Laagdrempelig, prima kwaliteitsproducten en snelle levering

Makkelijk en eenvoudig te bestellen. Goede en snelle levering. Een dikke 9+

Alles ok

Zeer goede service

Perfecto !!!

Dinsdag avond mattenset gti besteld om 17:30. Volgende dag om 14:00 bezorgd. Super snel en goede service 👍🏻👍🏻

Een zeer duidelijke webshop met een snelle levering waar van me producten goed waren ingepakt.

Aangenaam

Mooi product. Goede ontvangst. Correcte service.

matig

heb geen factuur ontvangen

geweldig

top

Overzichtelijk en snel

Mooi product, overzichtelijk en snel geleverd

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Snelle levering, goede klantenservice

De producten die ik besteld had waren snel geleverd door PostNL (helaas wel voor de voordeur achter gelaten, maar daar kan VW niets aan doen). Ik had een verkeerd product gekregen, maar een dag later kon ik dat bij een dealer omruilen voor het goede product. Super service!

Snelle en perfecte levering van een mooi artikel

Snelle en de perfecte levering en het perfecte artikel

Snel geleverd en goed verpakt

Goed op de hoogte gehouden met de verzending Gratis verzenden ik ben dik tevreden Ik wil er ook wel vaker wat bestellen Duidelijke web site

Met Volkswagen altijd bij de tijd

Prima kwaliteit voor een prima prijs.

Snel en veilig geleverd en verpakt.Super gewoon.

Ik rij al vele jaren met Vw en is gewoon voor mij de Nr.1 van de beste wagens.

Very satisfied!

Am very satified with the product and packaging. Thank you!

Gewoon top

Matten besteld voor mijn golf plus, ruime keus en een scherpe prijs. Wat ik persoonlijk heel belangrijk vind is dat de afgesproken levertijden ook nagekomen worden, en dat is hier zeker het geval. Gisteren besteld en vandaag in huis, super zoiets.

Supercalifravilisticexpeallydocious

Nog nooit zo snel en duidelijk te volgen een webshop artikel besteld en ontvangen

Zoals het hoort bij Volkswagen.

Ben er achter gekomen dat origineel niet te imiteren is. Imitatie is irritatie. Ik heb 3 Volkswagens en ik hou ze graag gezond.

Goed, alleen de website werkte niet optimaal

Het opzoeken op de website werkte niet heel fijn. Elke keer als je terug kwam van een product bekijken, sprong de website weer naar de eerste pagina van het overzicht. Verder ging alles heel soepel.

heel slecht

ik heb het pakketje wat ik had besteld nooit in huis gekregen terwijl deze wel als afgeleverd stond.

Transparante en betrouwbare bestelprocedure.

Aangename bestelprocedure en kwalitatieve en snelle verwerking. Komt zeer betrouwbaar over. Compliment!!!

Super snelle levering en goede service

Prima service. Snelle en accurate levering. Mooi product, kan iedereen aanbevelen.