Het bestaat nog gelukkig: persoonlijke service

Vroeger kocht ik mijn wit- en bruingoed altijd bij mijn lokale Expert vestiging, eenvoudigweg omdat ik van service en een persoonlijk aanspreekpunt hou. Maar die heeft het internetgeweld helaas niet overleefd. Ik ben zelf ondernemer en het draait voor mij om klantwaarde. Dus ik ga niet voor de laagste prijs en het geweld van Coolblue en Bol, ik vind de beleving en het persoonlijke element belangrijker. Mijn oven was kapot, zo kwam ik bij Robbert van Excellent Electro Service uit en ja: het bestaat nog. Ouderwetse persoonlijke betrokkenheid. Van aankoop tot installatie tot telefonische vraagbaak voor iets wat niet makkelijk te vinden was in de handleiding. Een aanrader!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Staat altijd klaar met zijn service

• Nazorg en Garantie

Snel en vakkundig geholpen.

in 1 woord super

problemen met CDspeler en Casettedeck, beiden meer dan 33 jaar oud. Onze gedachten waren dit kan niet meer gerepareerd worden, maar wel dus. Een super bediening, geweldige service. Na reparatie alles getest en alles werkt, juist omdat de service perfect was gelijk een Airfryer gekocht. :-) Bedankt. Ik zal deze zaak dan ook bij al mijn kennissen aanbevelen. Yvonne Luijbregts-Huijbregts

Uitstekend en vriendelijk

Na informatie opgevraagd te hebben via de website over digitaliseren van mijn oude filmpjes werd ik vrij snel al benaderd door Robbert en werden er goede afspraken gemaakt met een duidelijke prijsopgave vooraf. Het resultaat van het digitaliseren is tot nu toe prima.

• Nazorg en Garantie

Kan me geen betere vakman wensen

Ben al heel lang klant en ben altijd uitstekend geholpen. Zowel met wit-goed als met tv en radioapparatuur. Reparaties snel en goed uitgevoerd. 100% tevreden.

Wasmachine

Bedankt voor snele help!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik vind hun service, kwaliteit, vakman schap uit stekend

• Nazorg en Garantie

uitstekende service en denkt mee met je als klant

Neemt ruim de tijd en stelt klant centraal. Geeft goed advies om je als klant de juiste keuze te laten maken. Daarnaast krijg je de service die je vanuit vroeger gewend was. Daarom gaan wij graag naar Excellent Electro Service

• Nazorg en Garantie

Heel klantgericht op een vriendelijke manier.

Denk altijd mee als er een probleem is, verhelpt daarna het probleem ook. Geeft goede en betrouwbare info als je iets wil aanschaffen maar laat daarna de keuze aan jou. Uitstekende vakman.

• Nazorg en Garantie

Gaat probleem oplossend te werk.

Trillen van de wasmachine op zolder, waardoor scheuren in plafond ontstonden, was snel verholpen. Omdat dit probleem zo adequaat opgelost was twijfelde ik geen moment om een vaatwasser bij Excellent te bestellen. Het inbouwen er van is ook naar alle tevredenheid verlopen. Een vakkundige en sympathieke man. Is precies op de afgesproken tijd aanwezig.

• Nazorg en Garantie

Ouderwetse service, veel ervaring en up-to-date kennis!

Na een persoonlijke beoordeling thuis kregen we een advies over de mogelijkheden om onze TV toestellen in huiskamer en slaapkamer te vervangen. Dat advies bleek goud waard, de nieuwe TV’ s zijn kwalitatief uitstekend. Qua plaatsing waren onze wensen vrijwel onmogelijk maar Robbert fikste het. Een perfecte combinatie van gedegen vakmanschap, enorme ervaring en veel know how!

• Nazorg en Garantie

waar service en klantvriendelijkheid voorop staan

een fijne ervaring en een fijne service een echte aanbeveling.

• Nazorg en Garantie

De vakman die nog repareren kan !

Mijn TV was defect en ik vermoede na demontage dat het de print moest zijn. Een telefoontje met Robbert van Excellent Electro Service uit Breda heeft me doen besluiten de print aldaar ter reparatie af te geven. Na twee dagen kreeg ik te horen dat het hersteld was, zoals we afgesproken hadden. Ben blij dat er nog echte techneuten met passie v.h. vak zijn. Ik heb nu weer een goed werkende TV na een betaalbare en snelle reparatie. Vriendelijkheid met kwaliteit ! EEN AANRADER.

Vriendelijk,duidelijk in aanpak

Het was vanaf het begin duidelijk hoe zou worden gewerkt.Mogelijk was het defect niet te repareren,dan volgt een bericht.Indien reparatie wel mogelijk was dan zou boven een bepaald bedrag eerst overleg worden gepleegd. De CD speler werkt als van ouds.

Vertrouwd en deskundig

Kei goede service

Service en klant vriendelijkheid zoals het hoort. Net zoals vroeger

Gewoon SUPER !

is al jarenlang een vertrouwd adres met super service!

Deskundigheid.

Vakmanschap, accuratesse en goede service. Tot nu toe geen beroep gedaan op service en garantie maar........indien nodig( volgens afspraak) kan ik hiervan gebruik maken.

Prettig en deskundig

De ontvangst is goed en de uitleg ook.

Adequaat!

Zeer prettige bejegening en afwerking

• Nazorg en Garantie

Hele goede service, zeer vriendelijk personeel!

Wasmachine binnen een dag vervangen.

• Nazorg en Garantie

Dit bedrijf kan ik iedereen aan bevelen.

Geweldige service. Vakman. Vriendelijk en klantgericht.

Over Techniek Nederland