Service zoals het hoort, en zoals beloofd.

Goede feedback, duidelijke factuur en informatie over verzending. Artikelen voldoen aan alle verwachtingen.

mooie site, overzichtelijk en snelle levering

mooie site, overzichtelijk en snelle levering

Binnen 24 uur geleverd, topproduct!

Vlote levering

Kwaliteit staat altijd bovenaan Zowel het product als de levering

Snel geleverd!

Top merk!

Product mooi geleverd, goede kwaliteit, rond uit top.

Super gedaan

Heel goed

Nog nooit zo snel een online bestelling in huis bezorgd gekregen. 🍾🤗

Prettige site

Aankoop conform afspraak bezorgd

zie korte toelichting

vlotte en snelle levering.

om 21.00 uur bestelde goederen werden de volgende dag al geleverd

er wordt zeer correct gehandeld

het bestellen gaat makekelijk en wordt netjes geleverd

Erg goed, juiste kwaliteit wordt geleverd zoals het merk is

Product goed, levering slecht.

Het product wat ik besteld heb is niks op aan te merken. Jammer dat de bezorger minder om het pakketje gaf. Ik was niet thuis tijdens de bezorging dus heeft de bezorger het pakketje gewoon voor de deur gelegd. Iedereen had zo het pakketje kunnen pakken en meekunnen nemen. Vind dit niet kunnen. Het was dat mijn buurman het pakketje zag liggen en mee naar binnen heeft genomen. Slechte service.

slecht en bagger

onbegrijpelijk dat zo een mooie merk klanten op deze manier behandelen. Bah in de kindertermen en voor mij zo een slechte ervaring dat ik nooit meer via jullie wat dan ook zal bestellen.

Slechtste webwinkel ooit

Na betaling worden producten wel aangemeld maar niet aangeleverd voor verzending, volgens vervoerder. Vervolgens reageert de webwinkel niet op e-mails en na elke dag te bellen kan men na 3 dagen alleen zeggen dat er een onderzoek loopt maar nog steeds niets bekend is. Steeds een zelfde verkoop praatje maar geen enkele actie. Een fatsoenlijk bedrijf had al lang een nieuw exemplaar verzonden. Ook kan men je niet doorverbinden of contact informatie voorzien van degene waaraan men de vraag door speelde

Makelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk bestellen, mooie artikelen en snel besteld.

Mooie webshop en alles prima voor elkaar.

Snelle levering

Goede en duidelijke webshop.

Aflevering op Porscheniveau.

Bestelling wordt netjes verpakt bezorgd. Kan zo de vitrine in. Ook de bestelling op zich loopt altijd vlekkeloos. Net een Zwitsers uurwerk. Kompliment aan de afdeling.

Mijn eerste ervaring met deze webshop was Prima!

De ene dag besteld, op de keuzedag geleverd. Niets op aan te merken.

Helemaal goed

Duidelijk en snel

Vandaag besteld en volgende dag naar keuze in de avond leveren prima en duidelijk

Top. Niets op aan te merken.

Perfect geleverd. Geen beschadigingen. Helemaal in orde.

Belachelijk

Ik bestel een fortefeuille op de wegshop op de foto van het artikel is duidelijk te zien dat er een muntvak aanwezig is. Bij ontvangst van de bestelling stel ik vast dat er geen muntvak aanwezig is op de portefeuille na telefonisch contact word mij aangeraden een nieuwe bestelling en betaling te doen om de juiste portefeuille toe gestuurd te krijgen. Bij ontvangst van de tweede bestelling stel ik terug vast dat er geen muntvak aanwezig is . terug contact opgenomen telefonisch OP HEDEN HEEFT MIJ NOG NIEMAND VERDER GEHOLPEN JULLIE ZIJ ZEER GOED BEZIG !!!!!!!!