Super snelle services

Super snel geleverd s’ochtends besteld en in de avond huis top

Goede snelle levering

Site is duidelijk en de bestelling werd snel geleverd

Snel en accuraat

Supersnelle bezorging

Supersnelle bezorging

fantastiesch

correcte aflevering

Snelle service

Makkelijk zoeken, klikken, betalen en bestelling na 2 dagen binnen

Shop is oké. Bezorgkosten niet fijn.

Ik kies voor woensdagavond bezorging. Dus extra kosten! En het wordt op dinsdagmiddag bezorgd. Heel slecht is dat. Kan ik die extra kosten terugkrijgen???

Niet goed.

Ik heb speciaal nog gebeld met het service nr om te vragen of de matten die ik bestelde ook voorzien zijn van druk knoppen achterin. Dit werd bevestigd door de medewerker. Helaas bij levering zaten er geen druk knoppen op de matten achterin. Heb de matten gehouden geen zin in alle rompslomp om de juiste matten voor achterin te krijgen. Ps matten zijn besteld volgens kenteken.

Goede spullen snel geleverd

Mijn nieuwe auto werd geleverd zonder matten. Gek genoeg waren orginele matten bijna net zo duur als universele matten dus de keuze was snel gemaakt. Meteen maar een paar prullenbakjes voor in de deuren besteld. ( Wat ik grappig vind is dat deze prullenbakjes verpakt zitten in het zakje voor de prullenbak). In de middag bestelt en de volgende dag geleverd, helemaal top.

Snel en goed verpakt geleverd

Voldoet aan mijn verwachtingen!

Snelle levering

De dag na de bestelling vlekkeloos geleverd, top!

Ontevreden over de iPad-steun

Als je een iPad steun bestel om aan je hoofdsteun te bevestigen verwacht je niet dat je nog eens los een adapter(€10) moet bestellen om hem te kunnen bevestigen. Staat ook niet aangegeven op de site. Nu heb je dus niks aan de steun en kan je weer verzendkosten maken. Echt heel onprofessioneel.

snelle levering

snelle levering, goede communicatie

Juiste bestelling maar verkeerde levering

Dakdragers voor Karoq besteld maar voor Octavia zijn geleverd. Terwijl pakbon en bestelling juist waren. Misschien 1ste lijns controle invoeren! Nu via dealer besteld

Duidelijke website, snelle levering

De website is wel duidelijk echter wilden wij onze bestelling ophalen bij de Skoda dealer in Almere, maar dat was niet mogelijk, onze dealer stond niet in het rijtje, terwijl zij zelf aangaven dat dit wel kon, dus blijkbaar weten zij dit niet

Makkelijk te vinden en bestellen. Snel ontvangen.

En ondanks dat de bestelling binnen 15 dagen zou kunnen komen, kwam het al na 1 dag!

Vlotte verwerking

Eenvoudig, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk

Producten zijn makkelijk te vinden zeker na invoer van kenteken.

Prima ervaring alles is gegaan zoals afgesproken

Prima ervaring.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Ik wilde een extra wielerbroek. Bestelling op zaterdag was makkelijk en de broek werd maandagavond netjes gratis thuis bezorgd.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Snelle levering

Mooie aanbieding van Thule 925 fietsendrager

Prettig en overzichtelijk

M

Prima levering. Had sneller gemogen.

Prima levering.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling van de bestelling van 3 producten. 2 verbeterpunten: 1.) Niet alle Skoda producten zijn via de Nederlandse webshop leverbaar, de Tsjechische webshop heeft veel meer producten, maar die leveren alleen binnen Tsjechië. Zonde dat het Nederlandse aanbod zo beperkt is. 2.) mijn bestelling werd in 2 aparte leveringen (op dezelfde dag) afgeleverd, wat verwarrend was bij ontvangst van het eerste pakket met slechts een deel van mijn bestelling.