Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt@

Gewoon goed niks aan veranderen

Altijd op tijd geleverd en goeie kwaliteit.

TOP!

Zeer snelle en correcte levering aan heel goede prijs. Bedankt!

Prima!

Rubberen vloermatten voor een Leon ST besteld. Prima origineel kwaliteit. Ook de avondlevering is er handig! Echter kreeg ik op de dag van levering geen mailtje vooraf dat de bestelling onderweg was. Dit mailtje ontving ik een dag later, vermoedelijk vertraging in het mailsysteem bij SEAT. Ondanks dit toch op de afgesproken tijd/datum bezorgd.

Super!

's ochtends besteld en diezelfde 's avonds al bij mij thuisbezorgd. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Prima service snelle verzending

Snelle levering keurig op tijd

Goede service, ondermaatse kwaliteit product.

Vloermatten voor Seat Alhambra besteld, de kwaliteit van het product is zeer matig, met bvb géén extra bescherming onder de voeten van de chauffeur. Voor deze prijs is er beter te krijgen.

Goed passend product voor redelijke prijs

Goed vindbaar op internet pasform perfect en snel geleverd

Levering niet volgens afspraak

Prima product. Op de website werd echter beloofd dat het bestelde artikel dezelfde dag geleverd zou worden als je vóór 10.30 uur bestelde. Op vrijdag vóór 10.30 uur besteld. Product was op voorraad. Helaas, geen bericht en niets bezorgd. Op maandag contact opgenomen met de klantenservice. Daarna werd het die avond nog bezorgd.

gewoon goed niks aan veranderen

goed en betrouwbaar en altijd goed op tijd geleverd

vlotte afhandeling bestelling

Ik had ook de rubberenmat voor de kofferruimte willen bestellen. Maar toen bleek dat ik die niet bij Century Assen kon ophalen. Ik moest er voor naar Groningen of Emmen rijden. Dat heb ik dus niet gedaan en de rubberen kofferruimtemat besteld en gekocht bij een derde. Jammer, maar helaas.

Supersnelle service.

Gebruiksvriendelijk.

Allemaal TOPPIE geregeld

Bestellen en betalen en daarna snel in huis op de door jezelf gekozen dag. Prima.

Geweldige service.

Enkele maamsem geleden 2 art. besteld. 1 art. was direct leverbaar, het 2e art. bleef, met mijn toestemming in backorder. Verwachte leverlijd eind oktober, gisteren ( 3 okt) het art. al in huis. Dat noem ik service!

Snelle levering.

De site is gebruiksvriendelijk en de bestelling was er, zoals aangegeven de volgende dag.

Snelle levering!!

Webshop met ruime keuze

Leuke extras en accessoires te koop. Overzichtelijke webshop en goed te koppelen aan auto.

Heel mooi en snel geleverd

Had voor onze Arona een achterzonnescherm besteld. Het zonnescherm pas er helemaal toppie in en houd de zon ook tegen. Goed voor onze honden die daar zitten. We wat aan de prijzige kant maar dan heb je ook wel wat.

Slechte service

Ik heb een slechte ervaring gehad omdat jullie mijn cap niet op voorraad hadden hen ik 2 maanden moeten wachten

Goede verzorging ben blij met aankoop

Snel geleverd

Allemaal netjes en snel geleverd zoals omschreven.

Uitstekende kwaliteit dakdragers en vooral een snelle levering.

Dakdragers via de webshop besteld. Deze werden de volgende dag thuis geleverd. De dakdragers konden ook bij de dealer worden opgehaald, maar dat duurde een dag langer.

Ontbrekend stuk in mijn bestelling.

Door de doos van mijn bestelling te openen, zag ik een ontbrekend stuk. Een van de twee grote rubbersdie op de allesdragers moet worden geplaast ontbreekt. Na verschillende e-mails met Mevrouw Balgobind uitgewisseld, zie ik geen vooruitgang om het ontbrekende stuk en dus de voldoening te krijgen voor een product dat in zijn geheel is gekocht.

Kiyoh Reviews