waardeloos

Het product dat ik kocht (een magneet carkit) kwam met de beperking dat de draadloos oplaadfunctie (ingebouwd in de Skoda) kwam te vervallen. Dit had in de toelichting MOETEN staan. Omdat het product in plastic was gegoten kon deze niet meer retour. Kosten 25 euro, weggegooid geld.

Snelle afhandeling

Snel en perfect geregeld

positief

snelle levering

Goed minpuntje is dat er €5,- berekend wordt voor een envelop die zo door de brievenbus kan en daarvoor een artikel van €2,90

dag 1 besteld, dag 2 geinstalleerd, dag 3 prachtige fietstocht

ik vraag en u beantwoordt positief

Makkelijk en snel

Goede ervaring, makkelijk shoppen en snelle levering. Wel jammer van de verzendkosten en het niet kunnen selecteren van de lokale dealer als ophaallocatie.

Prima geregeld, snelle (avond)levering

makkelijk zoeken van assecoires gericht op het type auto, eenvoudige bestelprocedure en snelle levering.

Mooi produkt, goede kwaliteit en leuke prijs

Snelle levering van originele Skoda accesoire.

Het product voldoet helemaal aan mijn verwachting. Levering was snel.

Duidelijke uitleg bij de producten. Snelle levertijd.

Great product!

Exactly fit like the old ones. Quiqly deliverd. Very good quality.

Goede service en mooi product

Heldere website en snelle afwikkeling van bestelling.

Veel dure en onbruikbare spullen

Ik heb een tegoedbon van pon gekregen van €50. Je wil er dan iets voor hebben, maar het zijn of dure spullen waar je flink geld moet bijleggen of ze zijn afschuwelijk. Dat heeft niets met smaak te maken. Het product wat ik dan maar uitgekozen heb was wel zeer snel binnen. Viel niet stijl achterover van het product. De volgende keer toch een bos bloemen.......

Snel, goed, compleet

Duidelijk bestelproces, snelle levering binnen twee dagen.

Goede service en geleverd naar normen

Snelle levering en artikelen keurig verpakt.

Dag na bestelling artikelen via de post ontvangen, keurig verpakt in een passend doosje. Niet zo'n overdreven grote doos vol vulmiddel. Zeker in deze tijd van belang nu de post enorme hoeveelheden pakketten rondbrengen. Heb heel veel respect voor de bezorger.

Snelle levering, producten naar verwachting.

Lijkt op eerste gezicht super. Materialen volgende dag geleverd. Duurzaamheid van de vloermatten moet nog wel blijken natuurlijk.

verkeerde matten

Nochtans heb ik de skoda 3 matten besteld, deze passen niet in mijn wagen

heel goed en netjes

pakket was snel binnen alles was goed geregeld netjes ingepakt

Snelle verzending, wel hoge verzendkosten

Prima prijs (zelfs op amazon.de zijn de matten duurder), wel zijn de verzendkosten best hoog.

betrouwbaar en snel

Een besteld artikel werd de volgende dag onderhouden. De informatie hierover werd onmiddellijk ontvangen en correct. Een ander artikel werd verzonden via de lokale vertegenwoordiger. Dit was ook onmiddellijk en attent en vriendelijk door het personeel gedaan.

Makkelijk en duidelijke site

Ruim en snel

Net als de skoda auto's is het assortiment van de webshop ruim en de bezorging snel. Dikke prima dus!

Zeer slecht

Ik heb recent een nieuwe mattenset besteld en afgerekend, waarbij het bedrag ook daadwerkelijk is afgeschreven. Een ontvangstmail bleef uit waarna ik na enkele dagen ben gaan bellen omdat ik de bestelling (die één dag later zouden worden bezorgd aldus de website) niet kwam. Na zeer goede hulp van een van de helpdesk medewerkers zijn de matten alsnog prima ontvangen. Dus de service is prima maar de techniek in dit geval dramatisch.

Niets op aan te merken.

Website is duidelijk, bestellen is duidelijk, en levering is vlot. Prima.

Kiyoh Reviews