bij het invullen van mijn kenteken kreeg ik het antwoord dat de dakdrager voor mijn auto geschikt waren. Voor alle zekerheid heb ik dit ook nog voorgelegd aan de helpdesk maar de betreffende medewerker verzekerde mij dat ze ook geschikt waren voor mijn A6 Avant. Na de verkeerde aflevering bleek vervolgens dat de goede dakdragers niet leverbaar waren, ook niet vanuit Kassel.

Goeie website snelle levering

In de overzichtelijke online shop is ontzettend veel te vinden

De webshop van Audi is erg overzichtelijk. Ik heb gevonden wat ik zocht.

Top service en kwaliteit echt audi

Vrijdag besteld en zaterdag al in huis dat kan alleen maar op mijn waardering en top kwaliteit rekenen toppie voor audi shop groetjes Rene

Erg goed

Snelle en correcte levering

Positief

Zeer goed vandaag bestellen morgen in huis

Uitstekend in 1 woord!

Snelle levering en goede service.

Snelle levering

Het product werd snel bezorgd. De bestelling voldeed aan alle verwachtingen....toppie

Tevreden

Het is gegaan zoals ik verwacht had

ok

snel en veilig

Duidelijk en correct

Mooi assortiment en vlotte verwerking.

Zeer goede ervaringen

Wordt zeer snel en correct geleverd

Slechte service en totaal niet meedenken

Langwachten op mijn bestelling met veel verschillende mensen mailcontact gehad maar een oplossing blijf lang weg. Te samen met de retournering van mijn geld. Jammer.

niet gunstig

Ik bestelde sneeuwkettingen met opgave van kenteken (2TNF64), waarbij uw systeem aangaf welke kettingen ik dan nodig had. Die bestelde ik en u stuurde ze op. Maar nu blijkt het een verkeerde maat te zijn nl. R17, terwijl de bandenmaat R 19 is. U gaf maar één mogelijkheid aan dus ik had geen reden dit te controleren. NU is de tijd tekort voor een nieuwe bestelling. Ik stuur de bestelling terug.

snelle levering

aankoopbedrag aan de hoge kant

prettig

Even zoeken naar de juiste plek waar ik het pakket moest afhalen, maar daarna prime geholpen

Negatief

Ondanks telefonische navraag paste product niet bij de etron

Voldoet aan de verwachting, goed verpakt en snel geleverd

Waardeloze service

Ik bestel een set dakdragers bij de Audi webshop, deze komen redelijk op tijd binnen. Maar helaas beschadigd. Ik neem contact op met audi en kan de defecte dakdragers terug sturen, ik had deze liever omgeruild bij de dealer. Wordt ik na een paar dagen gebeld door een medewerker van Audi, de defecte dakdragers waren in goede orde ontvangen ik kon kiezen, nieuwe aanschaffen bij de dealer want die zijn daar op voorraad en dan krijg ik mijn geld terug of de nieuwe laten opsturen. Ik begreep deze manier van zaken doen niet. Ik heb dakdragers gekocht en betaald en verwacht gewoon dat deze netjes worden afgeleverd. Wat is dat voor een vreemd voorstel dan, dat ik nieuwe kan kopen bij de dealer en dat mijn geld voor de dakdragers wordt terug gestort. Als ik zo zaken doe dan lopen mijn klanten weg Audi kan zich dit blijkbaar veroorloven. Ik ben blij met de auto, maar de service is staat niet gelijk aan de kwaliteit van de geleverde auto's. Ik ben meer dan ontevreden, en zal voortaan geen accessoires meer bij Audi zelf bestellen.

Zoeken, bestellen en afleveren verlopen prima; de prijzen zijn die van een monopolist

Zie boven

Slecht

Artikel besteld, verkeerde artikel ontvangen. Vervolgens gebeld en retour gestuurd. Online nogmaals het juiste artikel besteld, staat op de bevestiging wederom het verkeerde artikel. Collega was aanwezig bij de bestelling en constateerde het ook. Eerste order was dus ook goed gegaan, maar de webshop gaat niet goed. Klantenservice webshop gebeld, konden order niet vinden!?! Maar begreep het ook niet. Gingen het uitzoeken en zou binnen uur terugbellen. Dat moet nog gebeuren. Resultaat vandaag waarschijnlijk weer het verkeerde binnen, kan dus weer terug.

goede snelle service

alles naar verwachting en zeer snel thuis

Super mooi, strak, veilig en kwalitatief top.

Nette en handige site. Klasse spullen. Jammer dat je als nieuwe Audi rijder bijvoorbeeld niet het eerste jaar 25 # korting krijgt op alles wat je besteld. Dakdragers helaas niet leverbaar. Jammer zo in de winter. Maar kan gebeuren.

Product niet geleverd (vooralsnog) en geen tussentijdse statusupdates over levering

Zeer slechte ervaring, nu al voor de tweede keer. Op zich gaat het plaatsen van een bestelling vrij voorspoedig en toen ik zag dat de bestelling ook nog op dezelfde dag geleverd kon worden heb ik daarvoor gekozen. Echter,... Op donderdag, de dag dat geleverd zou worden, ‘s avonds tot half 11 gewacht, maar is niets geleverd. Op vrijdag gebeld met klantenservice en gevraagd om een track&trace code. Deze is gestuurd, maar na op de link te klikken werd de code niet herkend. Op basis van mijn postcode kwam een andere track&trace code in beeld en de melding dat de bestelling dezelfde avond geleverd zou worden tussen 17:00 en 22:00u. Om 22:10 zag ik een melding op de site dat de chauffeur vertraging had en alsnog zou komen. Echter, tot middernacht gewacht en geen bestelling ontvangen. Vandaag idem; weer klantenservice gebeld, heel vriendelijk en excuses, maar nog steeds geen pakket en ook geen toezegging dat het pakket alsnog geleverd wordt in het weekend.

Kiyoh Reviews