Onberispelijk

Goed voorraadbeheer. Prompte afhandeling van m'n online order. Berekenbare dienstverlening !!

Prima; goed product en vlotte levering

Goede website. Goed product en vlotte - en stipte levering. Mogelijkheid tot gratis retourneren.

Mooie webshop

Audi blijft Audi

Juiste artikel besteld, Juiste artikel ontvangen!

leuke webshop

gezellig even shoppen

Zeker een aanrader

Perfect!

Producten zijn kwalitatief goed en bezorging was in 1 dag.

Ik kon vlot vinden wat ik zocht. Bestellen en betalen zonder problemen. Vandaag besteld, volgende dag geleverd.

Verkeerde producten tot 2keer aan toe geleverd. Oplossing niet geboden

Hallo, Ik heb een audi gekocht en dinsdag opgehaald. Deze heeft leren bekleding en dat wil ik niet beschadigen. Ik heb namelijk 2 kinderzitjes achterin zitten. Dinsdag heb ik het product Kinderzitje‑onderlegger hoog Antraciet 4L0019819A besteld. Voor 21:00 besteld en dan de volgende dag in huis. Op woensdag 4L0019819 ontvangen. Dit is de lage variant. Kan gebeuren zou je denken. Vervolgens woensdag weer Kinderzitje‑onderlegger hoog Antraciet 4L0019819A besteld en donderdag weer de verkeerde ontvangen. Vervolgens meerdere malen contact gehad met de audi klantenservice. Donderdags is mij toegezegd dat de juiste alsnog vrijdag op de mat zouden liggen. Vrijdags niets ontvangen en weer contact opgenomen. De klantenservice kan geen contact leggen met de webshop is mij verteld. Er zou een call aangemaakt zijn op donderdag en tot op heden niets meer gehoord. Zeer en zeer frustrerend. Vervolgens maar via ebay duitsland ze besteld en €30 euro goedkoper en morgen in huis.

Het voelt of ik een echte Audi hebt gekocht Maar dat is niet zo.

Toppie,👌👍

Toppie 👌👍

Gewoon top

Zeer gemakkelijk en snel

Makkelijk en snel

Alles naar wens

Alles was zoals ze zeiden

Goede ervaring verlopen volgens afspraak

Zeer éénvoudig te bestellen, super snelle levering!

Zeer snelle levering, éénvoudig je bestelling te plaatsen. Keurig verpakt. Prima dus

Snel en duidelijk

Na bestelling duidelijke info omtrent verloop van de bestelling, track en tracé betrouwbaar. Correct verpakt afgeleverd.

uitstekend

duidelijk.

alles was zeer duidelijk, en snelle service. kortom zeer te vreden klant.

Ben geen Audi van, kado gekocht voor Audi fan.

Kado goede kwaliteit en vlotte levering.

zeer goed

zeer goed en overzichtelijk site. voldoende keuze en makkelijk te bestellen.Snelle levering

Snelle levering. Producten wel prijzig maar dat valt te verwachten.

Snel

Levering was prima. Alleen de foto van het product komt niet overeen met het bestelde product. Op de webshop ziet het er mooier en kleurrijker uit. Dit viel wel flink tegen.

Veel keus op maat

Makkelijk besteld en supersnel geleverd. Nu nog even in de auto monteren.