Beveel dit bedrijf bij iedereen aan.

Panelen en omvormer door vakmannen geïnstalleerd . Bij vragen goede uitleg. Geholpen met in gebruik stelling van de app. Na de klus alles nettjes opgeruimd.

• Nazorg en Garantie

Professioneel bedrijf en prettig contact directeur en personeel

De werkzaamheden zijn conform de gemaakte afspraken (zie offerte) perfect uitgevoerd; personeel goede teamspirit, onderlinge samenwerking personeel goed. Werkzaamheden zijn correct en netjes uitgevoerd. Communicatie onderling = goed ook naar mij - opdrachtgever -.

Perfect gedaan

Sun catch komt afspraken na en bovendien alles netjes afgewerkt. Top.

Snel e correct uitgevoerd

onze 2e ervaring is wederom weer positief. snel en netjes uitgevoerd.

Top! Snel en vakkundig!

Snel en vakkundig, goed bereikbaar voor vragen.

• Nazorg en Garantie

Klantvriendelijk, vakkundig en schoon opgeleverd (zoals het hoort).

Goede en nette monteurs (klantvriendelijk en vakkundig).

• Nazorg en Garantie

Een keurig bedrijf met een goede prijs kwaliteit verhouding

Wij hebben onze panelen laten leggen door suncatch. De monteurs zijn echte vaklieden die in goed overleg de montage hebben verricht.

• Nazorg en Garantie

Goede service en zeer klantvriendelijk

Zonnepanelen werden op de afgesproken datum geplaatst, beide monteurs waren super vriendelijk en zeer bekwaam. De omvormer is geplaatst in onze berging en alles is goed en mooi aangesloten/afgewerkt. Binnen een halve dag lagen de zonnepanelen op het dak en werd ons alles uitgelegd door een monteur. Super service.

• Nazorg en Garantie

Van A - Z geheel naar wens en verwachting.

goede uitleg en juiste info.over de installatie / aantal panelen; aantrekkelijke offerte; goede communicatie met bedrijf en werknemers. Fijne samenwerking bij de plaatsing van panelene en onderdelen.

• Nazorg en Garantie

Ze zijn alle afspraken na gekomen .

Mijn leverancier van zonnepanelen ging in het weekend voor plaatsing failliet . 4 juli met Suncatch gebeld het probleem uitgelegd en ze zouden kijken of er snel een oplossing zou zijn . Terug gebeld de zelfde dag een offerte gekregen die mij en mijn buurman wel aanstond en de plaatsing zou 27 juli zijn . En tot volle tevredenheid zijn de panelen vandaag op beide dakengeplaats . Wij zijn zeer tevreden over de plaatsing en de correctheid van de monteurs Groet Benno Kock

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

snelle en nette service

De mannen zijn op tijd en leveren keurig werk. Ik ben aan de telefoon elke keer heel netjes geholpen. en alles doet het weer, dat is ook wel belangrijk.

Zijn vakmensen .

Ze hebben het snel en keurig geïnstalleerd zowel binnen als buiten,tevens erg beleefd super tevreden een aanrader.

Zeer prettig

Prima en zeer nette vakmensen, alles in overleg

heldere afspraken

Eerste contact was goed. Duidelijke afspraken en offerte. Niet moeilijk gedaan over plaatsen op een zinken dak. Er werd netjes gewerkt en idem aangelegd.

prima ervaring

Vlotte werkwijze, goeie uitleg kortom wij zijn zeer tevreden!!

Prima gedaan

Netjes geleverd

• Nazorg en Garantie

Zeer correcte en nette plaatsing

Onlangs zijn bij ons de zonnepanelen geplaatst. Alles werkt netjes en de afwerking op het dak en in huis is top gedaan. Al met al zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Correct van offerte tot oplevering

Van offerte tot oplevering verliep alles soepel en naar behoren. Het team reageert snel (telefonisch en mail), ook na oplevering wat betreft verdere vragen over de PV installatie. De installatie werd keurig verzorgd door een team van 3 heren, welke allemaal vakkundig, netjes en vriendelijk te werk gingen. Complimenten aan SunCatch, een aanbeveling van deze kant.

Gewoon goed!

Snelle montage met een aantal correcte nette monteurs. Rommel zoals verpakkingen werden direct meegenomen. M.a.w. zeer aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie

Precies zoals je het wilt.

De informatie, het meedenken en het gevoel dat ik aan het eerste gesprek overhield waren goed en dat heeft het bedrijf ook waargemaakt tijdens de levering en realisatie. Nette vriendelijke en kundige mensen. Helemaal tevreden, dus dat betekent de volle score als je niks negatiefs kunt bedenken.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Keurige levering en montage

Vanwege stromachtig weer (code geel) konden de panelen niet op de afgesproken datum geïnstalleerd worden. Na overleg is besloten om die dag wel het binnenwerk te doen, een week later zijn de panelen op het dak gelegd. Vriendelijke en deskundige medewerkers. Nette installatie, bedradingen netjes weggewerkt en alles opgeruimd achter gelaten. Na installatie een uitleg gehad over de werking van het systeem.

Ben er blij mee ,vakwerk

Snel en vakkundig

Correct en organisatorisch goed bedrijf. Offerte snel binnen en na akkoord werden we snel gebeld voor een afspraak voor plaatsing. De plaatsing is snel en vakkundig gedaan. Dit bedrijf weet waar ze mee bezig zijn! Top!

• Nazorg en Garantie

Netjes geïnstalleerd met prima uitleg

alles conform afspraak uitgevoerd met een prima nazorg

• Nazorg en Garantie

Perfect geregeld. Snel, netjes.

Na het eerste prettige contact, snelle afspraak voor het plaatsen. Netjes gewerkt, goede uitleg en er wordt veel voor je geregeld. Keurige heren ook.

Dammaten 18

7472 DJ Goor