Fijne communicatie en een zeer snelle levering!

Tromp is een zeker een aanrader vanwege de duidelijkheid en de snelle levertijd! Top.

Meedenken en vriendelijkheid

Tromp denkt altijd goed mee met opdrachten, of het nu gaat om een 'eenvoudige' folder of een ingewikkeld doosje. Verder reageren ze snel en houden ze je tijdens het proces aangesloten. Kortom een fijne partij om mee samen te werken!

Bij Trom leveren ze vakwerk af

Bij Trom Print & Packaging wordt door een zeer creatief team van mensen een top prestatie geleverd. Afspraken worden nagekomen en drukwerk is van top kwaliteit.

Verpakking besteld, prettige website en snelle levering

Een aanrader.

Snel, mooi en meegedacht

Na aanleveren van drukwerk wordt er door Tromp meegedacht over de wijze van productie. Voor ons is zelfs ooit een speciale vouwmachine gebouwd! Daarna is er een snelle levering van zeer fraai drukwerk. Men kijkt niet op 'een paar exemplaren' extra. Fijne en betrouwbare leverancier.

Vriendelijk, flexibel en goed in meedenken

Tromp doet nét even meer dan alleen maar drukken: kwaliteit gaat voor hun verder dan papier en inkt. We vragen ze met plezier mee te denken als we iets bijzonders willen - en dan wordt het ook héééél mooi!

Super service.

Drukwerk ziet er altijd goed uit. Vriendelijke mensen. Snelle levering. Kortom een aanrader!!!

Top Rotterdams bedrijf!

Blij met de snelle levering en service.

TOP!

Snelle service en goede kwaliteit. Werk er graag mee samen.

Uitmuntende kwaliteit, service en flexibiliteit

Wederom fijne samenwerking en een mooi product op juiste moment ontvangen. Keep up the great work!

Zeer overzichtelijk, en adequate opvolging van offerte aanvragen en perfecte uitvoering van opdrachten.

Perfecte service

Ze denken met je mee in oplossingen, ik had mijn visitekaartjes heel snel binnen en precies zoals ik ze wilde. Kortom top service!!

Professioneel, snel en top kwaliteit

Ik heb mijn visitekaartjes bij Tromp Print & Packaging laten drukken. Ik was verbaasd hoe snel mijn opdracht klaar was en zeer tevreden met het uitstekende resultaat. Ik zou ze zeker aanbevelen!!

Verpakking materiaal zo als jij het wil, Tromp drukkerij denkt met je mee, qualitatief maatwerk

Voor een startup is het fijn als zaken waar je geen verstand van hebt goed geregeld worden. Daar wij geen ervaring hadden van verpakkings materiaal, vertrouwde wij op Tromp drukkerij. Van af het eerste gesprek zaten we op een lijn en hadden wij een zorg minder. De expertise en bereidheid mee te denken was fenomenaal. Eind resultaat was beter als we initieel in gedachten hadden en tijdig klaar voor onze operatie.

Zeer professioneel en leveren top kwaliteit drukwerk

Tromp Print & Packaging heeft gedurende het hele traject met ons mee gedacht en we zijn zo samen tot het gewenste resultaat gekomen.

Meedenkende en betrouwbare partner voor al ons drukwerk.

Tromp Print & Packaging verzorgt al jarenlang ons drukwerk naar volle tevredenheid. Van visitekaartjes tot aan éénmalig speciaal vormgegeven drukwerk, de mensen van Tromp gaan er altijd meteen mee aan de slag. Ook fijn is dat zij duidelijke taal spreken, je weet waar je aan toe bent. Al met al een fijne partner wij waar ook de komende jaren graag weer mee samenwerken.

Hét bedrijf waar vakmanschap en klantgerichtheid hand in hand gaan.

Tromp Print & Packaging is al sinds vele jaren onze partner voor al ons drukwerk. De professionele manier én kwaliteit van werken in combinatie met de persoonlijke aandacht en flexibiliteit onderscheiden Tromp Print & Packaging van hun concurrenten. Ik zou hen daarom ook een ieder voor elk formaat opdracht aanbevelen.

Professioneel, deskundig en snel geleverd!

Ik was op zoek naar een partij die unieke verpakkingen ontwikkelt. Ik ben via Google terecht gekomen bij Tromp Print and Packaging. Zij hebben mij het hele traject goed begeleid. Van het maken van een dummy/ mock-up tot aan de uiteindelijke levering. Een aanrader voor iedereen die duurzame en milieuvriendelijke verpakkingen wilt laten maken!

Altijd een helpende hand

Ik ben al klant bij Tromp sinds mijn bijbaan. Altijd het juiste advies. Gaat er iets mis dan is de oplossing er al voordat ik weet dat er iets niet goed is gegaan. Tromp heeft mij nog nooit in de koud laten staan en heeft voor elk drukwerk probleem de passende oplossing. Ik beveel het team van harte aan. Altijd met een glimlach.

Geweldige service al jaren

Ik ben sinds 2010 klant bij Tromp Print & Packaging. Ze hebben me geholpen met mijn drukwerk wensen vanaf het begin dat ik begon met mijn bedrijf. Ontzettende lieve mensen met service en behulpzaamheid zeer hoog in het vaandel. Het werk wat ze afleveren is altijd perfect, snel en tegen scherpe tarieven. Ook met speciale wensen hebben ze de deskundigheid om mee te denken in oplossingen. Kortom een feest om mee samen te werken. Tromp is en blijft altijd de drukker waar ik naar toe ga.

Snel en correct

Voor mij staat werken met Tromp synoniem aan partnership. Ze staan voor je klaar. Niet alleen voor grote drukwerk klussen, maar ook voor minder grote oplages. Met name het snelle en correcte werken spreekt mij aan.

Een betrouwbare partner die

Tromp Print & Packaging verplaatst zich in de klant, door goed te luisteren naar wat je met de verpakking wilt bereiken qua beleving en hoe hij gebruikt gaat worden. Samen kom je dan tot de juiste mix van materiaal, kwaliteit, prijs, hoeveelheid en uiterlijk. En ze zijn eerlijk genoeg, en hebben het zelfvertrouwen, om in hun advies ook aan te geven als ze denken dat ze ergens niet de beste in zijn. Daar hou ik van. De verpakking en beleving die ik zoek vragen om maatwerk en dat is volgens mij precies wat ze leuk vinden. Voor mij een absolute aanrader als je iets extra's wilt bereiken met je verpakking of drukwerk.