snel en goed verpakt

Erg goed binnen 1 dag geleverd

Product zoals beschreven en past perfect

Positief: - Makkelijk te gebruiken en duidelijke webshop - Materiaal is van uitstekende kwaliteit - Snelle levering - Matten passen perfect in de wagen Negatief: - Geen betalingsmogelijkheid via PayPal of Bankcontact

Duidelijk en simpel en snel geleverd

Aan de hand van je kenteken kun je vinden wat je zoekt, en snel geleverd.

Top service

Top service

Product doet niet wat die moet doen

Ik heb het product gekocht om m’n telefoon met een origineel kabeltje aan te sluiten op mijn multi media systeem in m’n auto. Maar helaas werkt het kabeltje besteld via Ali expres beter als het origineel van Volkswagen

Snelle en goede service. Artikelen volgende dag al in huis. Zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde spullen

Makkelijk en snel

Makkelijk te vinden en snelle levering

bestelling goed ontvangen

goede service

Geld klopperij

Ik heb mijn auto voor groot beurt gebracht bij de witte brug, volgens de garage krijg ik geen weg servies van de witte brug omdat, mijn auto een lekkende radiator had, koppakking lek, remmen waren helemaal versleten. We zijn nu ander half jaar verder en nog geen 1 keer cool vloeistof gevuld, baar een andere garage gebracht, remmen helemaal open gehaald, waren nog zo nieuw als het de zelfde dag was geplaatst, radiator nog steeds geen olie vlek. Was deze smoes om geen weg servies te geven?

Zeer teleurstellend

Dakdragers gekocht via de webshop..eerst levering incompleet. Na contact met klantenservice produkt teruggestuurd..toen bleef het stil. Na dag of 5 maar eens gaan bellen. Op aanwijzing van klantenservice nieuwe dakdragers besteld en opnieuw betaald (EUR 199). Vervolgens krijg ik 2 sets dakdragers geleverd..en het bedrag van de eerste (incomplete) levering ng steeds niet teruggestort gekregen...pfff.. VW steekt veel tijd in klantentevredenheidonderzoek...welnu hier ligt een geweldige uitdaging...

Duidelijke info, perfect geregeld!

Keuze gemaakt van een aantal artikslen. Besteld, betaald. Alles exact op de vooraf aangegeven dag netjes verpakt ontvangen.

Service is goed.

Schitterende GTI paraplu

Sterke paraplu met bijna dezelfde kleuren als de stoelbekleding. Topproduct dat helemaal past bij de meest-fantastische auto die ik ken

Top service en goede kwaliteit

Bestelling kwam snel binnen

Prima. Voldoet aan verwachting

Prima. Bestellen, betalen, volgende dag in huis.

Is prima.

De levering van de bestelling was netjes op tijd

Goed product, snelle levering

Het product wat ik besteld had. Werd erg snel geleverd. Je kreeg daarbij netjes steeds status updates. Ook kwam het product heel netjes aangeleverd en goed verpakt.

Duidelijk en snel

Overzichtelijk, duidelijk en snel

Blijkbaar heb ik iets besteld?

Ik kreeg een mail van de volkswagen shop om mijn winkel ervaring te delen van mijn aankoop. Slecht want ik heb niet eens iets besteld dus geen idee waarom ik die mail krijg.

Conform afspraak geleverd

Tevreden over de wijze van bestellen en afleveren, alleen mis ik bij de interieurreiniger de handleiding.

Niets gekocht en toch een verzoek om ervaring te delen

Spammail

Vlotte nette service

Het duurt even voordat de bestelde materialen binnen zijn.

Wij moesten een viertal slotbouten hebben voor onze nieuwe auto. De prijs was aantrekkelijk dus gelijk besteld. Dan duurt het even voordat de doppen ook daadwerkelijk komen. Maar wel goed verpakt en dat is ook de bedoeling. Alleen de snelheid van bezorging viel bij ons wat tegen. Dit is de eerste bestelling dus kan er verder nog niet zoveel van zeggen.

zeer overzichtelijk en duidelijk

Met een paar klikken gevonden wat ik zocht.

Bestelling netjes op tijd geleverd

Kiyoh Reviews