-Snelle levering. -Geen beschadigingen. -Prijs valt best mee. -nadeel geen navulling (zakjes) bij skoda zelf te kopen, wel makkelijk vindbaar elders. -Enkele extra zakjes in verpakking. Goed product

Stevig degelijk product

Kabel besteld, is een echte gecertificeerde iPhone kabel, in een hoek en extra stevig gemonteerd. Zeer tevreden over kwaliteit en stevigheid. Perfect voor gebruik in de auto. qua lengte.

Prima, en een zeer vlotte levering!

Prima!

Trage levering zonder informatie hierover.

Vrijdagavond een bestelling geplaatst en betaald, levering zou zaterdag plaatsvinden. Dinsdag klantenservice gemaild maar geen enkele reactie gehad! Woensdagmiddag werd het pakket afgeleverd. Inhoud was dik in orde. Waarom niet even een mailtje als de leveringsdatum ruim wordt overschreden?

uitstekend product, faire prijs en super snel geleverd.

uitstekend product, faire prijs en super snel geleverd.

De webshop zelf is uitstekend. Alleen is het niet mogelijk de artikelen te laten afleveren bij A-Point Almere. Deze dealer komt in het keuzemenu niet voor.

goed verpakt, mooi model.

Tevreden met het model, ziet er mooi uit. Jammer dat er bij A-point Almere niet afgehaald kan worden.

Snelle bestellingen trage afhandeling

Voor een daktent op onze Yeti maar meteen goede dakdragers besteld, er van uit gaande dat de dragers van de dealer zelf beslist goed en degelijk getest zullen zijn. Bestelling ging soepel en vlot en binnen enkele dagen waren ze thuis. Vlug uitgepakt en (zoals aangegeven) meteen gecontroleerd. Binnen in de verpakking bleek het vastgeplakte plasticzakje met sleutels en montageschroeven gescheurd te zijn. Hele doos op de kop gezet en de eindstukken losgenomen om ook hieruit enkele schroeven te halen. Helaas bleek er één te ontbreken. Meteen gebeld met de klantenservice en na overleg zou een collega de service overnemen en afhandelen. Tot nu toe niets vernomen, terwijl wij over een paar weken wel de daktent willen uitproberen. Blijkbaar is het nasturen van een aanvullend deel erg lastig, terwijl het bestelnummer zelfs in de montagehandleiding staat, tw LAS 630 010.

Snel verzonden en erg blij met de kwaliteit van de producten

Super snelle services

Super snel geleverd s’ochtends besteld en in de avond huis top

Goede snelle levering

Site is duidelijk en de bestelling werd snel geleverd

Snel en accuraat

Supersnelle bezorging

Supersnelle bezorging

fantastiesch

correcte aflevering

Snelle service

Makkelijk zoeken, klikken, betalen en bestelling na 2 dagen binnen

Shop is oké. Bezorgkosten niet fijn.

Ik kies voor woensdagavond bezorging. Dus extra kosten! En het wordt op dinsdagmiddag bezorgd. Heel slecht is dat. Kan ik die extra kosten terugkrijgen???

Niet goed.

Ik heb speciaal nog gebeld met het service nr om te vragen of de matten die ik bestelde ook voorzien zijn van druk knoppen achterin. Dit werd bevestigd door de medewerker. Helaas bij levering zaten er geen druk knoppen op de matten achterin. Heb de matten gehouden geen zin in alle rompslomp om de juiste matten voor achterin te krijgen. Ps matten zijn besteld volgens kenteken.

Goede spullen snel geleverd

Mijn nieuwe auto werd geleverd zonder matten. Gek genoeg waren orginele matten bijna net zo duur als universele matten dus de keuze was snel gemaakt. Meteen maar een paar prullenbakjes voor in de deuren besteld. ( Wat ik grappig vind is dat deze prullenbakjes verpakt zitten in het zakje voor de prullenbak). In de middag bestelt en de volgende dag geleverd, helemaal top.

Snel en goed verpakt geleverd

Voldoet aan mijn verwachtingen!

Snelle levering

De dag na de bestelling vlekkeloos geleverd, top!

Ontevreden over de iPad-steun

Als je een iPad steun bestel om aan je hoofdsteun te bevestigen verwacht je niet dat je nog eens los een adapter(€10) moet bestellen om hem te kunnen bevestigen. Staat ook niet aangegeven op de site. Nu heb je dus niks aan de steun en kan je weer verzendkosten maken. Echt heel onprofessioneel.

snelle levering

snelle levering, goede communicatie

Juiste bestelling maar verkeerde levering

Dakdragers voor Karoq besteld maar voor Octavia zijn geleverd. Terwijl pakbon en bestelling juist waren. Misschien 1ste lijns controle invoeren! Nu via dealer besteld

Duidelijke website, snelle levering

De website is wel duidelijk echter wilden wij onze bestelling ophalen bij de Skoda dealer in Almere, maar dat was niet mogelijk, onze dealer stond niet in het rijtje, terwijl zij zelf aangaven dat dit wel kon, dus blijkbaar weten zij dit niet

Makkelijk te vinden en bestellen. Snel ontvangen.

En ondanks dat de bestelling binnen 15 dagen zou kunnen komen, kwam het al na 1 dag!

Kiyoh Reviews