Snelle levering

De verpakking van het artikel zag er slecht uit. Er is mij vermoedelijk geen nieuwe geleverd maar een tweede hansje.

Te weinig foto's

Ik heb vloermatten gekocht (special red, https://shop.seat.nl/auto-accessoires/comfort-en-bescherming/mattensets/6F1863011CLOE-velours-mattenset-ibiza-special-red?modelgroup=ibiza&cid=18) voor de Seat Ibiza. Daarbij was ik eigenlijk in de veronderstelling dat alle vier de vloermatten het design zouden hebben die op de foto staat. Echter hebben alleen de matten van de bestuurder en bijrijder het design en zijn de matten voor de achterbank "gewoon" zwart. Dat vind ik toch een beetje teleurstellend: ik had liever alle vier de matten in desbetreffende design gehad. Een duidelijke afbeelding hiervan of tekstuele informatie hierover was mijn inziens hier op zijn plaats geweest. Voor de rest ben ik er wel blij mee. De verzending was zeer vlot en ook de communicatie over de verzending was in orde.

Snel geleverd. Top

Slotbouten maandag avond besteld en woensdag ochtend geleverd. Super. Er zitten zelfs afdekdopjes bij de slotbouten. Zo kan je vanaf afstand niet zien of je sootbouten gebruikt.

Onderdeel FR sleutelcover was zo in huis

Alleen mogen jullie wel melden op de site dat het om plakversie gaat en niet een insteekcover hoes. Nu kan je nooit meer batterij vervangen bv.

Product voldoet niet aan omschreven

Ijskrabber past niet in de tankklep van Seat Leon. Dit staat wel op de website.

Goede webshop

Goede webshop, overzichtelijk Jammer dat niet alle produkten die je bij een nieuwe auto af fabriek erbij kunt bestellen in de aftersales zitten. Bijvoorbeeld variabele laadvloer.

Lekker vlot geleverd, artikel in perfecte staat.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Gebruiksvriendelijke webshop met een snelle levering.

Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt@

Gewoon goed niks aan veranderen

Altijd op tijd geleverd en goeie kwaliteit.

TOP!

Zeer snelle en correcte levering aan heel goede prijs. Bedankt!

Prima!

Rubberen vloermatten voor een Leon ST besteld. Prima origineel kwaliteit. Ook de avondlevering is er handig! Echter kreeg ik op de dag van levering geen mailtje vooraf dat de bestelling onderweg was. Dit mailtje ontving ik een dag later, vermoedelijk vertraging in het mailsysteem bij SEAT. Ondanks dit toch op de afgesproken tijd/datum bezorgd.

Super!

's ochtends besteld en diezelfde 's avonds al bij mij thuisbezorgd. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Prima service snelle verzending

Snelle levering keurig op tijd

Goede service, ondermaatse kwaliteit product.

Vloermatten voor Seat Alhambra besteld, de kwaliteit van het product is zeer matig, met bvb géén extra bescherming onder de voeten van de chauffeur. Voor deze prijs is er beter te krijgen.

Goed passend product voor redelijke prijs

Goed vindbaar op internet pasform perfect en snel geleverd

Levering niet volgens afspraak

Prima product. Op de website werd echter beloofd dat het bestelde artikel dezelfde dag geleverd zou worden als je vóór 10.30 uur bestelde. Op vrijdag vóór 10.30 uur besteld. Product was op voorraad. Helaas, geen bericht en niets bezorgd. Op maandag contact opgenomen met de klantenservice. Daarna werd het die avond nog bezorgd.

gewoon goed niks aan veranderen

goed en betrouwbaar en altijd goed op tijd geleverd

vlotte afhandeling bestelling

Ik had ook de rubberenmat voor de kofferruimte willen bestellen. Maar toen bleek dat ik die niet bij Century Assen kon ophalen. Ik moest er voor naar Groningen of Emmen rijden. Dat heb ik dus niet gedaan en de rubberen kofferruimtemat besteld en gekocht bij een derde. Jammer, maar helaas.

Supersnelle service.

Gebruiksvriendelijk.

Allemaal TOPPIE geregeld

Bestellen en betalen en daarna snel in huis op de door jezelf gekozen dag. Prima.

Geweldige service.

Enkele maamsem geleden 2 art. besteld. 1 art. was direct leverbaar, het 2e art. bleef, met mijn toestemming in backorder. Verwachte leverlijd eind oktober, gisteren ( 3 okt) het art. al in huis. Dat noem ik service!

Snelle levering.

De site is gebruiksvriendelijk en de bestelling was er, zoals aangegeven de volgende dag.

Snelle levering!!

Kiyoh Reviews