Snelle en nette levering

Onze bestelling was er snel, we zijn goed op de hoogte gehouden. Perfect geregeld dus!

Inderdaad prima op tijd geleverd! Prachtig product.

correcte levering

Duidelijke info, makkelijke en gebruiksvriendelijke website

mooi spul zoals het hoort bij audi. levering in 2 dagen netjes

Mooie website, goede bezorging en prachtige producten natuurlijk

Hele mooie overzichtelijke website met prachtige producten, ik heb ook alles gevonden wat ik zocht. Verder had ik nog 2 minpuntjes: de bezorging is best duur en ik zou graag ook posters op de website willen zien.

Helemaal top, snel. Prima service.

Supersnel en luxe verpakking.

De bestelling was de volgende dag al in huis! Verder vond ik het allemaal vrij duur wat ik wauw bestellen was 1 cent te goedkoop om gratis te verzenden. Het laagst geprijsde artikel was ook al vrij duur meteen. Naar een dealer verzenden en dan gratis ophalen kon ook en we hebben één dealer in de buurt maar die stond niet in de lijst. Verder super tevreden kwa kwaliteit en snelheid en als je het geld er voor over hebt dus de moeite waard.

Vlot, goede communicatie, klantvriendelijk, heldere webshop.

Ik had een bestelling geplaatst. Het artikel werd de volgende dag geleverd. Door mijn eigen fout moest ik het artikel retourneren. Geen enkel probleem, met een ingesloten formulier kon ik het artikel zonder portokosten retourneren. Een keurige afhandeling!

snelle levering

uitstekende uitlevering en volgsysteem goederen

Lekker snel en duidelijk

Zoals het hoort

Perfect...

Alles prima verlopen, waarvoor dank...

Snelle levering, goed verpakt en correcte afhandeling

Helemaal Prima

Snel bezorging

Het is echt overzichtelijk

Het is netjes en overzichtelijk. Duidelijke informatie over de producten.

Geen op of aanmerkingen.

Goede service en snelle levering

Zoals hierboven vermeld, goede service en snelle levering.

Goed geholpen

Voldoet aan verwachting.

eersteklas, rap en tof product

Snelle levering, en product in overeenstemming met mijn verwachtingen

Geleverd zoals afgesproken

Het product stemt overeen met de foto en werd snel geleverd.

Het product is net als op de foto. De onderzijde is voorzien van velcro, maar deze kleeft niet op de mat. Hij vermijd wel dat de verdeler gaat schuiven, en nog minder als er gewicht tegenaan ligt. Dat is dus de bedoeling. Het Audi logo op de verdeler geeft het eveneens een meerwaarde (als je met een Audi rijd tenminste). De levering was snel en ik werd op de hoogte gehouden via mail. Stevig verpakt met pakbon en tevens retourformulier aanwezig. Gewoon top!

Matig

Het bij de originele Audi shop niet originele matten gekregen, zonder serienummer of Audi logo. Dan had ik net zo goed de goedkoopste aanbieder kunnen kiezen

Super service

Het product was de volgende dag al binnen! Snelle service en een duidelijke communicatie met het bedrijf met betrekking waar het pakket zich verbleef.

niets op aan te merken vlotte regeling top

tevreden met mijn artikel thx

Makkelijk en snel

Eerste keerbdar ik er wat besteld heb en dat is me prima bevallen.

Kiyoh Reviews