Zoeken, bestellen en afleveren verlopen prima; de prijzen zijn die van een monopolist

Zie boven

Slecht

Artikel besteld, verkeerde artikel ontvangen. Vervolgens gebeld en retour gestuurd. Online nogmaals het juiste artikel besteld, staat op de bevestiging wederom het verkeerde artikel. Collega was aanwezig bij de bestelling en constateerde het ook. Eerste order was dus ook goed gegaan, maar de webshop gaat niet goed. Klantenservice webshop gebeld, konden order niet vinden!?! Maar begreep het ook niet. Gingen het uitzoeken en zou binnen uur terugbellen. Dat moet nog gebeuren. Resultaat vandaag waarschijnlijk weer het verkeerde binnen, kan dus weer terug.

goede snelle service

alles naar verwachting en zeer snel thuis

Super mooi, strak, veilig en kwalitatief top.

Nette en handige site. Klasse spullen. Jammer dat je als nieuwe Audi rijder bijvoorbeeld niet het eerste jaar 25 # korting krijgt op alles wat je besteld. Dakdragers helaas niet leverbaar. Jammer zo in de winter. Maar kan gebeuren.

Product niet geleverd (vooralsnog) en geen tussentijdse statusupdates over levering

Zeer slechte ervaring, nu al voor de tweede keer. Op zich gaat het plaatsen van een bestelling vrij voorspoedig en toen ik zag dat de bestelling ook nog op dezelfde dag geleverd kon worden heb ik daarvoor gekozen. Echter,... Op donderdag, de dag dat geleverd zou worden, ‘s avonds tot half 11 gewacht, maar is niets geleverd. Op vrijdag gebeld met klantenservice en gevraagd om een track&trace code. Deze is gestuurd, maar na op de link te klikken werd de code niet herkend. Op basis van mijn postcode kwam een andere track&trace code in beeld en de melding dat de bestelling dezelfde avond geleverd zou worden tussen 17:00 en 22:00u. Om 22:10 zag ik een melding op de site dat de chauffeur vertraging had en alsnog zou komen. Echter, tot middernacht gewacht en geen bestelling ontvangen. Vandaag idem; weer klantenservice gebeld, heel vriendelijk en excuses, maar nog steeds geen pakket en ook geen toezegging dat het pakket alsnog geleverd wordt in het weekend.

zeer slecht

artikel besteld en betaald wat niet op voorraad was ,wachten,wachten,wachten. was gewoon niet op voorraad,ofnaar iemand van pon of audi gegaan.

Snel en duidelijk

Alles goed geordend Snelle levering

Mooi horloge en de beer top

Super snelle levering

Zeer snelle levering

Zoals het hoort

Audi online is Snel, efficiënt en super little effort.. Veel beter dan het doorgaans zwakke Audi klassieke retail kanaal

Artikelen makkelijk vindbaar en snelle levering van originele onderdelen.

Artikelen makkelijk vindbaar en snelle levering van originele onderdelen.

Snel geleverd

Overzichtelijke website, handig selecteren op kenteken, snel geleverd!

Nette snelle levering

Snelle levering

Super service, goede prijs

Verrassend genoeg bleek de prijs van de originele Audi dakdragers via de shop van Audi goedkoper te zijn da van alternatieve ‘clones’. Ook nog eens zonder verzendkosten. Complimenten! Dit is pas een goede service!

Alles liep vlot tot de levering

Beste, Mijn pakket werd volgens PostNL afgeleverd op 24/12/19 omstreeks 17.46u, maar vermits ik niet thuis was, heb ik het niet ontvangen. Er werd noch een kaartje in de brievenbus, noch bij de buren iets afgeleverd. Ik heb op het tracking systeem voor oplossingen gezocht, maar niet gevonden. Zou u kunnen achterhalen aan wie het pakket werd afgeleverd of wie getekend heeft ? Barcode3STJOY9064474 ReferentieV4682737-PAH-38523494-428046954 Ontvanger Lillia n Dieltjens Smidstraat 338 Berlaar 2590 België Retouradres Pon Logistics B.V. Zuiderinslag 10 LEUSDEN 3833BP Nederland

Zeer snelle en nette levering

Wilde een snelle levering van de gewenste artikelen en dit was inderdaad zo. Zelfs sneller dan de track en trace code aangaf.

Prima webshop

Makkelijk winkelen en vlotte afhandeling en bezorging

Prima winkelervaring

Het is een prima webshop en de afhandeling liep perfect

Slechte nazorg

Niet compleet geleverd, daar over gebeld, zou een reactie krijgen maar niets gehoord. Slecht opgelost/ niet opgelost

Precies wat ik heb bestelt.

Super, ik heb het product in goede staat ontvangen.

Prima geregeld, daadwerkelijk geleverd op de afgesproken datum.

Goeie service

Mijn artikel is niet de volgende dag aangekomen zoals beloofd maar zal door de drukte komen van de eindejaarsfeesten. Wel direct geholpen na telefonisch contact op een vriendelijke manier.

In goede staat en conform geplande datum geleverd.

duidelijke website - snelle levering

De website is duidelijk en het aanbod divers. Na bestellen snel geleverd. Ik zeg top !!

Verkeerde artikel geleverd

Ik heb twee hoge stoelbeschermers besteld en ik kreeg een stoelbeschermer en een onderlegger voor een kinderzitje

Kiyoh Reviews