Top !

Prettige website, Perfecte levering ! Mooi verpakt en keurig op tijd bezorgd ! Klasse !

Snelle levering,duidelijkheid.

Zoals verwacht

Altijd is mijn pakketje er op tijd. Ook zit alles goed beschermd in het doosje.

super vlot en betrouwbare webshop

Een goede communicatie is alles en een vlotte afhandeling tegen aanvaardbare prijzen kortom een prima keuze

Super snelle levering

Snel en goede kwaliteit

perfect

geen op- of aanmerkingen op de werking of de afhandeling door de webshop.

men doet wat wordt beloofd

vandaag besteld en morgen geleverd.

Klantonvriendelijke, mega slecht georganiseerde webshop

Ga er echt geen woorden meer aan vuil maken.

Super !

De volgende dag was mijn bestelling er al , keurig en netjes verpakt Zoals op de foto .. gewoon top !! Dank u

Mooi product, snelle bezorging

Mooie producten, snelle bezorging!

Perfect!

Bestelling was keurig de volgende dag bezorgd!

Producten zijn top en zeer snelle levering

Het is steeds een mooie ervaring om te surfen door de prachtige en overzichtelijke website om zo een juiste keuze te maken.

Deutsche gründlichkeit

Service is tot in de puntjes verzorgd, vooropgestelde leverdatum werd perfect nageleefd.

Snelle levering

Snelle levering

Ten zeerste aan te bevelen

S’avonds besteld uit België de dag erna geleverd.

Webshop top, transporteur Trunkrs een afrader!

Ben erg tevreden met de Porsche webshop, maar zal nooit meer van de avondlevering via Trunkrs gebruik maken. Onprofessioneel en amateuristisch, echt niet aan te raden. Een jonge vrouw had nog ca. 20 pakketjes in de auto en deed er meer dan een kwartier over om mijn pakketje ertussen uit te zoeken. Twee telefoontjes met de zaak hebben haar niet kunnen helpen, zij vroeg mij zelfs of ik nog even in mijn mail wilde kijken naar de verzendgegevens. Belangrijke dingen zou ik haar niet aan durven te vertrouwen. Slecht.

Matig, niet optijd

Ik wou voor mijn vader een cadeautje halen, ik kon bij bestel datum nog voor de zelfde avond kiezen zodat ik hem op tijd zou krijgen, hiervoor heb ik ook extra verzendkosten voor betaald, uiteindelijk heb ik hem die avond niet gekregen, ik heb gebeld toen werd mij verteld dat die niet direct leverbaar is, terwijl op de site staat van wel, voor de rest wel goed geholpen maar wel jammer. Voor de rest wel mooie spullen, en hopelijk komt die snel binnen.

Vlotte correcte levering

Vlotte, correcte levering van de bestelde items.

Ongelofelijk snel

S’avonds besteld ca18 uur en de volgende morgen voor 10 uur al in huis. Alles perfect verlopen

Heel leuk

Netjes gedaan netjes verpakt. Het is heel leuk om uit te pakken als Porsche fan. Ik ga wachten tot 8/9-11-19 tot in Leusden!🤙🏽

Alles volgens afspraak, top.

Snel en correct.

Top service...mailtje gestuurd ivm de levering en uurtje later telefoon en opgelost...top

super

super

Super snelle levering

S’avonds om 19u een bestelling geplaatst en de volgende dag werd het al geleverd in België. Het aanbod is ook groter tov BE.

Altijd de beste service

Altijd snel bezorg en goed verpakt

Kiyoh Reviews