Alweer!! En......GOUD!!

Ben weer goed geslaagd bij van der Meulen. Had een audio setje nodig voor mijn PC. Joost en Fred , als vanouds , op zoek gegaan en gevonden wat ik zocht. Een Sharp audio set en LG Bleu Ray speler. Goeie prijs en weer een tevreden klant. Joost.....bedankt. Een service die alleen daar te vinden is. Geen oranje of rode "reus(?)". Je vindt het op de Bermweg 69 in Capelle aan den IJssel.

• Nazorg en Garantie

Wederom hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Harry! 1 opmerking: wij zitten aan de Bermweg op nummer 31 :-) Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman, Fred Peters RTV van der Meulen

Zoals gewenst en gewend

Ronduit uitstekend

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman, Fred Peters RTV van der Meulen

Staan direct voor je klaar en denken actief mee. Probleem oplossend vermogen! Service is van topniveau

• Nazorg en Garantie

Zeer klantvriendelijke ontvangst en afhandeling van onze aankoop.

De ontvangst in de winkel en demonstratie in een rustige zithoek geeft een ontspannen gevoel. Daarnaast uitvoerig ingegaan op de gewenste aankoop van de TV plus supplement, de weergaloze soundbar van Samsung. De bezorging thuis en installatie werd een plezierige ervaring met voldoende uitleg. Onbekommerd TV kijken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Klantgericht, ouderwetse service, betrokken en vertrouwd

Fijn om een aankoop te doen bij een winkel waar men weet waar ze het over hebben en je kan vertrouwen, door vorige ervaringen, dat het vakkundig en netjes geplaatst wordt. Geen service tot aan de deur mentaliteit

• Nazorg en Garantie

Zeer deskundig, klantvriendelijk en servicegericht

Koelkast, inductiefornuis, afzuigkap en televisie keurig geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Al vaker artikelen besteld bij Van der Meulen en altijd naar volle tevredenheid. Een heel fijn en vertrouwd, deskundig en zeer klantvriendelijk bedrijf met oog voor goede kwaliteit en service.

Deskundig en klantvriendek

Ze hebben verstand van zaken en denken met je mee om tot ‘n voor jou passende oplossing en keuze te komen.

Zeer positief

Vriendelijke mensen, snelle levering en wasmachine keurig aangesloten.

Geweldige service

Zijn al jaren klant bij Joost, geweldige zaak - vandaag weer genoten van de Top service - met gezellige medewerkers.

Prettig klantgericht

Fijn contact ,zeer behulpzaam en goede adviezen.

Perfecte service

Perfecte service, meedenkend en heel goed adviserend! Vanaf het vragen van informatie, plaatsen van een bestelling tot en met het installeren van het product : helemaal perfect!

Benchmark voor services

Niets wat menselijk is mag volmaakt heten, maar jullie zitten er erg dichtbij. Niets is ze teveel! Wij zijn al vele decennia klant en dat blijven we ook!

Top service!

Wij zijn zo tevreden over onze wasmachine, dat wij ook voor onze zoon en schoondochter dezelfde wasmachine hebben besteld. Dit konden wij door de COVID-19 telefonisch bestellen. Niet leuk om het telefonisch te kopen, maar fijn dat het kan!

• Nazorg en Garantie

Kreeg soundbar niet goed aangesloten op TV. Binnen no-time stond Joost op de stoep en probleem opgelost.

• Nazorg en Garantie

14 jaar geleden een complete audio installatie gekocht bij Joost. Nu wegens verhuizing een nieuwe smart TV voor de woonkamer met soundbar gekocht bij Joost. Fred heeft alles verhuisd en weer perfect aangesloten. Betere service is er niet.

• Nazorg en Garantie

Geweldige service. Vriendelijk personeel.

• Nazorg en Garantie

Snelle levering, perfecte service!

We waren al enige tijd op zoek naar een nieuwe wasmachine en droger en hadden voornamelijk bij de grotere ''ketens'' gekeken naar verschillende mogelijkheden en opties. Toen, op een zaterdagmiddag toch maar eens binnengelopen bij van der Meulen. Hier kregen we niet alleen een zeer deskundig advies, maar ook nog eens een prima aanbod. Nog geen week later werden de machines aan huis afgeleverd en volledig bedrijfsklaar opgeleverd. Ook nam men de tijd voor de nodige instructies en tips. Hier onderscheid de vakman zich dus... Echt perfect!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Lang gewacht, toch gekomen.

Vanwege corona duurde de levering vanaf de fabriek wel lang, maar daar kon van der Meulen V.O.F. weinig aan doen. Wel werden we goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en kwam de eigenaar zelf het apparaat brengen, omdat we zolang gewacht hadden, want eigenlijk zat die dag de agenda voor bezorgen vol. Kijk, dat noem ik uitstekende service!!!

Ontzorgen

Alles wordt geregeld tot en met de installatie!

Service als altijd!

Het is eigenlijk van zelf sprekend dat ik naar van der Meulen ga. Een stukje service is deel van het product wat je koopt bij hun. Altijd een goed gevoel! Dank weer!

• Nazorg en Garantie

Werd uitstekend geholpen! Kon het tv toestel direct weer meenemen naar huis zonder verdere kosten. Het toestel werd hierna naar mijn auto gedragen en in de kofferbak gelegd.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Kwamen om 21,05 nog langs om soundbar van tv te resetten.

Heb alleen maar goede ervaringen met rtv van der meulen. Hebben al onze apparatuur geleverd tegen concurrerende prijzen. Service is buitengewoon.

• Nazorg en Garantie

Meer dan uitstekende service, flexibiliteit, advisering en klantvriendelijkheid.

GOED

DUIDELIJKE AFSPRAKEN EN VAKKUNDIGE MENSEN

• Nazorg en Garantie

Als vanouds weer een aankoop gedaan!!

Mijn ervaring met Radio en T.V. van der Meulen dateert al ruim 40 jaar! Altijd een deskundig advies , snelle levering en service op en top!! Mijn motto luidt , "Koop bij de ECHTE vakman! En dat is de winkel waar met plezier wordt gewerkt. De service en vriendelijkheid vindt je daar! Op de Bermweg 31-33 2906LB Capelle aan den IJssel. Bedankt Joost. Harry Jacobs.

Bermweg 31 2906 LB Capelle aan den ijssel

Over Radio en T.V. van der Meulen V.O.F.

Typisch van der Meulen is een zeer bekende en gerenommeerde winkel, die inmiddels al ruim 60 jaar is gevestigd aan de Bermweg 31-33 in Capelle aan den IJssel. Typisch van der Meulen is een klein, servicegericht bedrijf, waardoor wij snel voor u klaar kunnen staan! Boven alles service- en klantgericht, voor scherpe en concurrerende prijzen!! Ons assortiment met uitsluitend de betere merken bestaat uit: • Groot en klein huishoudelijke apparaten. Vrijstaand, maar ook inbouw! • Televisie en video-apparatuur • Audio- en Home Cinema systemen Tevens hebben wij een eigen technische (reparatie)dienst. Montage en installatie aan huis doen wij dus ook voor u!!

Over Techniek Nederland