correct bedrijf

afspraak goed nagekomen, keurig werk gemaakt! Keurig bedrijf!!

• Nazorg en Garantie

Deskundig, kwaliteit en goede communicatie

Hele project is goed verlopen, van offerte t/m het daadwerkelijk installeren van de zonnepanelen en omvormers.

Perfect!

Super bedrijf, snelle levering, makkelijk contact en komen na wat we afspreken.

Alles gegaan zoals afgesproken

Goede montage door vakmensen . En ze namen de tijd voor uitleg en vragen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekend! Er wordt professioneel en vakkundig gewerkt.

Ha,lf november 2022 dakschouw, gevolgd door een keurige offerte binnen twee dagen en afgelopen dinsdag plaatsing op dak en garage. Installatie verliep prima , daarna goede uitleg over de werking van het systeem. Ik ben zeer tevreden.

top

werkt zelf met regen en zware bewolking

Tevreden

Vrijdag zijn onze panelen geleverd en dat is zorgvuldig gebeurd. Alles doet het! Super tevreden.

Mooi geïnstalleerd. Top Keurig personeel

Vandaag door SunCatch 15 zonnepanelen + omvormer laten installeren. Panelen liggen netje op het dak en de omvormer is ook netjes geplaatst. Alle kabels etc. keurig weggewerkt en ziet er gewoon strak uit. Verder is alles soepel verlopen. Ook personeel was erg vriendelijk. Kan SunCatch dus zeker aanbevelen.

uitstekende en persoonlijke service

Mijn ervaring met SunCatch is uitstekend: helder en deskundig advies, de dag van installatie verliep prima, er werk netjes gewerkt, geprobeerd de nodige kabels uit het zicht te houden, wat heel goed is gelukt. Op de dag zelf bleek dat er nog ruimte was voor 2 extra panelen meer dan in de offerte opgegeven. Het was geen probleem om uit te breiden, de panelen werd direct opgehaald en mee-geïnstalleerd. Aan einde van de dag werkte alle prima. Communicatie met back-office was prettig, en ook aanmelden van App verliep moeiteloos. Kortom, aan te bevelen bedrijf als je zonnepanelen wil plaatsen

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar, deskundig en goed geleverd werk!

36 panelen in een weideveld laten installeren door Suncatch’s. Super goed geregeld allemaal en zeer tevreden! In de aanloop naar installatie was er even een miscommunicatie, maar is meer dan goed opgelost. Zelfs met een bos bloemen aan de deur hetgeen echt niet nodig was. Het is een betrouwbaar bedrijf die de gemaakte afspraken nakomt en pas tevreden is als de klant dat is. Door mijn positieve ervaring met Suncatch ga ik nu de installatie van een laadpaal onderzoeken.

• Nazorg en Garantie

goede partij om zaken mee te doen

De eerste contacten verliepen via mailwisseling tot volle tevredenheid. Wel enig aandringen op de offerte, maar na het locatiebezoek werd hier binnen 14 dagen op gereageerd. Helaas werd de plaatsing enkele dagen voor de datum afgezegd i.v.m. materiaal problemen. Dit was een grote domper aangezien we hier nu een verloren snipperdag voor hebben ingeleverd. Echter 4 weken later kwamen de monteurs netjes om 8:00 uur. De installatie op zich was zeer prettig. De monteur Mark legde eerst uit wat men ging doen en dacht qua opstelling mee. We hebben panelen op plat dak oost-west opstelling en de afwerking van de kabels is super netjes gedaan. Ook de elektricien was vol goede wil en gaf ook nuttige tips. Zo dat we de omvormer op een andere plek hebben geplaatst dan voorzien op zijn advies. Top afgewerkt ook de kabels binnen. Om 16:30 was alles klaar en opgeruimd en gaf Mark kort uitleg over de installatie. Ondertussen had de elektricien ons ook al aangemeld. Super tevreden over de montage. De btw teruggave zou SunCatch voor ons regelen maar dat blijk je achteraf zelf te moeten doen. De link die ze sturen werkt niet dus daar moeten we nog weer achteraan.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke afspraken, vakkundige, personeel en een mooie installatie

• Nazorg en Garantie

Snel geregeld en goede service

Na oriëntatie, duidelijke en nette offerte mogen ontvangen. Snel geïnstalleerd. Top geregeld.

• Nazorg en Garantie

Ze zjn deskundig in hun vak. ze zijn vriendelijk en nemen ze de tijd om uit te leggen als je vragen

Alles is zonder problemen goed gegaan. Ik ben tevreden.

• Nazorg en Garantie

Duidelijkheid tijdens beoordeling van het dak

De monteurs weten precies wat ze wel en niet moeten doen, in goed overleg met de klant.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vakmensen; goed werk geleverd!

Geven goed advies; kun je gerust opdracht geven voor het leveren en monteren van zonnepanelen!

Goed en snel

alles goed gepland van installatie tot terugvragen BTW en aanmelden bij terug leveren en een duidelijke app , dit alles in één dag.

Prima werk geleverd .

Van offerte tot installatie snel correct en netjes afgehandeld. Voor de tweede keer klant bij SunCatch.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Correct bedrijf met verstand van zaken

Juiste informatie, voorlichting. Komt afspraak na, Netjes geïnstalleerd

• Nazorg en Garantie

In eerste instantie zouden de panelen geplaatst worden op 16-11-2022. Ook snel, aangezien ik pas op 26-09-2022 de opdracht heb verleend. Doordat er een plaatsing uitviel hebben ze me gebeld met de vraag of ze op 11-10-2022 mochten/konden komen. Dat heb ik met beide handen aangegrepen en heb nu al twee mooie "zon"dagen extra. Top.

Vakwerk

De Zonnepanelen liggen mooi op het dak en alles is keurig opgeleverd.

Prima installatie

Prima installatie op afgesproken datum. Er wordt meegedacht, meterkast was nog niet aangepast door Enexis, dus tijdelijk een andere omvormer te leen waardoor systeem toch werkend kon worden opgeleverd.

Accurate en snelle afhandeling

Contact mat het bedrijf erg positief. Ook bij de werkzaamheden van de aanleg was het prettig met de medewerkers te overleggen. Bedrijf aan te bevelen en hopelijk gaat de zon voldoende schijnen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel,duidelijk en goed geregeld.

Na aanvraag offerte werd er snel gereageerd en kregen wij een duidelijke offerte. Binnen enkele weken was alles snel en vakkundig gemonteerd. Nu genieten we van de zon en alles wat dit meer oplevert.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke offertes, snelle levering en goed overleg mogelijk tijdens de uitvoering. Bij het plaatsen van de PV-installatie is op alle onderdelen overleg mogelijk over hoe en waar alles kan/moet liggen. Zodoende kan de naast geleden ruimte op dak optimaal benut worden.

Dammaten 18 7472 DJ Goor

Over Techniek Nederland