Geweldige service!

Geweldige service. Droger en wasmachine netjes geleverd. Oude afgevoerd. Ik had een oude (was)machinekraan. Toevallig had hij er 1 bij zich en heeft een nieuwe kraan gemonteerd. Ben er blij mee.

• Nazorg en Garantie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman, Fred Peters RTV van der Meulen

stipt en snel

Fijne mensen en goede service. Wat beter kan is de website !

• Nazorg en Garantie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! En we nemen de opmerking over de website mee. Al zijn wij als servicegerichte winkel vooral voorstander van persoonlijk contact in de winkel, bij onze klanten thuis of per telefoon. ;-) Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman, Fred Peters RTV van der Meulen

deskundige, vriendelijke hulp

Afspraak maken is geen probleem en er wordt meegedacht om alles zo goed mogelijk op te lossen

Betrouwbaar

Vakkundige voorlichting. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Onze koelkast en oven waren snel "in huis" en zijn professioneel geplaatst. Een prima firma met goede service; zij verdienen een pluim!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wat een geweldige service; gebouwd op ervaring!

De kennis van de producten en het aanpakken van de werkzaamheden verraden het vakmanschap!

vriendelijk en betrouwbaar

En weer bingo!!

Als vanouds weer mijn leverancier. Nu een koel/vries combinatie van Inventum. Besteld en geleverd. Ik was niet thuis. Het vertrouwen is zo groot dat de kast werd bezorgd en geplaatst ZONDER mij erbij. Joost....Toppie!! Geldt trouwens voor ALLE medewerkers.

• Nazorg en Garantie

Wederom hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Harry! Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman, Fred Peters RTV van der Meulen

EEN 10 !

Goede afspraken ! Gewoon heel prettig geholpen !! TOP !!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zoals verwacht: prima, eerlijke en deskundige voorlichting.

Zie hierboven

• Nazorg en Garantie

Snel, goed en vriendelijk geholpen.

Zowel per mail als in de winkel hebben we goed advies en goede informatie gekregen en werden we vriendelijk ontvangen.

Witwas

Alles boven verwachting en heel prettig. Een vertrouwd adres voor service en vakmanschap.

• Nazorg en Garantie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman RTV van der Meulen

Service voor alles

Niet zeuren maar doen

Alweer prima geholpen!

Doordat onze nieuwe TV iets anders werkt dan onze vorige hadden we wat “opstartproblemen “ . Dit is prima verholpen met een goede uitleg👍🏼

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.

Service met een S

Al decennia een uitermate tevreden klant, ga niet voor de hoogste korting, maar voor vakkundig advies, vriendelijke bediening, snelle levering, afspraken die vlekkeloos worden nagekomen en service !

Super klantgericht

Goed advies over een nieuwe inductiekookplaat gekregen, snelle levering en correcte installatie. Top leverancier!

• Nazorg en Garantie

Deze Firma staat altijd voor mij klaar, al 40 jaar !!!

Service is goed en je artikelen worden snel besteld en afgeleverd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Nelly! Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman RTV van der Meulen

Van der Meulen, Daar is klant nog koning is en service gewoon.

Fantastisch ervaring met aankoop en inbouw koel/ vries kast van Siemens. Eigenaar van de winkel heeft met medewerker hem keurig ingebouwd. Was eigenlijk verbaast hoeveel werk dat was. Uiteindelijk mooier geïnstalleerd dan bij de oplevering van de keuken enige jaren geleden. Al met al een zeer plezierige ervaring en kan iedereen Van der Meulen aanbevelen. Jasper

• Nazorg en Garantie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Jasper! Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman RTV van der Meulen

En weer super goed gekocht bij Joost Strgeman

Al zeer lang mijn leverancier van uitmuntende apparaten. Service en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Koop uitsluitend bij zelfstandige winkeliers. Geen rood -,geen blauw. Gewoon doen is het motto!

• Nazorg en Garantie

Wederom dank voor deze mooie beoordeling!

goed adres

altijd paraat

• Nazorg en Garantie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Echter gezien de mooie cijfers lijkt het antwoord 'Nee' bij de vraag of u ons zou aanbevelen op een misverstand te berusten. ;-) Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman RTV van der Meulen

Gewoon een leuk bedrijf en waar vind je nog zulke vakmensen vandaag?

Geen bla bla maar duidelijk en vooral vriendelijk. Dankzij zo'n instelling blijft shoppen leuk. Ga zo door RTV van der Meulen! Ook de service is om door een ringetje te halen. Alles wordt keurig geplaatst en uitgelegd en schoon achtergelaten.

• Nazorg en Garantie

Schitterende zaak waar de klant voorop staat.

Gezelligheid in het kwadraat

Jammer dat ze B&O moesten opgeven

• Nazorg en Garantie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! En inderdaad jammer dat Bang & Olufsen vorig jaar heeft besloten om het aantal winkels in Nederland te halveren. Ondanks dat wij al 55 jaar (sinds 1963) dit mooie merk uit Denemarken in ons assortiment hadden. Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman RTV van der Meulen

Uitstekende service!

Vanaf ons eerste bezoek aan de winkel, wij waren toen nog zeer aan B&O gehecht, een uitstekende service gehad voor reparatie en advies! Nu overgestapt op Loewe na goed overleg, vakkundig bij ons geïnstalleerd en geïnformeerd. Heel tevreden!

Altijd goede service!

Wij vinden dit een goed bedrijf! Vriendelijke en behulpzame en betrouwbare mensen.

Bermweg 31

2906 LB Capelle aan den ijssel

Over Radio en T.V. van der Meulen V.O.F.

Typisch van der Meulen is een zeer bekende en gerenommeerde winkel, die inmiddels al ruim 60 jaar is gevestigd aan de Bermweg 31-33 in Capelle aan den IJssel. Typisch van der Meulen is een klein, servicegericht bedrijf, waardoor wij snel voor u klaar kunnen staan! Boven alles service- en klantgericht, voor scherpe en concurrerende prijzen!! Ons assortiment met uitsluitend de betere merken bestaat uit: • Groot en klein huishoudelijke apparaten. Vrijstaand, maar ook inbouw! • Televisie en video-apparatuur • Audio- en Home Cinema systemen Tevens hebben wij een eigen technische (reparatie)dienst. Montage en installatie aan huis doen wij dus ook voor u!!

Over Techniek Nederland